-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
cf500b96376c47c4afaa80566272d5c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 21:34 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
51 UA-2021-02-03-006746-c 03.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету Квартирно - експлуатаційного відділу м. Херсона (далі – Замовник)
від 03 лютого 2021 року № 8, тендерні пропозиції ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, ТОВ «ЕК «ЕННОЛ», ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія», протокол розгляду тендерної пропозиції від 09.04.2021 № 22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.04.2021, договір від 26.04.2021 № 37499403/646 (Лот №1).
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно статті 16 Закону, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати документи визначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати: не менше 2 оригіналів або нотаріально завірених копій повністю виконаних договорів (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), повний пакет актів (накладних) приймання-передачі електричної енергії за весь строк дії договору; листи-відгуки від контрагента про належне виконання наданого договору.
Так, учасником ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору від 23.07.2019 року № 162, який нотаріально не завірений, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Також, учасником ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» у складі тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів від 02.01.2019 №1228 та від 19.11.2020 № 37493394, які нотаріально не завірені, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, тендерні пропозиції учасників ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ та ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» не відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Однак, Замовник не відхилив учасників, допустив їх до аукціону, визначив переможцем процедури закупівель ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» та уклав договір від 26.04.2021 № 37499403/646 (Лот №1).
Період усунення порушень:
23.06.2021 17:34 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2021 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказом Північно-Східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) від 10.06.2021 № 255 (Харків) «Про початок моніторингу закупівель», (ID моніторингу UA-M-2021-06-10-000037) опублікованого на сайті Держзакупівель, було призначено проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія (Лот 1 - електрична енергія для потреб непобутових споживачів (військові частини) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл; Лот 2 - елек-трична енергія для потреб населення (гуртожитки, казарми, житлові будинки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл)» (індифікатор закупівлі ID: UA-2021-02-03-006746-c)
23 червня 2021 року - Дата закінчення моніторингу. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – За-кон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету квартирно - експлуатаційного відділу м. Херсона від 03 лютого 2021 року № 8, тендерні пропозиції ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТ-РОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, ТОВ «ЕК «ЕННОЛ», ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія», протокол розгляду тендерної пропозиції від 09.04.2021 № 22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.04.2021, договір від 26.04.2021 № 37499403/646 (Лот №1).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупів-лі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що для підтвер-дження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно статті 16 Закону, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати документи визначені у Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документа-ції, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учас-ник має надати: не менше 2 оригіналів або нотаріально завірених копій повністю виконаних договорів (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), повний пакет актів (накладних) приймання-передачі електричної енергії за весь строк дії договору; листи-відгуки від контрагента про належне виконання наданого договору. Так, учасником ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору від 23.07.2019 року № 162, який нотаріально не завірений, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, учасником ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» у складі тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів від 02.01.2019 №1228 та від 19.11.2020 № 37493394, які нотаріально не завірені, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, тендерні пропозиції учасників ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТ-РОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ та ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» не відповідають умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не кваліфіка-ційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Також, слід зазначи-ти, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах менше двох те-ндерних пропозицій. Однак, Замовник не відхилив учасників, допустив їх до аукціону, визначив переможцем процедури закупівель ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» та уклав договір від 26.04.2021 № 37499403/646 (Лот №1).
Відповідно до рішення тендерного комітету від 31.03.2021 року за №19, щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій, закупівля Електрична енергія (Лот 1 - електрична енергія для потреб непобутових споживачів (військові частини) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл, Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-03-006746-с, було зазначено, що за лотом №1 свої тендерні пропозиції подали : Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївська елект-ропостачальна компанія, ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", ТОВ "Херсонська обласна енергопостачальна компанія". Відповідно до Закону були розглянуті та проведена оцінка поданих тендерних пропозицій.
В ході оцінки було встановлено, що:
- пропозиції ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» відповідають вимогам тендерної документації.
- пропозиції ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" відповідають вимогам тендерної документації
- пропозиції ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» в основному відповідають вимогам тендерної документації, за виключенням, згідно вимогам Додаток № 1 до тендерної документації: п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в графі - Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям : «1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі Учасник має надати: - не менше 2 оригіналів або нотаріально завірених копій повністю виконаних договорів (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), …. », Учасник надав копії аналогічних договорів, завірені учасником за підписом уповноваженої особи, що суперечить вимогам тендерної документації. Водночас в розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції, п. 3 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не приз-веде до відхилення їх тендерних пропозицій, п. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою завіреною копією оригіналу (договору з актами та відгуками від контрагента про належне виконання наданого договору) документа/електронного документа, тому ненадання сканкопій оригіналів анологічних договорів можна віднести до формальної помилки.
Документи тендерних пропозицій всіх учасників були засвідченні цифровим підписом, що є підтвердженням достовірності наданої інформації.
Враховуючи вищевказане тендерний комітет запропонував не погодитись з зауважен-ня Органу контролю - Північно-Східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) з встано-влеленням порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) щодо результатів державного фі-нансового контролю (моніторингу).
Додаток:
- Сканкопія протоколу засідання тендерного комітету №19 від 31.03.2021 р.
З повагою
Голова тендерного комітету Н. Назаренко
Дата публікації звіту:
30.06.2021 18:38