-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Свинина, курятина, яловичина
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Номер:
3a0c042b2b034ce5a2cfc99da67d401f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-18-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2021 00:00
Період моніторингу:
18.03.2021 10:47 - 09.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.03.2021 № 187
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.03.2021 №187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-02-03-006266-c від 03.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.03.2021 №66 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Микулинецької селищної ради на 2021 рік (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2021 №18, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Цимбала Микола Степанович (далі – ФОП Цимбала М.С.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.02.2021 №37, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2021, договір від 09.03.2021 №66, пояснення Замовника від 23.03.2021 та від 24.03.2021 отримане через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу пропозиції, переможця торгів ФОП Цимбала М.С. встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме :
- ним як учасником торгів всупереч вимог додатку 1 тендерної документації в довідці про наявність кількості кваліфікованого персоналу не зазначено стажу роботи працівників та освіти;
- як переможцем торгів не надано у спосіб, зазначений у тендерній документації (пункт 1 розділу 3 та пункт 3 додатку 1 тендерної документації), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Однак, Замовником в порушення пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ФОП Цимбала М.С. не відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
У межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області було надано запит Замовнику на пояснення від 18.03.2021 та від 24.03.2021.
Надані пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.03.2021 та від 24.03.2021 не обґрунтовують рішення Замовника щодо невідхилення пропозиції та визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Цимбала М.С.
Період усунення порушень:
31.03.2021 10:20 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2021 10:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Вашу вимогу договір № 66 від 09.03.2021 року із постачальником продукції до дитячих садків та шкіл Микулинецької ОТГ- розірвано.
Дата публікації звіту:
13.04.2021 09:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
14.04.2021 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
2a5c3f83be6844209afea27137b7e674
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2021 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Свинина, курятина, яловичина» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-03-006266-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому не відхилено пропозицію ФОП Цимбала Микола Степанович керуючись частиною третьою статті 31 Закону, так як ним як переможцем торгів не надано у спосіб, зазначений у тендерній документації (пункт 1 розділу 3 та пункт 3 додатку 1 тендерної документації), документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c199ab1b899c4ca794a73f58a5d40c2f
Назва:
Визнання учасника переможцем
Дата опублікування:
23.03.2021 11:12
Опис:
Всі документи тендерної пропозиції учасника подано в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Вимоги статті 17 Закону
(Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо)
Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію:
1*
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
(пункт 3 частини 1 статті 17 Закону)
Перевірено безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможців не вимагаються
2*
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
(пункт 5 частини 1 статті 17 Закону)
Учасником 26.02.2021 року о 16год.21 хв. , у звязку із технічною неможливістю оприлюднити у системі , електронним листом на офіційну адресу Замовника надано Довідку Серії ААА № 1025775 про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію станом на 20.02.2021 року , до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Замовник перевірив достовірність довідки на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/.
3*
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
(пункт 8 частини 1 статті 17 Закону)
Перевірено безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи не вимагаються
4*
Фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
(пункт 12 частини 1 статті 17 Закону)
Довідка МВС Серії ААА №1025775 про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ виданий станом на 20.02.2021 року. Замовник перевірив достовірність довідки на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/.
5*
Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
(пункт 13 частини 1 статті 17 Закону)
Замовник самостійно перевірив інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель.
6*
Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
(частина 2 статті 17 Закону)
Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів розміщена учасником у документах пропозиції.
Замовник розпочав свою фінансово-господарську діяльність з 20.01.2021 року, тому не міг у попередні періоди укладати угоди(договори).
* Згідно ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Документи учасником надано замовнику у паперовій формі , у звязку із технічною неможливістю їх оприлюднення через систему.
Номер:
96f0c2586ce54ba28957f60571821406
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.03.2021 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2021 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Свинина, курятина, яловичина» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-03-006266-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому не відхилено пропозицію ФОП Цимбала Микола Степанович керуючись пунктом першим частини першої статті 31 Закону, так як ним як учасником торгів всупереч вимог додатку 1 тендерної документації в довідці про наявність кількості кваліфікованого персоналу не зазначено стаж роботи та освіту зазначених у довідці працівників?
2. У Вашому поясненні від 23.03.2021 на запит Управління Західного офісу від 18.03.2021, вказано, що ФОП Цимбала М.С. у зв’язку з технічною неможливістю, як переможецем торгів не надано у спосіб, зазначений у тендерній документації (пункт 1 розділу 3 та пункт 3 додатку 1 тендерної документації), документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У зв’язку із зазначеним підтвердіть факт неможливості подання інформації ФОП Цимбала М.С. з технічних причин (документи сайту про неможливість завантаження документів з технічних причин , скріншот сайту, тощо…).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.