-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)
Завершена
16 680 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 83 400.00 UAH
Номер:
03219381627c4e18964926b85412ce5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 14:01 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-02-01-013292-a 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників КП «Школяр» та КП «Промінь» установлено порушення вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), стану виконання рішень Колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозиції, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом від 22.01.2021 № 11, тендерну пропозицію комунального підприємства «Школяр» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – КП «Школяр»), тендерну пропозицію комунального підприємства «Промінь в Святошинському районі м. Києва» (далі – КП «Промінь»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»), повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2021, договір про закупівлю послуг від 24.05.2021 № 115 (далі – договір), додаткова угода від 14.07.2021 № 1 до договору, додаткова угода від 24.12.2021 № 2 до договору, додаткова угода від 24.12.2021 № 3 до договору, додаткова угода від 13.01.2022 № 4 до договору, додаткова угода від 21.01.2022 № 5 до договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 09.04.2021 № 7478-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 20.07.2022 та 21.07.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 1.2 додатку 2 тендерної документації установив вимогу щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» (посилання на даний документ є рекомендаційним), а саме :по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4 до Тендерної документації надають наступну інформацію, зокрема завідуючий виробництвом не менше одного; кухарі не нижче 2 розряду в кількості не менше двох; кухонні працівники – не менше одного.
Отже необхідна загальна кількість працівників з урахуванням 35-ти закладів освіти, які наведені Замовником у Додатку 1 до проекту договору, Додатку 4 до тендерної документації становить 140 осіб, в тому числі:
завідуючий виробництвом – 35 осіб
кухарі не нижче 2 розряду – 70 осіб
кухонні працівники – 35 осіб
Учасник КП «Промінь» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.02.2021 № 110 в загальній кількості 84 особи без інформації по кожному закладу окремо, в тому числі
завідуючий виробництвом – 27 осіб
кухарі не нижче 2 розряду – 37 осіб
кухонні працівники – 20 осіб
При цьому КП «Промінь» надав гарантійний лист про збільшення штатної чисельності підприємства у разі перемоги. Однак, про можливість подання гарантійного листа у тендерній документації Замовника не зазначається.
Таким чином, учасник КП «Промінь» не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги пункту 5.1 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатку 2 до тендерної документації.
Учасник КП «Школяр» у складі своє тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.03.2021 № 29, в переліку якої відсутня інформація щодо закладу ЗЗСО № 324 (за адресою вул. Лебедєва - Кумача, 8), чим не дотримано пункт 5.1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1.2 додатку 2 до тендерної документації.
Отже Замовник на порушення абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників КП «Школяр» та КП «Промінь», як таких, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, допустив їх до аукціону, та з КП «Школяр» уклав договір.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Також, у пункті 1.1 Договору чітко визначено, що виконавець зобов’язується організувати безперервне гаряче харчування здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва (ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва) за рахунок бюджетних коштів, в т.ч. учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів із числа дітей дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів із числа дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну допомогу малозабезпеченим сім’ям», учнів із числа дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції; учнів із числа дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі в Революції Гідності (далі – «Послуги»), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити надані Послуги у розмірі, порядку та строки, передбачені цим Договором.
У ході проведення моніторингу Замовником на запит Держаудитслужби від 19.02.2022 було надано пояснення від 21.07.2022 №101/31-1512 , у тому числі акти виконання наданих послуг (акт від 04.06.2021 №1; акт від 15.09.2021 №1/1, акт від 30.09.2021 № 1, акт від 28.10.2021 № 1, акт від 01.12.2021 № 1, акт від 17.12.2021 № 1, акт від 28.12.2021 № 12, акт від 17.01.2022 № 1, акт від 22.01.2022 № 2 акт від 07.02.2022 № 1) у яких зазначено, що послуги з гарячого харчування загальноосвітніх шкіл Солом’янського району в м. Києві було надано: харчування для учнів 1-4 класів, харчування для учнів 5-11 класів (без підтвердження умов договору щодо харчування відповідних категорій учнів 5-11 класів: із числа дітей дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів із числа дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну допомогу малозабезпеченим сім’ям», учнів із числа дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції; учнів із числа дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі в Революції Гідності), що порушує вимоги п. 1.1 Договору та не відповідає специфікації додатку 3 до Договору.
