• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Зрізка аварійних та сухостійних дерев, санітарна та омолоджувальна обрізка зелених насаджень, подрібнення пнів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації)

Завершена

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 9 500.00 UAH
Номер: 72144e1f19a94169ac61d38d988856d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-05-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.07.2021 09:02 - 28.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.07.2021 № 404 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. Начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.07.2021 № 404 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2021-02-04-006010-c 04.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27.07.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.02.2021 № 1/14/21 (далі – ТД), тендерні пропозиції: Лот 1 - ФОП Децик Володимир Васильович, ТОВ «Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – Переможець 1); Лот 2 - Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів», ТОВ «Озеленення Галичини», ФОП Децик Володимир Васильович (далі – Переможець 2); протоколи розгляду тендерних пропозицій Лот 1 від 26.02.2021 № 4/14/21; Лот 2 від 26.02.2021№ 5/14/21; повідомлення про намір укласти договір Лот 1,2 від 26.02.2021; Лот 1 договір від 12.03.2021 № 41/Т/21; Лот 2 договір від 12.03.2021 № 42/Т/21; пояснення Замовника Лот 1,2 від 09.07.2021 року. За результатами проведеного моніторингу по Лоту 1 та Лоту 2 встановлено що, відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Переможців під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п.1 частини 3 Додатку №1 тендерної документації на цю закупівлю. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час перевірки КЕП Переможців по Лоту 1 та Лоту 2 на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладеного КЕП керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. В складі тендерних пропозицій Переможців 1 та 2 було накладено незахищений електронний підпис на документи тендерних пропозицій. Отже, в порушення розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Переможцями 1 та 2 не виконано вимогу щодо накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, в порушення встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам відповідно до законодавства та пропозиції Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» та ФОП Децик Володимир Васильович на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону № 922-VIII. Вищезазначене призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, якою передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 30.07.2021 12:56 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 12:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку від 30.07.2021 UA-M-2021-07-05-000067 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північним офісом Держаудитслужби, районна адміністрація повідомляє. Листом від 06.08.2021 № 36-вих-69893 районна адміністрація повідомила ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання договору № 41/Т/21 від 12.03.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 41/Т/21 від 12.03.2021 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 28.06.2021 року. Згаданий лист скерований на електронну скриньку ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» та засобами поштового зв’язку. Також, Листом від 06.08.2021 № 36-вих-69898 районна адміністрація повідомила ФОП Децика В.В. щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання договору № 42/Т/21 від 12.03.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 42/Т/21 від 12.03.2021 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 28.06.2021 року. Згаданий лист скерований на електронну скриньку ФОП Децику В.В. та засобами поштового зв’язку.
Дата публікації звіту: 06.08.2021 11:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.09.2021 11:16

Запити/Пояснення