• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (матеріали для гемодіалізу (гемодіафільтрації)) (НК 024:2019 код 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; НК 024:2019 код 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; НК 024:2019 код 32111 - Голка фістульна, одноразового використання; НК 024:2019 код 35849 - Концентрат гемодіалізу, НК 024:2019 код 47739 -Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)»

Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Пропозиції готуються українською мовою

Завершена

40 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 600 000.00 UAH
Номер: 947d205ef5eb4ab1842918e2ce86ac9b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-08-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 09.07.2021 08:54 - 31.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2021 №296 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.07.2021 №296 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-02-02-013699-a 02.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 99) 301-99-91, polinasinko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті установлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: своєчасність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.02.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.03.2021, вимога про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Астор Медікал» (далі - ТОВ «Астор Медікал»), дочірнього підприємства «ДІАСЕРВІС ПЛЮС», протокол засідання тендерного комітету від 22.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2021, договір від 05.04.2021 №13699, додаткова угода від 05.04.2021 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.07.2021 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-02-02-013699-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідно до якого головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) зазначеної інформації. Також, установлено, що тендерна документація Замовника (додаток 1) при вартості закупівлі, що перевищує 20 мільйонів гривень, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, не містить вимоги для учасників юридичних осіб щодо способу підтвердження відсутності підстави для відхилення, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 20.07.2021 10:16 - 04.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2021 10:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), встановлених за результатами проведеного моніторингу повідомляємо про вжиття заходів щодо не допущення в подальшому виявлених порушень. Копії документів про вжиття відповідних заходів додається. (додаток на 4 арк.)
Дата публікації звіту: 23.07.2021 15:24

Запити/Пояснення