Період усунення порушень:
03.08.2022 18:16 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2022 18:16
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржується в суді, копіїї документів додано.
Дата публікації:
04.04.2025 15:08
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) уважно проаналізовало моніторинг Державної аудиторської служби України та в межах своєї компетенції повідомляємо наступне.
Враховуючи, що послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти відносяться до соціально значущих та враховуючи відповідальність сторін за порушення умов договору у частині зобов’язань організувати безперервне харчування здобувачів освіти в закладах освіти відповідно та на підставі Законів України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про охорону дитинства», «Про державну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116, «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від 19.06.2006 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та інших діючих актів законодавства у сфері харчування надаємо наступні заперечення.
1. У складі пропозиції Учасника КП «Школяр» надано гарантійний лист
№ 111 від 26.02.2021 року, в якому Учасник гарантує у разі визначення переможцем збільшити штатну чисельність підприємства для укомплектування усіх закладів освіти Солом’янського району міста Києва.
Гарантійний лист — це офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством викладених у ньому зобов'язань. Гарантійний лист надається суб’єктом господарювання конкретній установі (особі) із зазначенням конкретного обов’язку.
Одночасно, статті 19 Конституції України, яка зазначає, що «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачено Конституцією та законами України»; ст. 6 ГК України, яка прописує такий загальний принцип господарювання як «заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини». Також, відповідно до частини 3 статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Примітка: Аналогічне питання розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія) № 3158-р/пк-пз від 23.05.2017 року.
2. У складі пропозиції переможця КП «Школяр» міститься довідка від 01.03.2021 року № 29 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, де відображена загальна кількість працівників по їдальнях, а саме: 140 (по 4 працівника на кожен окремий заклад освіти), що в свою чергу, відповідає вимогам наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» (посилання на даний документ є рекомендаційним) та підтверджено штатним розкладом (копія штатного розкладу Додається).
Відповідно до пункту 2 підпункту 2.1. Розділу V вказано: «Оцінка тендерної пропозиції» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
3. У ході наданого пояснення від 21.07.2022 №101/31-1512 , у тому числі акти виконання наданих послуг (акт від 04.06.2021 №1; акт від 15.09.2021 №1/1, акт від 30.09.2021 № 1, акт від 28.10.2021 № 1, акт від 01.12.2021 № 1, акт від 17.12.2021 № 1, акт від 28.12.2021 № 12, акт від 17.01.2022 № 1, акт від 22.01.2022 № 2 акт від 07.02.2022 № 1) інформуємо, що акти наданих послуг надаються відповідно до специфікації (Додаток №3 до Договору про закупівлю №115 від 24.04.2021 року. Жодним пунктом договору не передбачено форму надання актів.
Дата публікації звіту:
11.08.2022 09:39
Запити/Пояснення
Номер:
965ec4273e6047f28867eb5cf0b68239
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2022 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-013292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору (додаткова угода від 14.07.2021 №1 до договору №115 від 24.05.2021, додаткова угода від 24.12.2021 № 2 до договору №115 від 24.05.2021)
4. Надати обґрунтування та документальне підтвердження обставин, що спричинили збільшення суми договору відповідно до додаткової угоди від 13.01.2022 № 4 до договору № 115 від 24.05.2021
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
821fd71f592d40f79083faa39f51a641
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2022 15:38
Опис:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 15.07.2022 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб'єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
1. Згідно Річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю послуг з організації харчування в закладах освіти Солом’янського району міста Києва на перше півріччя заплановано 16 680 000,00 грн.(шістнадцять мільйонів шістсот вісімдесят тисяч грн. 00 коп.).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України та рекомендаціями Київської міської державної адміністрації (КМДА) щодо ціни сніданку для учнів 1-4 класів - 32 грн.; для учнів пільгових категорій - 38 грн.
