• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 15110000-2 - М’ясо (Лот №1 М'ясо яловиче ДК 021:2015 15110000-2 - М’ясо (15111100-0- Яловичина) Лот№2 Філе Філе куряче ДК 021:2015 15110000-2 - М’ясо (15112130-6 Курятина))

Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 21023 ,Вінницька обл.,м.Вінниця, вул. Чумацька,268 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Філе куряче. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 15112130-6 Курятина

Завершена

143 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 430.00 UAH
Номер: 39d2137d25f94751b831016aef40c9e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.08.2021 16:27 - 27.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.08.2021 №448 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 03.08.2021 №448 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2021-02-03-010531-a 03.02.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання відповіді на вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №17 Вінницької міської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02 лютого 2021 року №б/н), тендерні пропозиції ТОВ Поділля – К ЛТД та ФОП Пилипчук І.І., вимогу про усунення невідповідностей до 24 лютого 2021 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 лютого 2021 року №б/н, від 03 березня 2021 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, вимога про усунення порушення UA-2021-02-03-010531-а.с1, рішення Замовника, договір про закупівлю від 16 березня 2021 року №1/3 та пояснення від 09 та від 17 серпня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Порядок №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 15110000-2 – «М’ясо», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати замовник, а саме: 15112130-6 - «Курятина». Поряд з цим, установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 2 додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державних потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей. При цьому, учасник ФОП «Пилипчук І.І.» у складі тендерної пропозиції не надав переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державних потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей, чим не дотримався вимог підпункту 3 пункту 2 додатку №1 тендерної документації Замовником. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовником на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем ФОП Пилипчук І.І. та укладено з ним договір про закупівлю від 16 березня 2021 року №1/3.
Період усунення порушень: 27.08.2021 11:25 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2021 11:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимоги про усунення порушення за результатами перевірки закупівлі № UA-2021-02-03-010531-a, проведеної управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 17 Вінницької міської ради» повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. З метою недопущення фактів порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Уповноваженій особі Соколовській Н.Б. проведено лекцію щодо прав та обов'язків, відповідальності Уповноваженої особи, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі, Положення про Уповноважену особу. Окрім того було детально розібрано помилки, виявлені під час перевірки Держаудитслужби з метою їх недопущення у майбутньому. Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Тобто, Замовник має можливість перевірити тендерну пропозицію Учасника на етапі кваліфікації, в разі необхідності, усунути порушення до моменту укладання Договору. Так як. момент здійснення моніторингу закупівля була завершена, Договір був укладений, для усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення розірвати договір поставки №1 від 17 лютого 2021 року, укладений за результатами закупівлі згідно предмету закупівлі ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (М’ясо яловиче), про що повідомлено ФОП Пилипчук Ігор Іванович листом №81 від 30.08.2021 року. Додатковою угодою №1 від 30.08.2021 року договір №1 /3 від 116.03.2021р. – розірвано. Інформацію оприлюднено через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 31.08.2021 12:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 30.08.2021 №1 про розірвання договору від 16.03.2021 №1/3/
Дата публікації: 01.09.2021 10:43

Запити/Пояснення