• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні)

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.

Завершена

2 405 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Номер: 0d723fe5fbda42a89b234ef009558352
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.11.2021 13:58 - 07.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.11.2021 Одеса № 731 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.11.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.11.2021 № 731 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2021-02-01-015075-a 01.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого та п’ятого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону по лотам 1 та 3 та порушення вимог абзацу другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону по лоту 2. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень до ТД та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договори по лотам 1, 2 та 3 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до ТД та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2021 № 2, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 04.02.2021 № 4, від 10.04.2021 № 8 та від 02.03.2021 № 21, тендерні пропозиції фізичної особи - підприємця Жирова Андрія Костянтиновича по лотам 1 та 3 (далі – ФОП Жиров А.К.), товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» по лотам 1, 2 та 3 (далі – ТОВ «Приватна експертна служба»), товариства з обмеженою відповідальністю «Южтрансінвест» по лотам 1, 2 та 3 (далі – ТОВ «Южтрансінвест»), приватного підприємства «Ажіо» по лоту 2 (далі – ПП «Ажіо»), протоколи уповноваженої особи від 30.03.2021 № 39, від 01.04.2021 № 40, від 02.04.2021 № 41, повідомлення про наміри укласти договори по лотам 1, 2 та 3, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.04.2021, договір про надання послуг з незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні в Одеській області від 16.04.2021 № 186/21 (далі – Договір № 186/21), договір про надання послуг з незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні в Миколаївській області від 19.04.2021 № 196/21 (далі – Договір № 196/21), договір про надання послуг з незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні в Херсонській області від 16.04.2021 № 187/21 (далі – Договір № 187/21), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 24.02.2021 № 3430-р/пк-пз та від 17.03.2021 № 5348-р/пк-пз, пояснення отримані 18.11.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник у пункті 7 таблиці 1 Додатку 2 до ТД визначив спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, щодо вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме – надання документів учасника, які доводять, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Проте на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у ТД для переможця процедури закупівлі не визначив спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої абзацом 1 частиною 2 статтею 17 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання надав 18.11.2021 інформацію, що не обґрунтовує рішення Замовника. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у частині 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановив, що учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії на суму 36 000,00 грн за лотом 1, на суму 21 150,00 грн за лотом 2 та на суму 15 000,00 грн за лотом 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не повинен бути меншим ніж строк дії тендерної пропозиції. Вимоги до оформлення електронної банківської гарантії викладені у додатку 10 до ТД. Відповідно до частини 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Крім того, додатком 10 до ТД встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.11.2021 щодо невідповідності наданого забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені Замовником у тендерній документації учасниками ФОП Жиров А.К. за лотами 1 та 3 та ТОВ «Южтрансінвест» за лотом 2 Замовник 18.11.2021 надав інформацію, що строк дії банківської гарантії від 05.06.2021 № 3644/21-ТГ/3 становить 98 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозиції, строк дії банківської гарантії від 05.03.2021 № 205293-Г-0614, становить 97 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Проте у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Жиров А.К. за лотом 1 надав банківську гарантію від 05.03.2021 № 3644/21-ТГ/1, строк дії якої менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції, а саме складає 83 дні (дата розкриття тендерних пропозицій 25.03.2021, вказана банківська гарантія діє до 15.06.2021), чим не дотримано вимоги частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Також, учасник ТОВ «Южтрансінвест» за лотом 2 у складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 05.03.2021 № 205293-Г-0614, строк дії якої менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції, а саме складає 82 дні (дата розкриття тендерних пропозицій 25.03.2021, вказана банківська гарантія діє до 14.06.2021), чим не дотримано вимоги частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Крім того, учасник ФОП Жиров А.К. за лотом 3 у складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 05.03.2021 № 3644/21-ТГ/3, строк дії якої менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції, а саме складає 83 дні (дата розкриття тендерних пропозицій 25.03.2021, вказана банківська гарантія діє до 15.06.2021), чим не дотримано вимоги частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Також за результатами моніторингу установлено, що у частині 1 додатку 1 до ТД (перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям), Замовник визначив, що учасник повинен надати в тому числі кваліфікаційне свідоцтво (свідоцтва) оцінювача (оцінювачів) з експертної оцінки нерухомості, майна, немайнових прав і бізнесу на території України, що є дійсним на дату подання пропозицій. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.11.2021 щодо ненадання учасником ТОВ «Южтрансінвест» у складі тендерної пропозиції вищезазначеного кваліфікаційного свідоцтва оцінювача з експертної оцінки нерухомості, майна, немайнових прав і бізнесу на території України, що є дійсним на дату подання пропозицій, Замовник 18.11.2021 надав інформацію, що усі передбачені чинним законодавством України види спеціалізації оцінки наявні у учасника, всі свідоцтва чинні на момент проведення процедури закупівлі та наявні підтвердження постійного удосконалення свого професійного рівня «Оцінювача» систематичним підвищенням своєї кваліфікації. Водночас учасник ТОВ «Южтрансінвест» по лоту 2 не надав відповідне свідоцтво оцінювача з експертної оцінки нерухомості, майна, немайнових прав і бізнесу на території України, що є дійсним на дату подання пропозицій, чим не дотримав вимог частини 1 додатку 1 до ТД. Також слід зазначити, що відповідно до частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, та перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у додатку 1 до ТД, з урахуванням, що якщо учасник не має можливості надати документ, визначений ТД, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається ТД буде віднесена на ризик учасника. Отже тендерна пропозиція учасника ТОВ «Южтрансінвест» по лоту 2 не містить пояснень щодо відсутності вищезазначеного свідоцтва. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2.1 частини 2 додатку 1 до ТД учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного(их) договору (договорів) щодо об’єктів оцінки, а також копії аналогічного (-их) договору (-ів), за кількістю не менше, ніж 75% від загальної кількості видів об’єктів оцінки згідно додатку 4 до ТД. Так, у додатку 4 до ТД зазначено 24 види об’єктів оцінки, тобто учасник повинен надати копію аналогічного (-их) договору (-ів), за кількістю видів об’єктів оцінки не менше ніж 18. На виконання зазначених вимог учасник ФОП Жиров А.К. за лотами 1 та 3 надав довідку про виконання аналогічних договорів з надання послуг незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні від 03.03.2021 № 03-03, а також копії аналогічних договорів. Слід зазначити, що аналогічні договори про надання послуг з проведення оцінки арештованого майна від 21.04.2020 № ОАМ-2020, від 12.03.2019 № ОАМ-2019 та від 30.03.2018 № ОАМ-2018 надані без додатку № 1 (специфікація), додатку № 2 (перелік та дислокація об’єктів), додатку № 3 (зразок акту прийому-передачі робіт по незалежній оцінці) та додатку № 4 (зразок акту виконаних робіт), які є його невід’ємною частиною, тобто договори від 21.04.2020 № ОАМ-2020, від 12.03.2019 № ОАМ-2019 та від 30.03.2018 № ОАМ-2018 надані не в повному обсязі. Таким чином, учасник ФОП Жиров А.К. надав у складі тендерної пропозиції за лотами 1 та 3 копії аналогічних договорів, за 17 видами об’єктів оцінки що менше, ніж 75% від загальної кількості видів об’єктів оцінки відповідно до додатку 4 до ТД (18 видів), чим не дотримано вимоги пункту 2.1 частини 2 додатку 1 до ТД. Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник в тому числі надає інші документи, передбачені вимогами ТД та додатками до неї. Водночас, відповідно до додатку 4 до ТД така форма заповнюється та подається учасником на фірмовому бланку, в разі його наявності. У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Жиров А.К. надав за лотом 1 форму згідно з додатком 4 до ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 03.03.2021 № 07/1-03, в якій відсутня інформація про об’єкт оцінки «технологічна лінія» (№ з/п 12 додатку 4 до ТД), а також обсяги надання послуг (кількість об'єктів оцінки) за № з/п 13-24 наданої форми не відповідають обсягам, визначеним у додатку 4 до ТД. Аналогічно учасником ФОП Жиров А.К. надано за лотом 3 форму згідно з додатком 4 до ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 03.03.2021 № 07/3-03, в якій обсяги надання послуг (кількість об'єктів оцінки) за № з/п 13-24 наданої форми не відповідають обсягам, визначеним у додатку 4 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу другого та п’ятого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Жиров А.К. за лотами 1 та 3 у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, невідповідністю забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у ТД до такого забезпечення тендерної пропозиції, а також у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та уклав з ним Договори № 186/21 та № 187/21 за лотами 1 та 3 відповідно. Також, на порушення вимог абзацу другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Южтрансінвест» за лотом 2 у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також у зв’язку із тим, що забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у ТД до такого забезпечення тендерної пропозиції, та уклав з ним Договір 196/21 за лотом 2.
Період усунення порушень: 08.12.2021 15:45 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.12.2021 15:45

Оскарження висновку в суді

Опис: Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) ознайомилось зі змістом висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-01-015075-a та не погоджується із наведеними у висновку виявленими порушеннями, оскільки вважає, що даний висновок як акт індивідуальної дії не відповідає критеріям обґрунтованості, вмотивованості та законності. Згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Таким чином, відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) користуючись визначеним цією статтею правом, у визначені строки має намір звернутися до суду з метою оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-01-015075-a, що також буде відображено у електронній системі закупівель замовником. Після відкриття судового провадження, Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Одеса) протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження, буде зазначено інформацію про відкриття судового провадження та його номер в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 14.12.2021 17:51
Дата відкриття провадження: 24.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 400/13194/21

Запити/Пояснення