• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Свинина, курятина, яловичина

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Номер: 3a0c042b2b034ce5a2cfc99da67d401f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-18-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 18.03.2021 10:47 - 09.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 18.03.2021 № 187 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.03.2021 №187 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2021-02-03-006266-c від 03.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.03.2021 №66 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Микулинецької селищної ради на 2021 рік (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2021 №18, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Цимбала Микола Степанович (далі – ФОП Цимбала М.С.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.02.2021 №37, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2021, договір від 09.03.2021 №66, пояснення Замовника від 23.03.2021 та від 24.03.2021 отримане через електронну систему закупівель. За результатами аналізу пропозиції, переможця торгів ФОП Цимбала М.С. встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме : - ним як учасником торгів всупереч вимог додатку 1 тендерної документації в довідці про наявність кількості кваліфікованого персоналу не зазначено стажу роботи працівників та освіти; - як переможцем торгів не надано у спосіб, зазначений у тендерній документації (пункт 1 розділу 3 та пункт 3 додатку 1 тендерної документації), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Однак, Замовником в порушення пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ФОП Цимбала М.С. не відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області було надано запит Замовнику на пояснення від 18.03.2021 та від 24.03.2021. Надані пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.03.2021 та від 24.03.2021 не обґрунтовують рішення Замовника щодо невідхилення пропозиції та визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Цимбала М.С.
Період усунення порушень: 31.03.2021 10:20 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 10:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Вашу вимогу договір № 66 від 09.03.2021 року із постачальником продукції до дитячих садків та шкіл Микулинецької ОТГ- розірвано.
Дата публікації звіту: 13.04.2021 09:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 14.04.2021 10:35

Запити/Пояснення