-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з згрібання опалого листя на території Курахівської міської територіальної громади
Завершена
4 067 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 335.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 335.50 UAH
Номер:
e0f095cffa554f9e8c0cb21b766b1e2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 12:49 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-02-03-001140-c 03.02.2021
Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету б/д б/н зі змінами, тендерні пропозиції ФОП «Машир Галина Якимівна» та ТОВ «ЕРА ПРЕМІУМ», протокол розгляду тендерної пропозиції від 19.03.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2021, договір від 31.03.2021 № 120/п6/5, пояснення Замовника від 25.06.2021, надані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.07.2021 14:36 - 17.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2021 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
95548205ddd04c70ae7befae139b3c44
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.06.2021 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з згрібання опалого листя на території Курахівської міської територіальної громади; 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-03-001140-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Курахівською міською радою здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3d52615cfc9247ad869656ea44208b72
Назва:
Пояснення в рамках здійснення моніторингу
Дата опублікування:
25.06.2021 09:29
Опис:
У відповідь на Ваш запит в рамках здійснення моніторингу № UA-M-2021-06-18-000035 по закупівлі ДК 021:2015: 90510000-5. Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з згрібання опалого листя на території Курахівської міської територіальної громади), номер закупівлі UA-2021-02-03-001140-c тендерний комітет Курахівської міської ради повідомляє наступне
Визначення та встановлення очікуваної вартості в даній закупівлі було виконано з урахуванням положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до комунальних норм «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», розробленні відділом організації та нормування праці Державної академії житлово – комунального господарства, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 05.02.2004 року №27 та відповідно до ресурсних елементних кошторисних норм програмного комплексу АВК-5, який призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва - нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення. ПК АВК-5 орієнтований на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який прийнято та надано чинності наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 05.07.2013 №293, чинний з 01.01.2014 року.
Пункт 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вимога носить рекомендаційний характер та не є імперативом для органів місцевого самоврядування. Відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування» Курахівська міська рада є органом місцевого самоврядування.
Враховуючи вищенаведене, на теперішній час Курахівською міською радою не розглядалось питання щодо затвердження заходів, рекомендованих пунктом 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710.