-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (куряче охолоджене) для потреб дитячих дошкільних закладів на 2021 рік
Завершена
1 470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 350.00 UAH
Номер:
9c96d286b4ba458bb110ae07a88cc04d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-12-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2021 00:00
Період моніторингу:
13.07.2021 11:27 - 04.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2021 № 301
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.07.2021 № 301
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-02-02-015342-a 02.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Відділу освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області (далі – Відділ освіти ВЦА м. Сєвєродонецьк, Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно протоколу від 02.02.2021 № 67, тендерні пропозиції фізичних осіб підприємців Здоровець Сергій Вікторович (далі-ФОП Здоровець С.В.), Головач Олексій Васильович (далі-ФОП Головач О.В.), Конєв Ігор Миколайович (далі-ФОП Конєв І,М,), протокол розгляду тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушення від 23.03.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.04.2021 № 228.
Моніторингом питання правильності заповнення форм документів встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону,оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містять місце поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг.
На порушення вимог частини четвертої статті 33 Замовником не надано відповідь на вимогу про усунення порушення.
Крім того слід зазначити, що відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів - 133 тисячам євро. Таким чином в залежності від очікуваної вартості, Замовник обов’язково додатково оприлюднює оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, саме у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону. Поряд з цим, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону, замовник зобов’язаний здійснювати таку закупівлю з дотриманням відповідних вимог Закону. Проте Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі нафти та дистилятів, очікуваною вартістю 1 470 000,00 грн. додатково оприлюднено англійською мовою, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
16.07.2021 12:37 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2021 12:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
правління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області ознайомилось з висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, та наступним повідомляє. Згідно з Комплексною міською програмою “Оздоровлення та відпочинок дітей” на 2021 рік, розпорядженням керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 24.05.2021 № 756 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2021 року», наказом Управління освіти Сєвєродонецької міської ВЦА від 24.05.2021 № 164 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2021 року» у закладах освіти, підпорядкованих Управлінню освіти Сєвєродонецької міської ВЦА, працюють 30 таборів з денним перебуванням. Для майже 1500 дітей, яких зараховано до таборів з денним перебуванням, забезпечена організація гарячого харчування: безпечного, постійного, безперебійного, обов’язкового. Враховуючи вищезазначену інформацію та термін роботи таборів з денним перебуванням є потреба в закупівлі філе куряче охолоджене,кури охолоджені(тушка) 1 категорія, стегно куряче охолоджене за договором від 19.04.2021 р. № 228 у ФОП Конєв Ігор Миколайович. Після завершення оздоровчої компанії 2020-2021 року Замовником буде розглянуто питання щодо виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області.
Дата публікації звіту:
19.07.2021 15:19