-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
електрична енергія
Завершена
3 593 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 968.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 968.50 UAH
Номер:
56ee9ab8dfb0439f87bf1f5e2354c6e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.03.2021 00:00
Період моніторингу:
10.03.2021 10:51 - 01.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.03.2021 № 103
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.03.2021 № 103
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-02-05-002201-b, 05.02.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладення та оприлюднення договору; відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кобеляцького комунального підприємства «Водоканал плюс» (далі - замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.02.2021 № 30 (далі – тендерна документація); протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.02.2021; тендерну пропозицію ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»; протокольне рішення Уповноваженої особи від 02.03.2021 № 41 щодо визнання переможцем ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»; повідомлення про намір укласти договір; договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.03.2021 №16/03 на суму 3362040,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ».
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовником у тендерній документації (пункт 1 розділу IV) вказано дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій «04 лютого 2021 року». Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-02-05-002201-b, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 23 лютого 2021 року.
Слід також вказати, що процедура закупівлі оголошена 05 лютого 2021 року, що виключає можливість подання тендерних пропозицій учасниками в термін до 04 лютого 2021 року.
Так, у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, на що вказують норми пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене та норми чинного законодавства, тендерна документація замовника складена з порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерною документацією замовника (підпункт 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації) визначено, що тендерна пропозиція подається, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, листа-згоди на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які будуть розголошені на виконання тендерної документації (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить тендерна пропозиція).
Натомість, учасником ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» не подано листів-згоди на обробку персональних даних т. в. о. голови правління ТОВ «Полтаваобленерго» Стройного Руслана Вікторовича, заступника фінансового директора ТОВ «Полтаваобленерго» Стрікова Владислава Євгенійовича. Персональні дані, а саме реєстраційний номер облікової картки платника податків та серія і номер паспорта, щодо вказаних осіб містяться у протоколі Установчих зборів засновників ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» від 07.06.2018 № 1.
Також, учасником ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» не подано листів-згоди на обробку персональних даних Ладікової Наталії Борисівни, Булат Вікторії Валеріївни та Сугейка Віталія Миколайовича.
Персональні дані, а саме реєстраційний номер облікової картки платника податків та серія і номер паспорта, щодо вказаних осіб містяться у протоколі позачергових загальних зборів учасників ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» від 31.01.2019 № 9.
Також, встановлено, що тендерною документацією замовника (пункт 12 додатку 2 до тендерної документації) визначено, що «Учасник має надати документ, що підтверджує якість запропонованого товару або довідку з органу сертифікації, що видана на ім’я учасника торгів щодо відсутності обов’язкової сертифікації, яка має бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів».
Натомість, учасником ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» не подано довідку з органу сертифікації, що видана на ім’я учасника торгів щодо відсутності обов’язкової сертифікації, яка має бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів». У складі тендерної пропозиції міститься лише лист-пояснення без дати та без номеру щодо сертифікатів (паспортів) якості, в якому учасник зазначає про необов’язковість сертифікації.
Встановлено також, що тендерною документацією замовника (пункт 6 додатку 2 до тендерної документації) визначено, що «Запропонований Учасником товар має відповідати вимогам із захисту довкілля. *У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Натомість, учасником ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» не подано гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, які передбачені саме згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища». У складі тендерної пропозиції міститься лише довідка без дати та без номеру щодо захисту довкілля, в якій учасник підтверджує, що на запропонований товар під час його транспортування, виробництва застосовуються заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Моніторингом також встановлено, що тендерною документацією замовника (підпункт 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації) визначено, що «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. Документи, що складені Учасником та подаються ним у складі пропозиції, повинні бути відскановані з оригіналів документів, та містити такі реквізити: дата, вихідний номер, прізвище, ім'я та підпис уповноваженої особи Учасника. Копії інших документів мають бути засвідчені у порядку, визначеному законодавством».
Натомість, окремі документи, подані учасником ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у складі тендерної пропозиції не містять дати та вихідного номеру, а саме: довідка підтвердження виконання аналогічного за предметом договору, лист-згода з проектом договору, довідка-інформація про співвиконавців, лист-пояснення щодо сертифікатів (паспортів) якості, довідка щодо отримання ліцензії, довідка щодо захисту довкілля, гарантійний лист з описом основних умов постачання електричної енергії.
З огляду на вказане та відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону пропозиція учасника ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» підлягала відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Всупереч вказаній нормі замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ».
Натомість між замовником та ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.03.2021 №16/03 на суму 3362040,00 грн (з ПДВ).
Моніторингом питання своєчасності укладання договору та його оприлюднення установлено, що замовником в порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено додатки до договору: № 1 «Заява-приєднання» та № 3 «Умови встановлення та коригування договірних обсягів постачання електричної енергії». Вказані додатки згідно з п.15.1. розділу 15 «Додатки» є невід’ємною частиною договору.
Так, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Отже, оприлюднення договору про закупівлю не в повному обсязі не виконує вищевказані норми законодавства.
Період усунення порушень:
22.03.2021 16:22 - 06.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2021 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Кобеляцьке комунальне підприємство «Водоканал Плюс» повідомляє,що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель маємо намір здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту:
13.04.2021 13:27