• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702034 Гадяч - Миргород на ділянці км50+300-км59+300 Миргородського району Полтавської області (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 790 000,00 грн. (сімсот дев’яносто тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.

Завершена

158 412 282.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 792 061.41 UAH
Номер: e35b5ed0f05f468ea453a5264e506f50
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.06.2021 15:27 - 08.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 46 UA-2021-02-04-005869-c 04.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 349-14-22, natazagayko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання розгляду відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.03.2021 №31 (нова редакція), тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР», ПП «БУДГАРАНТ-7» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – учасник-переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 02.04.2021 року №43, від 08.04.2021року №51 та від 14.04.2021 року №57, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021, договір від 30.04.2021 року №30-24/21-32, рішення Антимонопольного комітету 15.03.2021 року №5006-р/пк-пз. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надано календарний графік виконання робіт від 18.02.2021 року №64-Т, відповідно до якого початок виконання капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702034 Гадяч - Миргород на ділянці км50+300-км59+300 Миргородського району Полтавської області передбачено в квітні 2021 року. При цьому, відповідно до календарного графіку виконання робіт до укладеного договору від 30.04.2021 року №30-24/21-32 (Додаток № 2 до договору, що є його невід’ємною частиною) передбачено початок виконання робіт з червня 2021 року. Отже, умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», що є порушенням частини четвертої статті 41 Закону. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-19-1 не підтверджено.
Період усунення порушень: 24.06.2021 19:58 - 10.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2021 19:58

Оскарження висновку в суді

Опис: Справа № 440/7715/21 від 19.07.2021 року
Дата публікації: 23.07.2021 13:44