Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове на ділянці км 51+400 – км 75+750
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантіяобов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія має бути надана надана одним із системно важливих банків, перелік яких формує НБУ(14). Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 2 600 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ
Завершена
531 593 474.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 315 934.74 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:19.05.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:19.05.2023 13:45 - 10.06.2023 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-02-02-012480-a 02.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, lidiya9ln@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» та FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 02.02.2020 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») та FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, вимоги про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 06.05.2021 № 8, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 25.05.2021 № 83к (далі – Договір) на суму 500 084 064,00 грн з ПДВ, додаткові угоди до Договору від 13.04.2022 № 3 та від 16.12.2022 № 4, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.03.2021 № 5010-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 01.06.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:09.06.2023 15:35 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:09.06.2023 15:35
Запити/Пояснення
71759
Номер:d3995ba8d3684ecfa37e9d789e9f9e02
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:29.05.2023 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:02.06.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 485-17-99 hutoranska.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове на ділянці км 51+400 – км 75+750 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-02-012480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, зокрема.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду
від 25.05.2021 № 3 (далі – договір), шляхом укладання додаткових угод
від 13.04.2022 № 3 та від 16.12.2022 № 4.
Крім того, надати копії укладених додаткових угод № 1 та № 2 до договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
72045
Номер:bb5ff4c6116f4e47b7f706fc99bd1316
Назва:Відповідь Замовника
Дата опублікування:01.06.2023 11:06
Автор:Служба автомобільних доріг в Одеській області
×
Код ЄДРПОУ:
25829550
Контактна особа:
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net
Адреса:
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. - Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі: Відомості обсягів робіт у складі робочого проекту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове на ділянці км 51+400 – км 75+750, а також: ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97.
- Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: Кошторисна вартість об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проєкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове на ділянці км 51+400 – км 75+750», Експертний звіт № 2179/е/20 від 30.12.2020р. Розмір бюджетного призначення обґрунтовується Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 (зі змінами) та становить 100 000,00 грн (додається).
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому до лютого 2022 року було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://od.restoration.gov.ua/timeline/6876.html
Через напад російської федерації на Україну, який відбувся у лютому 2022 року, негативного впливу зазнала не тільки фізична інфраструктура України, але й віртуальна.
Одним з об'єктів нападу став сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, де у Служби автомобільних доріг в Одеській області був свій розділ https://od.ukravtodor.gov.ua/, в якому своєчасно та в повному обсязі заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільна важлива інформація.
Але через хакерську атаку вона уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово відновлюватись. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вносилась своєчасно та відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Обставини для укладання додаткової угоди від 13.04.2022 № 3 до договору від 25.05.2021 № 83К обґрунтовуються введенням в Україні воєнного стану згідно Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного станув Україні» (зі змінами). За згодою сторін були внесені зміни до умов договору щодо можливості Замовника повернути забезпечення виконання договору Підряднику під час дії воєнного стану, за умови його письмового звернення. При цьому, оплата виконаних робіт та попередня оплата не здійснюється до моменту повторного надання забезпечення виконання Договору. Файл додається.
Обставини для укладання додаткової угоди від 16.12.2022 № 4 до договору від 25.05.2021 № 83К обґрунтовуються відсутністю фінансування на об’єкт у 2022 році, у зв’язку з чим строки надання послуг та дії договору перенесено на наступний рік.
4. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» було надано забезпечення виконання договору (внесок на рахунок Замовника) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI тендерної документації. Файл додається.