• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)згідно документації. Замовник самостійно визначає необхідні  технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Найменування послуг: Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей). Склад послуг: 1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg, завдання на проектування. Робоча документація повинна містити структурні схеми, плани розміщення обладнання та прокладання комунікацій, схеми підключення, специфікацію. При виконанні робіт щодо предмету закупівлі Виконавець повинен передбачити в документації комплекс технічних засобів системи автоматичної пожежної сигналізації, що має модульну структуру побудови, розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечує контроль стану пожежних зон: «норма», «несправність», «пожежа», забезпечує раннє виявлення загорання в приміщеннях, видає сигнал на запуск системи оповіщування та іншого інженерного обладнання згідно вимог нормативних документів. Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень на пульт пожежного спостерігання в м. Києві по GSM-каналу. Передбачене у документації обладнання повинне бути сертифіковане згідно вимог чинного законодавства. Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації та оповіщення та управління евакуюванням людей повинно виконуватися згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та інших нормативно – правових актів, чинних в Україні. Робоча документація повинна відповідати вимогам: ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"; ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування"; ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок"; МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок»; ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам. Робоча документація передається Замовнику Виконавцем у паперовому вигляді в 3-х екземплярах та електронний варіант у форматі pdf. Отримати експертну оцінку на робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. 2. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. Виконавець допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданим листом зі списком працівників (при наявності посвідчень особи), узгодженим режимом роботи. Учасник у складі пропозиції надає наряд - допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2м., від рівня підлоги. Результатом надання послуг є оформлення акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті Форма А.1 (ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності). Оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. Примітка. Органи, що здійснюють оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО, мають бути акредитовані в національному органі України з акредитації. Виконавець при виконанні послуг повинен керуватися діючими нормативно-технічними документами. Виконувані послуги повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів. Надання послуг не повинно порушувати технологічні процеси та встановлений режим роботи Замовника. Завезення та вивезення обладнання та сміття повинно відбуватися безпосередньо з автотранспорту без проміжного складування на території об’єкту про що надати лист згоду.

Завершена

2 397 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 976.40 UAH
Номер: 243469ce31324c12b53ac7f63cf1b936
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-19-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.04.2021 17:18 - 14.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2021 № 268 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.04.2021 № 268 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2021-02-05-002144-b 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13.05.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 22.01.2021 № ВТ/2126 (далі – ТД).
Період усунення порушень: 18.05.2021 17:27 - 22.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2021 17:27

Запити/Пояснення