-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
bff1b41690d34938b1f333bbc11368df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-12-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2021 00:00
Період моніторингу:
12.08.2021 16:02 - 07.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2021 № 465
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 12.08.2021 № 465
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-04-013436-a, 04.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 17 та частини першої розділу Х Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; роз’яснення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); роз’яснення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Одеській області (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.02.2021 № 5 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СТАТУС ЕНЕРГО» та «Одеська обласна енергопостачальна компанія»; надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї; повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 22.03.2021 № 15; пояснення Замовника, отримане 27.08.2021 в електронній системі закупівель; договір від 02.04.2021 № 85; додаткові угоди від 29.06.2021 № 1 та від 22.07.2021 № 2 до договору від 02.04.2021 № 85; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури.
Аналізом питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій якщо Замовник вимагає його надати, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що у тендерній документації не зазначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, установлено, що у підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема пункти 5 та 6 не відповідають вимогам Закону (містять посилання на норми Закону в період дії до 19.04.2020), чим порушено вимоги частини першої статті 17 та частини першої розділу Х Закону.
Період усунення порушень:
30.08.2021 12:56 - 14.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2021 12:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
30.08.2021 року до Головного управління Національної поліції в Одеській області надійшов висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ як результат моніторингу закупівлі за номером: UA-2021-02-04-013436-a (ДК021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія з розподілом) у якому визначено, що за результатами розгляду питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 17 та частини першої розділу Х Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; роз’яснення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод – порушень не встановлено та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тож, у відповідь на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ як результат моніторингу закупівлі за номером: UA-2021-02-04-013436-a (ДК021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія з розподілом) зазначимо, що у зв’язку з тим, що процедура закупівлі за номером: UA-2021-02-04-013436-a (ДК021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія з розподілом) знаходиться у статусі «Завершена», ГУНП в Одеській області як замовник технічно не має можливості вносити будь-які зміни, однак усі зауваження були розглянуті та надалі процедури закупівель будуть проведені з урахуванням висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ як результат моніторингу закупівлі за номером: UA-2021-02-04-013436-a.
Дата публікації звіту:
02.09.2021 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
64f50fcf8d6b4b04a3f351ff529c14c7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.08.2021 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії з розподілом за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за ID: UA-2021-02-04-013436-a відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо замовник вимагає його надати?
- з яких підстав у тендерній документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав у пункті 5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема пункти 5 та 6 частини першої статті 17, не відповідають нормам Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
49ff942083534040bf57aced1676ee83
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.08.2021 18:26
Опис:
На запит у межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії з розподілом за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, повідомляємо наступне:
- Головне управління Національної поліції в Одеській області має власний веб-сайт (https://od.npu.gov.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Що стосується закупівлі за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a, то ГУНП в Одеській області було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://od.npu.gov.ua/activity/derzhavni-zakupivli/publichni-zakupivli-1/ (посилання містить сторінку із усіма закупівлями ГУНП в Одеській області, які висвітлені за часовим принципом).
- Якщо у питанні мається на увазі відсутність в оголошенні умов надання забезпечення тендерних пропозицій у розділі «Електронна тендерна документація», то повідомляємо, що на момент оголошення закупівлі за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a (а саме – 04.02.2021 року) такі поля для заповнення замовником були відсутні (тобто не передбачені майданчиком Zakupki.prom.ua), однак вся інформація, яка стосується умов надання забезпечення тендерних пропозицій висвітлена у тендерній документації замовника (сторінки 9-10 тендерної документації) та максимально була заповнена в електронному полі, яке було передбачено майданчиком Zakupki.prom.ua на момент оголошення закупівлі за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a.
- Щодо незазначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій у тендерній документації повідомляємо, що тендерна документація замовника містить пункт 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції (сторінка 16 тендерної документації), у якому замовник визначив, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається в оголошенні про закупівлю (в даній процедурі відповідно до ч.3 ст. 10 Закону, термін прийому пропозицій становить не менше 30 календарних днів).
- Щодо невідповідності пунктів 5 та 6 статті 17 нормам Закону України «Про публічні закупівлі», які визначені у пункті 5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, повідомляємо, що під час підготовки тендерної документації та приведення її у відповідність до нових змін у законодавстві, замовником було допущено технічну помилку та не змінено вищевказані пункти. Однак у тендерній документації зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається учасниками відповідно до вимог зазначених у відповідних електронних полях в електронній системі закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель. Учасник процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію, підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів у разі встановлення такої вимоги. Тобто оцінка тендерних пропозицій учасників щодо відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» проводилась відповідно до чинного законодавства.
Номер:
71d3d9d5d7064294aaf1a75e24525c97
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.08.2021 18:19
Опис:
На запит у межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії з розподілом за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, повідомляємо наступне:
- Головне управління Національної поліції в Одеській області має власний веб-сайт (https://od.npu.gov.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Що стосується закупівлі за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a, то ГУНП в Одеській області було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://od.npu.gov.ua/activity/derzhavni-zakupivli/publichni-zakupivli-1/ (посилання містить сторінку із усіма закупівлями ГУНП в Одеській області, які висвітлені за часовим принципом).
- Якщо у питанні мається на увазі відсутність в оголошенні умов надання забезпечення тендерних пропозицій у розділі «Електронна тендерна документація», то повідомляємо, що на момент оголошення закупівлі за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a (а саме – 04.02.2021 року) такі поля для заповнення замовником були відсутні (тобто не передбачені майданчиком Zakupki.prom.ua), однак вся інформація, яка стосується умов надання забезпечення тендерних пропозицій висвітлена у тендерній документації замовника (сторінки 9-10 тендерної документації) та максимально була заповнена в електронному полі, яке було передбачено майданчиком Zakupki.prom.ua на момент оголошення закупівлі за номером ID: UA-2021-02-04-013436-a.
- Щодо незазначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій у тендерній документації повідомляємо, що тендерна документація замовника містить пункт 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції (сторінка 16 тендерної документації), у якому замовник визначив, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається в оголошенні про закупівлю (в даній процедурі відповідно до ч.3 ст. 10 Закону, термін прийому пропозицій становить не менше 30 календарних днів).
- Щодо невідповідності пунктів 5 та 6 статті 17 нормам Закону України «Про публічні закупівлі», які визначені у пункті 5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, повідомляємо, що під час підготовки тендерної документації та приведення її у відповідність до нових змін у законодавстві, замовником було допущено технічну помилку та не змінено вищевказані пункти. Однак у тендерній документації зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається учасниками відповідно до вимог зазначених у відповідних електронних полях в електронній системі закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель. Учасник процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію, підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів у разі встановлення такої вимоги. Тобто оцінка тендерних пропозицій учасників щодо відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» проводилась відповідно до чинного законодавства.