-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор гусеничний)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-16-002058-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
65 111 085.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 651 110.85 UAH
мін. крок: 1% або 651 110.85 UAH
Номер:
9552d37d8c664962900f4e0145cfea66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 12:53 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-02-02-003068-b 02.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень на вимогу учасника, розгляду тендерних пропозицій ТОВ ««Алеанда і К»», ТОВ «Констракшн Машинері», ТОВ «ТД «Альфатех», повідомлення про намір укласти договір – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень на вимогу учасника, розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.02.2021 № 21_0052_т, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Алеанда і К» (далі – ТОВ «Алеанда і К»), товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «Альфатех» (далі – ТОВ «ТД «Альфатех»), надання роз'яснень щодо тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2021 та відповідь Замовника на пояснення від 19.04.2021.
Період усунення порушень:
20.04.2021 18:15 - 24.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2021 18:15
Запити/Пояснення
Номер:
02e0f9ecc7b8453d807197cc1e0ba073
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2021 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор гусеничний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-02-003068-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1b2762ce92ab47adafa1fafa88630d64
Назва:
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор гусеничний)
Дата опублікування:
19.04.2021 10:48
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 14 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-02-003068-b
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор гусеничний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-02-003068-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів),
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, зазначаємо що технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, що повинна забезпечити виробничі та технологічні процеси Товариства, а також кон'юнктури ринку такої техніки в Україні.
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів Товариства, які розроблені у відповідності до методик, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275).
2. По другому питанню, зазначаємо що ТОВ «ОГТСУ» не є органом державної влади чи місцевого самоврядування, а також не відноситься до суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління органів державної влади чи місцевого самоврядування, а також не є розпорядником бюджетних коштів, з огляду на наступне.
Товариство згідно зі статутом є юридичною особою приватного права, тобто не є такою, що створювалася розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Так, одноосібним учасником Товариства є акціонерне товариство "Магістральні газопроводи України", яке є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
Господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
Товариство не відноситься до переліку підприємств, установ, організацій та об'єднань, що належать до сфери управління будь-якого державного органу.
Крім того, жодним нормативним документом не визначено, що Товариство відноситься до сфери управління будь-якого державного органу.
В свою чергу, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) та керуючись статтею 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.