• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (тушки курей-бройлерів, м'ясо свинини (тушка без сала), сало свинне свіже)

Торги відмінено

428 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 140.00 UAH
Номер: 0f36c5e8c7e449b097f6c6c5a947785c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-26-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 26.02.2021 14:42 - 23.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.02.2021 № 138 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.02.2021 № 138. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-02-01-015244-a 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно протоколу від 04.03.2021 № 11/3.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Мирогощанський психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради (далі - Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-01-015123-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника – переможця ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича, протокол засідання тендерного комітету від 22.02.2021 № 11/1, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.03.2021 та 04.03.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції встановлено, що Замовником в тендерній документації на закупівлю товару ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (тушки курей-бройлерів, м'ясо свинини (тушка без сала), сало свинне свіже) Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником ФОП Слободенюком Романом Ростиславовичем, станом на 17.02.2021 00:00 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій) не містила накладеного електронного підпису (або кваліфікований електронний підпис). Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 22.02.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ФОП Слободенюком Романом Ростиславовичем. Згідно додатку 1 «Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати медичні книжки водіїв, відповідні офіційні документи на транспорт (технічні паспорти, договори оренди (у разі оренди автотранспорту) або позички автотранспорту). У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича відсутня копія особової медичної книжки. Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича, чим недотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та п.3 пп. 3.3 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 26.02.2021 про надання пояснення щодо не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича. На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 04.03.2020 Замовником відмінено процедуру закупівлі відповідно до частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 09.03.2021 09:24 - 24.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.03.2021 09:24

Запити/Пояснення