-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво терміналу в районі ст..м. «Пролетарська». Коригування
Завершена
15 157 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 787.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 787.45 UAH
Номер:
80e15f6edc5c472d86087a36614cbc27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-26-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2021 00:00
Період моніторингу:
26.08.2021 15:40 - 17.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2021 № 521
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.08.2021 № 521.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-04-009557-a, 04.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельна фірма «Промтекс» встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «Будівельна фірма «Промтекс» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пунктів 17 і 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-04-008693-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Будівельна фірма «Промтекс» (далі – ПП «Будівельна фірма «Промтекс»); протокол засідання тендерного комітету від 24.02.2021 №11/4; повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2021; оприлюднені ПП ««Будівельна фірма «Промтекс», як переможцем, після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; договір від 16.03.2021 №3-1 та додаткову угоду №1 від 16.03.2021 до вказаного договору; опубліковане під час моніторингу пояснення Замовника 28.08.2021 на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 2.5 розділу «Загальні положення») не зазначено електронну адресу посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
В розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Водночас, переможцем торгів ПП «Будівельна фірма «Промтекс» не оприлюднено документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Частиною сьомою статті 33 Закону визначено, що у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Однак, на порушення вимог частини сьомою статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Будівельна фірма «Промтекс», а укладено з вказаним переможцем договір від 16.03.2020 № 3-1.
Період усунення порушень:
15.09.2021 11:52 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2021 11:52
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано оскарження висновку Західного офісу Держаудитслужби від 15.09.2021 стосовно моніторингу (UA-М-2021-08-26-000018) до суду. Номер провадження 520/18943/21.
Дата публікації:
29.09.2021 16:34
Дата відкриття провадження:
10.04.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
П/520/22124/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 15.09.2021 стосовно моніторингу (UA-М-2021-08-26-000018) процедури закупівлі робіт «Будівництво терміналу в районі ст.м. «Пролетарська».Коригування.» (UA-2021-02-15-009557-а)
Дата публікації звіту:
21.09.2021 18:45
Запити/Пояснення
Номер:
9c020b1acbd6416084dc4f2a50e487e5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2021 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-04-009557-a, яка проводилась управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надатиінформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c8b6cfb9af9e44b49a5062071d4e32df
Назва:
пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 26.08.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-26-000018) процедури закупівлі робіт «Будівництво терміналу в районі ст..м. «Пролетарська». Коригування»( UA-2021-02-15-009557-а)
Дата опублікування:
28.08.2021 13:31
Опис:
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 26.08.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-26-000018) процедури закупівлі робіт «Будівництво терміналу в районі ст..м. «Пролетарська». Коригування»( UA-2021-02-15-009557-а)