• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

2 найменувань

Завершена

379 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 796.00 UAH
Номер: 8e89f4aa6afd4e6c8f0331dbdd55f907
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.04.2021 16:53 - 08.05.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 № 252 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 252. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-02-006803-a, 02.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ» встановлено порушення вимог пунктів 2 та 3 частини першої статті 31 і частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, зокрема, письмово звернутися до ПП «ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім цього, недопускати у подальшому порушень вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог частини другої статті 31 Закону при оприлюдненні інформації про відхилення тендерної пропозиції. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Поповицький психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-02-004016-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Доскоч Галини Ігорівни (в частині правомірного її відхилення), тендерну пропозицію ПП «ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ», повідомлення про намір укласти договір; договір від 19.03.2021 №4, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документ на запит Західного офісу Держаудитслужби.. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Згідно з нормою частини першої статті 31 Закону, у разі відхилення замовником тендерної пропозиції зазначається аргументація такого відхилення в електронній системі закупівель. Відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель. Водночас, проведеним моніторингом правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 31 Закону в оприлюдненому протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 24.02.2021 про відхилення та дискваліфікацію пропозиції ФОП Доскоч Галини Ігорівни (як переможця, що відмовився від підписання договору про закупівлю) не вказано посилання на відповідні норми Закону. У пункті 4 Додатку 3 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації Замовника встановлено вимогу за якою учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника можливості забезпечувати доставку замовнику товару спеціальним транспортом, який відповідає законодавчим вимогам, встановленим до такого виду транспорту. Також учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію санітарного паспорту на даний спеціалізований автотранспорт. Однак, моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ» встановлено, що вказаним учасником документи, що вимагались згідно пункту 4 Додатку 3 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ», яка не відповідала встановленим у Додатку 3 до тендерної документації вимогам щодо предмета закупівлі, а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір. Згідно з нормою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Також, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Проведеним моніторингом встановлено, що у пунктах 5.4-5.6 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено спосіб підтвердження у встановлений строк переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, переможцем процедури закупівлі ПП «ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ» не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а укладено з вказаним переможцем договір від 19.03.2021 №4 на суму 379 505,10 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 19.04.2021 13:29 - 06.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2021 13:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу ДАСУ, договір розірвано Розірвання договору на закупівлю товарів: UA-2021-02-02-006803-a процедура торгів на закупівлю товарів: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, моніторинг ПП "ГАЛ-ПРОД-ПОСТАЧ": Вимоги ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 № 252 про розірвання договору, UA-2021-02-02-006803-a процедура торгів на закупівлю товарів: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені. Даним органом було виявлено порушення законодавства, та визначено вимоги, щодо забовя’зання замовника розірвати договір, висновок про результати моніторингу закупівлі є актом індивідуальної дії, так як створює правові наслідки, зловживання правом, використання норм об’єктивного (позитивного) права через їх неадекватне тлумачення. Дана дія призводить до здійснення суб’єктивного права всупереч його призначенню. Всі висновки ДАСУ є Суб’єктивна точка зору: визначена в листі Держаудитслужби, щодо порушень по даній процедурі, мають відношення до формальних помилок, припущень тощо. Відповідно до П. 7. Статті 29, Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його (учасника) невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. За наслідки непостачання продуктів харчування у заклад лікування, будуть покладатись на орган ДАСУ, з задіянням засобів масової інформації.
Дата публікації звіту: 22.04.2021 19:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • documentsForm: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 04.06.2021 10:55

Запити/Пояснення