-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт будівлі бібліотеки ім. О. І. Купріна за адресою влаштування: бул. Морський, 44 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 887 922.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 439.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 439.61 UAH
Номер:
24d007fe60554291ba7e373fa7a18fec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
17.08.2021 14:17 - 10.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
41 UA-2021-02-03-009354-a 03.02.2021 ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 37426079) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» встановлено не дотримання Замовником частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності вимогам Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП «ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ», ТОВ «Азовбудінвест ЛТД» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, оприлюднення інформації щодо змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону в частині розгляду тендерних пропозицій учасників та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік (UA-P-2021-02-03-012821-a) згідно із яким заплановано проведення процедури закупівлі щодо якої здійснюється моніторинг, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація затверджена рішенням від 03.02.2021 року №8/1 тендерного комітету Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.02.2021р., протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.02.2021р., тендерні пропозиції учасників торгів (ФОП «ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ», ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ», ТОВ «Азовбудінвест ЛТД»), протокол №8/2 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 02.03.2021, протокол №8/3 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 09.03.2021, протокол №8/4 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 10.03.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (дата публікації: 10 березня 2021р.), договір підряду від 26.03.2021 №25.7/1 (далі – Договір) та додаткова угода до нього від 04.06.2021 №1, пояснення замовника надані через електронну систему закупівель 27.08.2021.
Наслідком моніторингу встановлено, що у п.5.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо якої учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» в електронній системі закупівель у розділі «Відповідність критеріям» у підрозділі «Відповіді учасника» пункт «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)» надав довідку у довільній формі від 18.02.2021p. №33, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) (вкладка «Ст 17 п.13.PDF»). Отже, учасник торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» надав довідку про відсутність заборгованості станом на дату подання тендерної пропозиції. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 17:00. Учасник оприлюднив тендерну пропозицію 22 лютого 2021 року до визначеного кінцевого строку.
Замовник у протоколі від 09.03.2021р. №8/3 зазначив про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів у цього учасника станом на 01.03.2021р.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже, замовник звернувся за підтвердженням інформації до органу ДПС у Донецькій області та отримав інформацію щодо наявності в учасника торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» заборгованості зі сплати ПДВ станом на 03.03.2021р.
Під час моніторингу Замовником надані пояснення та додана до них інформація, якими не підтверджено наявність заборгованості зі сплати податків і зборів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» станом на 22.02.2021р., а інформація щодо наявності заборгованості надана станом на 23.02.2021р. та станом на 03.03.2021р. При цьому в інформації «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» міститься примітка про те, що стан розрахунків платників податку з бюджетом може змінюватися щоденно.
Поряд з цим, відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Таким чином, Замовник не підтвердив наявність заборгованості зі сплати податків і зборів у ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не підтвердив чи учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості, проте відхилив тендерну пропозицію цього учасника торгів, пропозиція якого є найменшою за пропозицію визначеного учасника-переможця ТОВ «Азовбудінвест ЛТД» на 381795,61 гривню. Зазначене є недотримання норми пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
13.09.2021 17:35 - 28.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2021 17:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник незгоден з інформацією, викладеною у висновку, та оскаржує в суді. Позовна заява до Донецького окружного адміністративного суду направлена 27.09.2021. про що надаємо сканкопії документів про відправлення.
Дата публікації:
28.09.2021 10:20
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
5e9089a104864f6ca64435022fbf6663
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2021 19:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки ім. О. І. Купріна за адресою влаштування: бул. Морський, 44 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» очікуваною вартістю 5 887 922,93 гривень (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-03-009354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Наслідком моніторингу встановлено, що відповідно до п.5.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив вимогу, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання цієї вимоги учасник торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» у розділі «Відповідність критеріям» у підрозділі «Відповіді учасника» пункт «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)» підтвердив, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) (вкладка «Ст 17 п.13.PDF») надав Довідку від 18.02.2021p. №33. Отже, учасник торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» надав довідку про відсутність заборгованості станом на дату подання тендерної пропозиції.
Замовник у протоколі від 09.03.2021р. №8/3 зазначає про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів у цього учасника станом на 01.03.2021р.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже, замовник звернувся за підтвердженням інформації до органу ДПС у Донецькій області та отримав інформацію. щодо наявності учасник торгів ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» заборгованості зі сплати ПДВ станом на 03.03.2021р., а не на дату подання тендерної документації.
Відповідно до протоколу №8/3 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 09.03.2021 з причини наявності заборгованості зі сплати податків ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» була відхилена.
Водночас, відповідно до умов п.5.2 тендерної документації переможець торгів подає скан-копію довідки з оригіналу документа або електронна довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника має бути такою, що діє на дату подання.
Просимо пояснити, чому пропозиція ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» відхилена як така, що містить недостовірну інформацію, при цьому Замовник не підтвердив таку недостовірність станом на дату подання учасником тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a0185fd3127a442a84cb4edfd5f7f6ba
Назва:
Пояснення Замовника в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.08.2021 15:13
Опис:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА РЕМОНТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення до запиту Східного офісу Держаудитслужби від 20.08.2021 за предметом: «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки ім. О. І. Купріна за адресою влаштування: бул. Морський, 44 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 5 887 922,93 гривень (далі – предмет закупівлі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-03-009354-a).
Повідомляємо Вам наступне, що 23 лютого 2021 відбувся аукціон по вказаній закупівлі, в якому прийняли участь чотири учасники:
Найменування учасника / Ідентифікаційний код учасника в ЄДР / Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції
ФОП ХОТЄЄНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 3064304152 19 лютого 2021 10:54
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 40250918 22 лютого 2021 10:26
ТОВ Азовбудінвест ЛТД 39945197 22 лютого 2021 13:32
ФОП "ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ" 2754304019 22 лютого 2021 15:02
02.03.2021 в ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918), у складі поданих документів для участі у аукціоні, які 22.02.2021 були завантажені в електронній системі закупівель «Прозорро», була завантажена довідка про відсутність заборгованості від 18.02.2021 № 33, згідно якої ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918) зазначив що не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Згідно пунктів 15,16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради в ході аналізу, перевірки достовірності та повноти інформації наданої учасником, із відкритих джерел інформації, встановив, що у ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918) є заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у сумі 326 069,00 грн. З метою підтвердження інформації, викладеної у відкритих джерелах, щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918), Департаментом розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради був направлений запит до органів ДПС України в Донецькій області (№34.5-13158-34.2 від 02.03.2021 р.), згідно відповіді якої у ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918) є заборгованість по коду бюджетної класифікації 14010100 (податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)) у сумі 332 351,68 грн. (лист від 03.03.2021р. № 4447/5/05-99-13-02-17). Таким чином, учасник ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918) вніс недостовірні відомості до довідки від 18.02.2021 № 33 щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Крім цього, після відхилення пропозиції ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918), останній не оскаржував рішення Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради, тому як ймовірно був обізнаний у існуванні заборгованості у підприємства станом на дату подання пропозиції.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918) подана на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки ім. О. І. Купріна за адресою влаштування: бул. Морський, 44 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» очікуваною вартістю 5 887 922,93 гривень (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-03-009354-a) була правомірна дискваліфікована.
Додатки:
1 – Досьє компанії ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918) на сайті https://youcontrol.com.ua;
2 – Витяг на ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" (Код ЕГРПОУ 40250918 з https://tax.gov.ua/;
3 – Лист від 02.03.2021 р. №34.5-13158-34.2;
4 – Лист від 03.03.2021 р. № 4447/5/05-99-13-02-17.