• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником/учасником, викладаються українською мовою. 1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.

Завершена

3 829 568.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 277.84 UAH
Номер: 3ec245c17e5e4771ac5aa5d8dd60ed01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.06.2021 15:22 - 24.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.06.2021 № 354 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 354. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-05-003907-b, 05.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1) та ТОВ «Профцентр Компані» (Лот 2) встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1) та ТОВ «Профцентр Компані» (Лот 2) щодо розірвання укладених за результатами тендеру договорів з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 17 червня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-05-001031-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету 05.02.2021; реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій та опубліковані 04.03.2021 (Лот 1 та 2) повідомлення про намір укласти договір; по Лоту 1: тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Хробак Надії Романівни (далі – ФОП Хробак Н.І.) протокол засідання тендерного комітету №76 від 04.03.2021, оприлюднені ФОП Хробак Н.І. після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону, договір від 23.03.2021 № 75/2021 та додаткову угоду від 31.03.2021 №1 до вказаного договору; по Лоту 2 – тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Профцентр Компані» (далі – ТОВ «Профцентр Компані»), протокол засідання тендерного комітету №77 від 04.03.2021, оприлюднені ТОВ «Профцентр Компані» після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону, договір від 22.03.2021 № 62/2021 та додаткові угоди від 29.03.2021 №1 та від 11.05.2021 №2 до вказаного договору; по Лоту 3 – тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Альтаїр» та фізичної особи-підприємця Цигалика Анатолія Степановича (щодо правомірності їх відхилення Замовником). Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу 3) визначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладеного КЕП керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Під час моніторингу встановлено, що згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, ФОП Хробак Н.І. (Лот 1) та ТОВ «Профцентр Компані» (Лот 2) у складі пропозиції було розміщено файли «sign.p7s» (20.02.2021 та 19.02.2021 відповідно). Замовником під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби від 07.06.2021 повідомлено, що при перевірці пропозицій учасників ФОП Хробак Н.Р. ( Лот 1 ) та ТОВ «Профцентр Компані» ( Лот 2 ) було здійснено перевірку файлів «sign/p7s» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, за результатами якої відображалися дані, які засвідчують цілісність та підтверджують справжність підпису а саме: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Хробак Надія Романівна П.І.Б.: Хробак Надія Романівна РНОКПП: 2904410586 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 19:13:52 04.03.2021 Сертифікат виданий: КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер: 58E2D9E7F900307B04000000D3553000176C8A00 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований ( переможець Лот 1). Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Яблонський Андрій Васильович П.І.Б.: Яблонський Андрій Васильович РНОКПП: 3394409014 Організація (установа): Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ» Код ЄДРПОУ: 43875854 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 10:19:11 08.03.2021 Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер: 5E68440700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований ( переможець Лот 2 ). Відповідно до наданих пояснень Замовником у тендерній документації не було додатково визначено на якому типі носія повен бути розміщений КЕП учасника, а сертифікати ключів учасників визначені ,як кваліфіковані ( по Лоту 1 та Лоту 2 ), а переможець ФОП Хробак Н.І. (Лот 1 ) та переможець ТОВ «Профцентр Компані» ( Лот 2 ) відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини другої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Однак, як зазначалось вище із пояснення Замовника, за результатами перевірки у складі тендерних пропозицій файлів «sign/p7s» на сайті центрального засвідчувального органу переможцями ФОП Хробак Н.І. (Лот 1 ) та ТОВ «Профцентр Компані» ( Лот 2 ) відображено тип підпису – удосконалений, які з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованими електронними підписами. Крім того, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня. Враховуючи вищенаведене, учасники ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1) та ТОВ «Профцентр Компані» (Лот 2) не відповідали встановленим у тендерній документації вимогам до учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ФОП Хробак Н.Р. (Лот 1) та ТОВ «Профцентр Компані» (Лот 2) як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено вказаних учасників переможцями та укладено договори від від 23.03.2021 № 75/2021 на суму 1 875 465,00 грн без ПДВ (Лот 1) та від 22.03.2021№ 62/2021 на суму 1 886 400,00 грн з ПДВ (Лот 2).
Період усунення порушень: 18.06.2021 09:40 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 09:40

Запити/Пояснення