-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 60/90 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (44110000-4 Конструкційні матеріали)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками , викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, він повинен бути перекладений українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
4 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 250.00 UAH
Номер:
ff0c5bf9fac04cbd9b8ba04675c28f3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-14-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2021 00:00
Період моніторингу:
14.05.2021 17:41 - 05.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.05.2021 № 246
Дніпро
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 1, 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 1 арк в 1 прим
Начальник управління Східного офісу
Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 14.05.2021
№ 246
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. Комунальне підприємство «Дільниця по ремонту, утримання автошляхів та споруджень на них» UA-2021-02-04-001954-a 04.02.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТДВ «Облдоррембуд» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «АГРОПРОМБУД» та ТОВ «СЛАВ АБЗ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) комунального підприємства «Дільниця по ремонту, утримання автошляхів та споруджень на них» ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.02.2021 № 3672-р/пк-пз, тендерні пропозиції Приватного підприємства «АГРОПРОМБУД» (далі – ПП «АГРОПРОМБУД»), Товариства з додатковою відповідальністю «Облдоррембуд» (далі – ТДВ «Облдоррембуд»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВ АБЗ» (далі – ТОВ «СЛАВ АБЗ»), протокольне рішення тендерного комітету від 29.03.2021 № 36, протокольне рішення тендерного комітету від 30.03.2021 № 39, протокольне рішення тендерного комітету від 02.04.2021 № 43, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2021, договір про закупівлю (поставки) від 13.04.2021 № 92 на суму 3 800 000,00 грн з ПДВ, додаткова угода від 19.05.2021 № 1 до договору.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- Замовником в тендерній документації пункті 4 розділу VI та в Додатку 5 «Проект договору про закупівлю (поставки)» не зазначено порядок змін умов Договору чим порушено вимогу пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Крім цього встановлено, що Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ТДВ «Облдоррембуд» згідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 30.03.2021 № 39: «як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону («Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»). В наданих учасником накладних, що підтверджують виконання договору (№ 14 від 01.04.2020, № 38 від 10.04.2020, № 43 від 14.04.2020, № 73 від 24.04.2020) як товар вказано «Асфальтобетон мелкозернистий тип Б марка 1», що не відповідає предмету договору. Познака асфальтобетонної суміші вказана у договорі є точним найменуванням згідно з ДСТУ Б В.2.7. -119:2011, а найменування згідно наданих учасником накладних не відповідає вимогам зазначеного ДСТУ».
При цьому аналізом тендерної пропозицій ТДВ «Облдоррембуд» установлено наступне: на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» установленому статтею 16 Закону, зазначеному в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасником ТДВ «Облдоррембуд» надано: довідку в довільній формі від 15.03.2021 № 03-04/2 про виконання аналогічного договору у 2020 році, копію аналогічного за предметом закупівлі (Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 60/90 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали) договору поставки від 23.03.2020 № 18/03-20, копії видаткових накладних № 14 від 01.04.2020, № 38 від 10.04.2020, № 43 від 14.04.2020, № 73 від 24.04.2020, які підтверджують повне (стовідсоткове) виконання договору, копію позитивного листа відгуку від 10.03.2021 № 195 від контрагента по договору Комунальне підприємство «Дільниця по ремонту, утримання автошляхів та споруджень на них», відповідно якого, у контрагента претензії, зокрема якості поставленого Асфальтобетону. АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 60/90 відсутні.
Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТДВ «Облдоррембуд» та уклав договір з ТОВ "СЛАВ АБЗ".
Період усунення порушень:
26.05.2021 13:49 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2021 13:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області тендерним комітетом 01.06.2021 р. прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю (поставки) № 92 від 13.04.2021 р., укладеного з ТОВ "СЛАВАБЗ". 02.06.2021 р. вказаний договір розірвано шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Дата публікації звіту:
02.06.2021 11:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
03.06.2021 15:08