-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 15110000-2 - М’ясо (Лот №1 М'ясо яловиче ДК 021:2015 15110000-2 - М’ясо (15111100-0- Яловичина) Лот№2 Філе Філе куряче ДК 021:2015 15110000-2 - М’ясо (15112130-6 Курятина))
Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 21023 ,Вінницька обл.,м.Вінниця, вул. Чумацька,268 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Філе куряче. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 15112130-6 Курятина
Завершена
143 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 430.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 430.00 UAH
Номер:
39d2137d25f94751b831016aef40c9e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2021 00:00
Період моніторингу:
03.08.2021 16:27 - 27.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 №448
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №448
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-02-03-010531-a 03.02.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання відповіді на вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №17 Вінницької міської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02 лютого 2021 року №б/н), тендерні пропозиції ТОВ Поділля – К ЛТД та ФОП Пилипчук І.І., вимогу про усунення невідповідностей до 24 лютого 2021 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 лютого 2021 року №б/н, від 03 березня 2021 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, вимога про усунення порушення UA-2021-02-03-010531-а.с1, рішення Замовника, договір про закупівлю від 16 березня 2021 року №1/3 та пояснення від 09 та від 17 серпня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Порядок №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 15110000-2 – «М’ясо», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати замовник, а саме: 15112130-6 - «Курятина».
Поряд з цим, установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 2 додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державних потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей.
При цьому, учасник ФОП «Пилипчук І.І.» у складі тендерної пропозиції не надав переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державних потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей, чим не дотримався вимог підпункту 3 пункту 2 додатку №1 тендерної документації Замовником.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, Замовником на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем ФОП Пилипчук І.І. та укладено з ним договір про закупівлю від 16 березня 2021 року №1/3.
Період усунення порушень:
27.08.2021 11:25 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 11:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимоги про усунення порушення за результатами перевірки закупівлі № UA-2021-02-03-010531-a, проведеної управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 17 Вінницької міської ради» повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
З метою недопущення фактів порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Уповноваженій особі Соколовській Н.Б. проведено лекцію щодо прав та обов'язків, відповідальності Уповноваженої особи, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі, Положення про Уповноважену особу. Окрім того було детально розібрано помилки, виявлені під час перевірки Держаудитслужби з метою їх недопущення у майбутньому.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Тобто, Замовник має можливість перевірити тендерну пропозицію Учасника на етапі кваліфікації, в разі необхідності, усунути порушення до моменту укладання Договору. Так як. момент здійснення моніторингу закупівля була завершена, Договір був укладений, для усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення розірвати договір поставки №1 від 17 лютого 2021 року, укладений за результатами закупівлі згідно предмету закупівлі ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (М’ясо яловиче), про що повідомлено ФОП Пилипчук Ігор Іванович листом №81 від 30.08.2021 року. Додатковою угодою №1 від 30.08.2021 року договір №1 /3 від 116.03.2021р. – розірвано. Інформацію оприлюднено через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
31.08.2021 12:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 30.08.2021 №1 про розірвання договору від 16.03.2021 №1/3/
Дата публікації:
01.09.2021 10:43
Запити/Пояснення
Номер:
6ca133fcfb844081a3a5d6a1bde4f661
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2021 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі філе курячого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-03-010531-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ФОП «Пилипчук І.І.», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо:
- накладання на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції передбачається відповідно до поданих документів (підпункт 1.4 пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації)?
- надання копії декларації та/або посвідчення якості запропонованого товару та копії посвідчення про якість (підпункти 8.4 та 8.5 пункту 8 додатку №3 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
94fe31a3cd5440b1900af49ac4a5e7b1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.08.2021 11:16
Опис:
На Ваш запит від 04серпня 2021р. щодо моніторингу UA-M-2021-08-03-000007 закупівлі №UA-2021-02-03-010531-а)повідомляємо наступне :
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено з урахуванням відповідності діючих на території України вимог до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165.Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби даного виду товару, враховуючи фактичні видатки попередніх 2019-2020 років, норми харчування споживання основних груп харчових продуктів в дошкільних закладах (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591), встановлену вартість харчування дітей в дошкільних закладах (затверджену Рішенням Виконавчого Комітету Вінницької міської ради від 30.12.2020 р. № 2893) та бюджетні асигнування на 2021р.
Визначення очікуваної вартості зроблено враховуючи Методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблена на основі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а також з урахуванням роз’яснень Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р.
