-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Зрізка аварійних та сухостійних дерев, санітарна та омолоджувальна обрізка зелених насаджень, подрібнення пнів)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації)
Завершена
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 9 500.00 UAH
Номер:
72144e1f19a94169ac61d38d988856d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-05-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2021 00:00
Період моніторингу:
06.07.2021 09:02 - 28.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2021 № 404
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. Начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 404
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-02-04-006010-c 04.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27.07.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.02.2021 № 1/14/21 (далі – ТД), тендерні пропозиції:
Лот 1 - ФОП Децик Володимир Васильович, ТОВ «Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – Переможець 1);
Лот 2 - Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів», ТОВ «Озеленення Галичини», ФОП Децик Володимир Васильович (далі – Переможець 2);
протоколи розгляду тендерних пропозицій Лот 1 від 26.02.2021 № 4/14/21; Лот 2 від 26.02.2021№ 5/14/21; повідомлення про намір укласти договір Лот 1,2 від 26.02.2021;
Лот 1 договір від 12.03.2021 № 41/Т/21;
Лот 2 договір від 12.03.2021 № 42/Т/21;
пояснення Замовника Лот 1,2 від 09.07.2021 року.
За результатами проведеного моніторингу по Лоту 1 та Лоту 2 встановлено що, відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Переможців під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п.1 частини 3 Додатку №1 тендерної документації на цю закупівлю. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Під час перевірки КЕП Переможців по Лоту 1 та Лоту 2 на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладеного КЕП керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
В складі тендерних пропозицій Переможців 1 та 2 було накладено незахищений електронний підпис на документи тендерних пропозицій. Отже, в порушення розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Переможцями 1 та 2 не виконано вимогу щодо накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, в порушення встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам відповідно до законодавства та пропозиції Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» та ФОП Децик Володимир Васильович на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону № 922-VIII.
Вищезазначене призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, якою передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
30.07.2021 12:56 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 12:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог, викладених у висновку від 30.07.2021 UA-M-2021-07-05-000067 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північним офісом Держаудитслужби, районна адміністрація повідомляє. Листом від 06.08.2021 № 36-вих-69893 районна адміністрація повідомила ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання договору № 41/Т/21 від 12.03.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 41/Т/21 від 12.03.2021 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 28.06.2021 року. Згаданий лист скерований на електронну скриньку ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» та засобами поштового зв’язку. Також, Листом від 06.08.2021 № 36-вих-69898 районна адміністрація повідомила ФОП Децика В.В. щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання договору № 42/Т/21 від 12.03.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 42/Т/21 від 12.03.2021 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 28.06.2021 року. Згаданий лист скерований на електронну скриньку ФОП Децику В.В. та засобами поштового зв’язку.
Дата публікації звіту:
06.08.2021 11:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.09.2021 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
16fa154184904cd88d48f1605ad01600
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Зрізка аварійних та сухостійних дерев, санітарна та омолоджувальна обрізка зелених насаджень, подрібнення пнів)» (вода питна столова, мінеральна вода) за ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-04-006010-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ac5a28d9b5449668ef56d0cb5c7ab4d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ з приводу визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі
Дата опублікування:
09.07.2021 13:43
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Зрізка аварійних та сухостійних дерев, санітарна та омолоджувальна обрізка зелених насаджень, подрібнення пнів)
(оголошення № UA-2021-02-04-006010-c)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою охорони та збереження зелених насаджень у містах та інших населених пунктах і утримання їх у здоровому впорядкованому стані, а також з метою попередження випадків які можуть становити загрозу для життя і здоров'я пішоходів, транспортних засобів, будівель та інше Замовником враховувались, зокрема: Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства №105 від 10.04.2006; Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 р. № 1045; Закон України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою м. Львова; інші діючі нормативні документи.
Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до бюджетних запитів та ухвали Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб (враховуючи показники минулих років) для забезпечення виконання вимог законодавства в сфері утримання зелених насаджень на територіях населених пунктів Львівської міської територіальної громади на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/17527/download?cf_id=36.