-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Завершена
12 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Номер:
b6cfb75f4df946119923b2bee6365c6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 21:52 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
74 UA-2021-02-03-002854-c 03.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) від 10.02.2021 року № 18-з/з, тендерні пропозиції ТОВ «УРБАН КОНСАЛТИНГ» та ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» (далі – учасник-переможець), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 01.03.2021 року № 18-В та від 04.03.2021 року № 18- вп, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2021 року, договір від 16.03.2021 року № 39/21.
За результатами моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до умов Додатку 1.2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 1. Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3), 2. Інженер-проектувальник автомобільних доріг; 3. Інженер-проектувальник – (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) - працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років; 4. Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років; 5. Інженер-проектувальник (напрямок - захист навколишнього середовища) працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років; 6. Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком; 7. Інженер-проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років (у разі виконання робіт з проектування мостів/шляхопроводів додатково).
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником переможцем надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі від 15.02.2021 року № 28-3, в якій значаться: 1. Сертифікований інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) Фаль Андрій Євгенійович, проте наданими на нього сертифікатами (Серія
АР № 004072 та Серія АР № 004073) не підтверджено виконання робіт на об’єктах класу наслідків СС3; 2. Сертифікований інженер-проектувальник - (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) Донцова Юлія Сергіївна, проте відповідно до сертифікату Серія АР № 017027 (атестована 24.12.2020 року), має стаж роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд менше 3 років, що не відповідає умовам Додатку 1.2 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Замовник не відхилив учасників, допустив їх до аукціону, визначив переможцем ТОВ ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» та уклав з ним договір від 16.03.2021 року № 39/21.
Період усунення порушень:
30.06.2021 18:33 - 15.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2021 18:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позов від 12.07.2021 до Харківського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
13.07.2021 11:15
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку моніторингу UA-M-2021-06-10-000092
Відповідно висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ:
1. Сертифікований інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) Фаль Андрій Євгенійович, проте наданими на нього сертифікатами (Серія АР № 004072 та Серія АР № 004073) не підтверджено виконання робіт на об’єктах класу наслідків СС3;
2. Сертифікований інженер-проектувальник - (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) Донцова Юлія Сергіївна, проте відповідно до сертифікату Серія АР № 017027 (атестована 24.12.2020 року), має стаж роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд менше 3 років, що не відповідає умовам Додатку 1.2 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Замовник не відхилив учасників, допустив їх до аукціону, визначив переможцем ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» та уклав з ним договір від 16.03.2021 року № 39/21.
Щодо першої частини висновку Замовник повідомляє, що відповідно до Листа МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 17.12.2015р. (додається разом з даним запереченням в окремому файлі) кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців надавали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності.
В зв’язку з вищенаведеним сертифікат (Серія АР №004072 та Серія АР №00473) виданий Фалю Андрію Євгенійовичу відповідно до роз’яснення мінрегіонбуду від 17.12.2015р. можна використовувати при проектуванні автомобільних доріг та штучних споруд без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності.
Щодо другої частини висновку Замовник повідомляє, що відповідно з Тендерною документацією Служби автомобільних доріг у Вінницькій області (далі - Замовник) встановлено, що на підтвердження інформації щодо Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі - зазначено нижче:
Працівники Кількість осіб (не менше)
Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) 1
Інженер-проектувальник автомобільних доріг 2
Інженер-проектувальник – (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) - працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років 1
Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років 1
Інженер-проектувальник (напрямок - захист навколишнього середовища) працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років 1
Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком 1
У разі виконання робіт з проектування мостів/шляхопроводів додатково:
Інженер-проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років 1
№ пп Посада П.І.Б. 1. Освіта (вища, середня тощо);
2. Найменування учбового закладу* Загальний стаж роботи у сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд, років Досвід роботи на зазначеній посаді, років (вказується досвід загалом за трудову діяльність) Серія, № та дата видачі сертифікату
* найменування учбового закладу вказується, якщо у працівника освіта вище середньої.
- Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм.
- Також додається довідка в довільній формі за підписом ГІПа та завірена його печаткою про те, що у випадку перемоги Учасника за результатами процедури закупівлі, він (ГІП) згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа).
- В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці.
- На працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми.
В зв’язку з вищенаведеним відповідно таблиці Досвід роботи на зазначеній посаді, вказується загалом за трудову діяльність, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці.
Тендерною документацією не передбачено, що учасник документально має підтвердити досвід роботи на зазначеній посаді, досвід роботи на зазначеній посаді, зазначається Учасником у таблиці.
Наданий сертифікат Серія АР № 017027 на Сертифікованого інженера-проектувальника - (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) Донцової Юлії Сергіївни не може свідчити про її стаж роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд.
Таким чином, у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-03-002854-c міститься інформація, яке не відповідає дійсності, а підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» у Замовника відсутні.
Дії Замовника виконувались з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» відповідає вимогам тендерної документації.
Все вищевикладене унеможливлює Замовника здійснити заходи щодо усунення порушень, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-03-002854-c, з огляду на відсутність таких порушень, а також на те, що пропозиція ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
05.07.2021 16:31