-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція Лот №1- код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Epinephrine (Епінефрин), Atropine (Атропін), Acetylsalicylic acid (Кислота ацетилсаліцилова), Acetylsalicylic acid (Кислота ацетилсаліцилова), Amiodarone (Аміодарон), Verapamil (Верапаміл), Digoxin (Дигоксин), Glyceryl trinitrate (Нітрогліцерин), Dopamine (Допамін), Diclofenac (Диклофенак), Haloperidol (Галоперидол), Heparin (Гепарин), Hydrocortisone (Гідрокортизон), Glucose (Глюкоза), Dexamethasone (Дексаметазон), Magnesium sulfate (Магнію сульфат), Metoclopramide (Метоклопрамід), Phenylephrine (Фенілефрин), Povidone iodine (Повідон йоду), Drotaverine (Дротаверин), Omeprazole (Омепразол), Ondansetron (Ондансетрон), Enoxaparin (Еноксапарин), Enoxaparin (Еноксапарин), Enoxaparin (Еноксапарин), Lidocaine (Лідокаїн), Lidocaine (Лідокаїн), Thiosulfate (Натрію тіосульфат), Insulin (human) (Інсулін), Imipenem and enzyme inhibitor (Іміпенем/ Циластатин), Furosemide (Фуросемід), Chlorhexidine (Хлоргексидин), Ammonia (Аміаку розчин), Benzyl benzoate (Бензилбензоат), Gentamicin (Гентаміцин), Calcium gluconate (Кальцію глюконат), Sodium chloride (Натрію хлорид), Ceftriaxone (Цефтріаксон), Metamizole sodium (Метамізол натрію), Theophylline (Теофілін) , Ethanol (Етанол), Ethanol (Етанол), Captopril (Каптоприл), Ampicillin (Ампіцилін)), Лот №2- код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Glucose (Глюкоза), Glucose (Глюкоза), Sodium bicarbonate (Натрію гідрокарбонат), Sodium bicarbonate (Натрію гідрокарбонат), Hydroxyethylstarch (Гідроксиетилкрохмаль), Electrolytes (Розчин Рінгера), Mannitol (Манітол), Potassium chloride (Потасіум хлорид), Tranexamic acid (Транексамова кислота), Levofloxacin (Левофлоксацин), Paracetamol (Парацетамол), Cefepime (Цефепім), Fluconazole (Флуконазол), Metronidazole (Метронідазол), Aqua pro injectioni (Вода для і’єкцій))
Завершена
7 376 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 17 186.80 UAH
мін. крок: 0.2% або 17 186.80 UAH
Номер:
5040b47e0ef848dcb677e49dd53a34ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
16.09.2021 08:56 - 08.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 № 533
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 № 003100-18/11647-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 533
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-02-017777-a, 02.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за лотами № 1, 2; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 02.02.2021 № 74) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот № 1; 2); протокол розкриття тендерних пропозицій (лот № 1; 2); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА» (далі – ТОВ «УКРЕРА») та приватного підприємства фірма «САНІТАС» за лотом № 1; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЛІКИ УКРАЇНИ» (далі – ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ») та «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.») за лотом № 2; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.02.2021 № 189; пояснення Замовника, надане 17.09.2021 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1; 2; договір від 29.03.2021 № 20112/157 за лотом № 1; договір від 29.03.2021 № 20112/158 за лотом № 2; повідомлення про внесення про внесення змін до договору про закупівлю за лотом № 2; додаткова угода № 1 від 02.04.2021 до договору про закупівлю від 29.03.2021 № 20112/158; додаткова угода № 2 від 19.04.2021 до договору про закупівлю від 29.03.2021 № 20112/158; додаткова угода № 3 від 05.05.2021 до договору про закупівлю від 29.03.2021 № 20112/158; додаткова угода № 4 від 19.05.2021 до договору про закупівлю від 29.03.2021 № 20112/158; додаткова угода № 5 від 21.05.2021 до договору про закупівлю від 29.03.2021 № 20112/158; звіти про результати проведення закупівлі за лотами № 1, 2.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснень, наданих Замовником в електронній системі закупівель, установлено.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо».
Учасниками процедури закупівлі вимоги тендерної документації не оскаржувалися до Антимонопольного комітету України.
Учасники ТОВ «УКРЕРА» та приватне підприємство фірма «САНІТАС» за лотом № 1, ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ» та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 2 не виконали вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час перевірки на сайті ЦЗО (https://czo.gov.ua/verify) електронних підписів учасників ТОВ «УКРЕРА», приватного підприємства фірма «САНІТАС» за лотом № 1, ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ», ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 2, накладених на їх тендерні пропозиції, відображається тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», який не може вважатись кваліфікованим.
З огляду на зазначене, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозиції учасників ТОВ «УКРЕРА» та приватного підприємства фірма «САНІТАС» за лотом № 1, ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ» та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 2, як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
04.10.2021 15:09 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2021 15:09
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
23-172/2021
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-09-16-000002 закупівлі код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Фармацевтична продукція) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-02-017777-а), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
08.10.2021 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
de8173f2ff4e458c986bb85bff7069e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2021 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-02-017777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилено тендерні пропозиції учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою за лотом № 1 приватного підприємства фірма «САНІТАС» та товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА», за лотом № 2 товариств з обмеженою відповідальністю «ЛІКИ УКРАЇНИ» та «Медичний центр «М.Т.К.» як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, якщо тендерні пропозиції учасників підписано електронними підписами, які не є кваліфікованими електронними підписами, чим не виконано вимоги пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
357298f7665f4d8db1e8943c14c5704d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.09.2021 12:53
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-02-017777-а) повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Згідно даних щодо перевірки підпису тендерної пропозиції Приватного підприємства фірма «САНІТАС» від 04.03.2021 року на сайті https://czo.gov.ua/, такий підпис є діючим.
Згідно даних щодо перевірки підпису тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА» від 05.03.2021 року на сайті https://czo.gov.ua/, такий підпис є діючим.
Згідно даних щодо перевірки підпису тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІКИ УКРАЇНИ» від 02.03.2021 року на сайті https://czo.gov.ua/, такий підпис є діючим.
Згідно даних щодо перевірки підпису тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» від 02.03.2021 року на сайті https://czo.gov.ua/, такий підпис є діючим.
Крім того, відповідно до абз. 2 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193, з 7 листопада 2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Тобто, згідно з чинним законодавством, лише з 01.01.2022 приватні суб`єкти господарювання зобов`язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Це означає, що учасники публічних закупівель, відповідно також можуть наразі підписувати свої пропозиції УЕП.
Отже, враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Приватного підприємства фірма «САНІТАС», Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІКИ УКРАЇНИ», Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» відповідає вимогам тендерної документації.