• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, підбирання та транспортування сміття з урн, розташованих на території міста) на основі CPV за ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД

Торги відмінено

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Номер: 36df4ee3938d4dc38c7c27735aaf2d83
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.07.2022 15:34 - 28.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.07.2022 № 174 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2022 № 174 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-02-02-001184-b 02.02.2021 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення частини дванадцятої статті 29 Закону № 922. За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922, встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, не відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: інформацію Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-02-01-007704-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2021 (далі тендерна документація), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2021 № 6565-р/пк-пз (далі колегія АМКУ), пояснення Замовника від 14.07.2022 отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що згідно пункту 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, підтвердити документально. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів 05 березня 2021 року, отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 13.06.2021. При цьому установлено, що 18.03.2021 учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОЛОГІЯ-Д" подана скарга на неправомірне рішення уповноваженої особи до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Відповідно до рішення колегії АМКУ від 31.03.2021 № 6565-р/пк-пз зобов’язано Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОЛОГІЯ-Д". На запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 надано відповідь, що Замовник не згоден з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2021 № 6565-р/пк-пз і оскаржує його у судовому порядку (справа 640/12086/21). Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922 орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до частини 17 статті 18 Закону №922 розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 6 статті 33 Закону №922, частиною сьомою статті 40 Закону №922. Проте, призупинення перебігу строку дії тендерних пропозицій, строку розгляду тендерної пропозиції та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922 не передбачено. Водночас установлено, що відповідно до даних електронної системи закупівель процедура має статус "Прекваліфікація", тоді як на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерних пропозицій минув, протокол розгляду тендерних пропозицій з результатами розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону) в електронній системі закупівель відсутній, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі, інформація про укладення договору або відміну торгів в електронній системі закупівлі відсутні. Таким чином, на порушення частини дванадцятої статті 29 Закону №922 Замовником не дотримано строк розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Як наслідок, відповідно до норми абзаца 4 пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 надано відповідь, що Замовник не мав на меті завершувати дану процедуру шляхом укладання договору, оскільки практика розгляду справ в окружному адміністративному суді (по строкам) виходить за межі бюджетного періоду, що не допустимо при фінансуванні договорів за кошти міського бюджету. Таким чином, вищевказане підтверджує факт наявності підстав у Замовника відмінити тендер відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922 у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Проте, на порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922 Замовником тендер не відмінено. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень: 26.07.2022 20:02 - 10.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2022 20:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Під час проведення моніторингу даної закупівлі Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Але по даній закупівлі пояснюю, що Замовником не відмінено процедуру закупівлі та не продовжено строк дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕККО-СІТІ" та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕРЕСКОК ІВАН ІВАНОВИЧ, оскільки Замовник не згоден з АМКУ від 31.03.2021 № 6565-р/пк-пз і оскаржує його у судовому порядку (справа 640/12086/21). Вимога на продовження строку дії тендерних пропозицій відповідно до норм чинного законодавства України не має зобов’язального характеру. Східний офіс Держаудитслужби вважає, що є порушення на цьому етапі Закупівлі, які неможливо усунути чи виправити. Ураховуючи висновок Східний офіс Держаудитслужби Замовник відміняє відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушення: строк дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕККО-СІТІ" та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕРЕСКОК ІВАН ІВАНОВИЧ, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів закінчився. Виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації звіту: 01.08.2022 21:29

Запити/Пояснення