• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт будівлі бібліотеки ім. О. І. Купріна за адресою влаштування: бул. Морський, 44 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

5 887 922.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 439.61 UAH
Номер: 24d007fe60554291ba7e373fa7a18fec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.08.2021 14:17 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.08.2021 № 434 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 № 434 Витяг Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 41 UA-2021-02-03-009354-a 03.02.2021 ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 37426079) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, taniavoronina@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» встановлено не дотримання Замовником частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності вимогам Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП «ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ», ТОВ «Азовбудінвест ЛТД» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, оприлюднення інформації щодо змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону в частині розгляду тендерних пропозицій учасників та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік (UA-P-2021-02-03-012821-a) згідно із яким заплановано проведення процедури закупівлі щодо якої здійснюється моніторинг, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація затверджена рішенням від 03.02.2021 року №8/1 тендерного комітету Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.02.2021р., протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.02.2021р., тендерні пропозиції учасників торгів (ФОП «ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ», ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ», ТОВ «Азовбудінвест ЛТД»), протокол №8/2 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 02.03.2021, протокол №8/3 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 09.03.2021, протокол №8/4 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 10.03.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (дата публікації: 10 березня 2021р.), договір підряду від 26.03.2021 №25.7/1 (далі – Договір) та додаткова угода до нього від 04.06.2021 №1, пояснення замовника надані через електронну систему закупівель 27.08.2021. Наслідком моніторингу встановлено, що у п.5.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо якої учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» в електронній системі закупівель у розділі «Відповідність критеріям» у підрозділі «Відповіді учасника» пункт «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)» надав довідку у довільній формі від 18.02.2021p. №33, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) (вкладка «Ст 17 п.13.PDF»). Отже, учасник торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» надав довідку про відсутність заборгованості станом на дату подання тендерної пропозиції. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 17:00. Учасник оприлюднив тендерну пропозицію 22 лютого 2021 року до визначеного кінцевого строку. Замовник у протоколі від 09.03.2021р. №8/3 зазначив про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів у цього учасника станом на 01.03.2021р. Відповідно до частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже, замовник звернувся за підтвердженням інформації до органу ДПС у Донецькій області та отримав інформацію щодо наявності в учасника торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» заборгованості зі сплати ПДВ станом на 03.03.2021р. Під час моніторингу Замовником надані пояснення та додана до них інформація, якими не підтверджено наявність заборгованості зі сплати податків і зборів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» станом на 22.02.2021р., а інформація щодо наявності заборгованості надана станом на 23.02.2021р. та станом на 03.03.2021р. При цьому в інформації «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» міститься примітка про те, що стан розрахунків платників податку з бюджетом може змінюватися щоденно. Поряд з цим, відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Таким чином, Замовник не підтвердив наявність заборгованості зі сплати податків і зборів у ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не підтвердив чи учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості, проте відхилив тендерну пропозицію цього учасника торгів, пропозиція якого є найменшою за пропозицію визначеного учасника-переможця ТОВ «Азовбудінвест ЛТД» на 381795,61 гривню. Зазначене є недотримання норми пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 13.09.2021 17:35 - 28.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2021 17:35

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник незгоден з інформацією, викладеною у висновку, та оскаржує в суді. Позовна заява до Донецького окружного адміністративного суду направлена 27.09.2021. про що надаємо сканкопії документів про відправлення.
Дата публікації: 28.09.2021 10:20

Запити/Пояснення