-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібобулочні вироби
Завершена
399 998.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 999.98 UAH
мін. крок: 1% або 3 999.98 UAH
Номер:
b72d33b56d7343c5a831d74bbb160453
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-23-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.03.2021 00:00
Період моніторингу:
24.03.2021 08:16 - 15.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.03.2021 № 202
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.03.2021 №202
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-02-02-014647-a від 02.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 15.03.2021 №01-02/03 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Тернопільський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 02.02.2021 №б/н; тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Ковальчук Олександра Олексійовича (далі - ФОП Ковальчук О.О.); протокол засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерної пропозиції від 19.02.2021 №11; повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2021; договір від 15.03.2021 №01-02/03, пояснення Замовника від 30.03.2021, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено розбіжність кінцевого строку подання тендерної пропозиції, так у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено до 17.02.2021, в той час як в оголошенні кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.02.2021.
Проведеним аналізом пропозиції ФОП Ковальчук О.О. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що Учасник-переможець надає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації), у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Проте, переможець - ФОП Ковальчук О.О. не надав Замовнику вищезазначені документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Однак Замовник, в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ФОП Ковальчук О.О., так як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
14.04.2021 13:49 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 13:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення в моніторингу усунуто шляхом розірвання договору №01-02/03 від 15.03.2021
Дата публікації звіту:
16.04.2021 14:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
20.04.2021 08:39
Запити/Пояснення
Номер:
1f66bb30796341e682948f1a3d4d0272
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2021 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2021 01:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібобулочні вироби», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-02-014647-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В зв’язку з чим і з яких підстав, договір про закупівлю товарів укладено на 24 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Прошу пояснити причину та надати документ підтвердження обґрунтованої необхідності продовженння строку укладання договору.
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6d431468e3c643ec9618f12f7cb80890
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
30.03.2021 13:18
Опис:
Добро дня!
Учасник торгів(визнаний переможець) надав клопотання про продовження строку для укладання договору. Клопотання № 3003 від 10.03.2021р.,тому на підставі даного клопотання ,тендерний комітет ухвалив рішення, протокол №12 від 12.03.2021р про продовження строку для укладання договору по зазначеній процедурі.
Лист клопотання і протокол додаються.