Розрахунок здійснено за методом порівняння загальнодоступних ринкових цін - визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Попередньо Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, а також інформація на сайті Державної служби статистики України. Додатково було проведено аналіз цін попередніх закупівель Замовника по даному предмету закупівлі.
Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види м’яса ( філе куряче) на території України та Вінницької області зокрема.
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості розміщено на сторінці https://dnz17.edu.vn.ua/?page_id=141веб сайту закладу.
2. Щодо накладання КЕП - При розгляді Тендерної документації Замовником було врахована постанова КМУ № 193 від 03 березня 2020р., згідно п.3 цієї Постанови: Установити, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом;
2) електронні довірчі послуги, пов’язані із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, надаються виключно кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг з урахуванням вимог, затверджених пунктом 2 цієї постанови; 3) результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг; 4) власники інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем, через які електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги надаються з використанням користувачами електронних довірчих послуг удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, повинні також забезпечити технічну можливість використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для отримання таких електронних публічних (зокрема адміністративних) послуг через відповідні інформаційні та інформаційно-телекомунікаційні системи; 5) дія цієї постанови не поширюється на надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та під час здійснення переказу коштів. Так як Учасник не належить до виключень передбачених підпунктами 1-5 пункту 3. Постанови КМУ № 193 та Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, тому використання УЕП Учасником ФОП Пилипчук Ігор Іванович було правомірним при накладенні підпису на свою тендерну пропозицію. (за аналогією права згідно ч.2ст.8ЦКУ).
3. Відповідно до п.8.4 Додатку 3 Учасник мав надати : Копії етикетки або бірки або ярлика. Учасник надав зазначений документ (копія додається). Щодо надання копії посвідчення про якість: Замовником вимагалось, згідно п.8.3 Додатку 3 ТД Копія декларації та/або посвідчення про якість запропонованого товару. Учасником закупівлі у тендерній пропозиції подано Декларацію виробника 121 від 04 лютого 2021р. (копія додається), що відповідає вимогам Тендерної документації.
Пункт 8.5 Додатку 3 є технічною (формальною) помилкою Замовника при розміщені Тендерної документації. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних(механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель на стадії оцінки пропозиції. Тому при розгляді пропозиції Учасника за мовник керувався п. 8.3 ТД. ( копія протоколу додається)
Додадтки:
- Витяг із сайту ДССУ
- Копія розрахунку очікуваної вартості
- Копія декларації
- Копія етикетки або бірки або ярлика і (або) упаковки (пачки)
- Копія протоколу
Уповноважена особа КЗ «ДНЗ №17 ВМР» Наталія Соколовська
Номер:
9c6831329d274e6080010348b72d673b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2021 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі філе курячого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-03-010531-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
яким чином учасником ФОП «Пилипчук І.І.», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державних потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей (пункт 3 розділу 2 додатку 1 тендерної документації);
- копії документу (протоколу випробувань та/ або експертного висновку, виданого на ім’я виробника і (або) учасника про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися (підпункт 8.6 пункту 8 додатку 3 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6c394bc5e4ad4bf9a0059e5eff9aac06
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.08.2021 16:24
Опис:
На Ваш запит від 12 серпня 2021р. моніторинг UA-M-2021-08-03-000007 по закупівлі №UA-2021-02-03-010531-а) повідомляємо наступне :
1. Щодо реєстрації потужностей операторів ринку, дати видачі чинного експлуатаційного дозволу - у Тендерній документації Замовника зазначено: якщо учасник не надає вказані документи, то він надає лист-роз’яснення/довідку, тощо в довільній формі, в якому зазначає підстави / посилання на відповідний документ. - На виконання вимоги п. 3 розділу 2 додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку щодо укладення договорів з підприємствами виробниками та посиланням на додатки, зокрема, експлуатаційний дозвіл №06-08-12 від: 20.09.2016 із зазначенням реєстраційного номеру потужностей a-UA-06-08-12-Н-SH та датою державної реєстрації потужностей 20 вересня 2016р. Отже, інформація яка вимагалась Замовником була надана.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Тобто, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналогічний підхід під час розгляду скарг застосовує й колегія Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 за результатам розгляду скарги в межах процедури закупівлі UA-2019-11-12-002270-b.
2. На виконання вимоги надати: копії документу (протоколу випробувань та/ або експертного висновку, виданого на ім’я виробника і (або) учасника- Учасником було надано копію експертного висновку виданий на ім’я виробника № 002756 п/20 від21.02.2020р.
- Лист пояснення
-Копія екплуатаційного дозволу.
-Копія експертонго висовку.