Розрахунок обсягу закупівлі проведено відповідно кількості учнів, які навчаються в закладах освіти та натуральних норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» із врахуванням вимог примірного двотижневого меню, погодженого з головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві. Потреба для організації гарячого харчування учнів формується на підставі кількості учнів та днів відвідування. Ціна формується на одного учня на один день з урахуванням норм харчування та вартості продуктів.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дослідження і вивчення національних стандартів, що діють в Україні та з урахуванням фактично наявних бюджетних призначень, виділених для закупівлі послуг з організації шкільного харчування, з урахуванням норм чинного закондавства.
2. Технічне завдання розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-19-000877-c.
3. Станом на 01.02.2021 Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації оголошено закупівлю: «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва), DK 021: 2015 - 55320000-9 "Services in the organization of food" (services in the organization of hot meals in the institutions of general secondary education Solomianskyi district of)», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-01-013292-a, очікувана вартість закупівлі: 16 680 000,00 грн.(шістнадцять мільйонів шістсот вісімдесят тисяч грн. 00 коп.). Термін надання послуг згідно тендерної документації: до 30.06.2021 року.
Водночас, наказами №№ 194 від 15.12.2020, 47 від 19.03.2021, 53 від 01.04.2021 Департамента освіти та науки виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) призупинено освітній процес в закладах освіти.
Разом з тим, 18.03.2021 року Учасником ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 16.04.2021 року Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації було виконано рішення №7478-р/пк-пз від 09.04.2021 щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та скасовано рішення тендерного комітету про відхилення. Тим самим Учасників було допущено до аукціону, який відбувся 06.05.2021 року. Дата акцепту: 12.05.2021 період подачі оскарження по 23.05.2021.
Станом на 24.05.2021 року Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації укладено договір за результатами проведеної закупівлі № 115.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 12.1. Договору передбачено, що строк дії договору: до 31.12.2021 року. Пунктом 13.2. зазначено що: «зміни в цей договір можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформлюються додатковою угодою до цього договору та є невід’ємною частиною і має юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані уповноваженими на це представниками Сторін та скріплені печатками.».
В свою чергу, на підставі вище зазначених пунктів Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації укладено додаткову угоду №1 до договору №115 від 24.05.2021, де Сторони дійшли згоди продовжити строк надання послуг до 31.12.2021 та викласти п. 5.2. договору в новій редакції.
Згідно частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що дію договору про закупівлю замовник може продовжити: на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року; в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році; якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджені в установленому порядку.
Норми Закону - є спеціальними нормами, які визначають правові підстави внесення змін та доповнень до договорів, укладених за результатами публічних закупівель та які слід застосовувати переважно щодо норм Цивільного кодексу України (стаття 651) та Господарського кодексу України (стаття 188), що визначають загальну процедуру внесення змін до договору. Частина 1 статті 651 Цивільного кодексу України говорить про те, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Виняток можливий, якщо інше не встановлює договір або закон. Зміну договору слід вчиняти в такій самій формі, що й договір, який сторони змінюють. Утім інший порядок може встановлювати договір або закон або випливати із звичаїв ділового обороту (ст. 654 ЦК). Отже, зміни до договору сторони вносять в письмовій формі. З цього випливає, що замовник має підготувати додаткову угоду про продовження строку дії договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено обмеження щодо суми пролонгованого договору, на яку допускає збільшення вартості договору під час його пролонгації.
З огляду на вище викладене, Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уклало додаткову угоду № 4 від 13.01.2022 року до договору №115 від 24.05.2021 року на період проведення тендеру, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Додатки:
- Кошторис на 2021 рік Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Номер:
8e552bdb8c14425a926dc0a5365c244d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2022 19:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-013292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та документальне підтвердження (акти наданих послуг, видаткові накладні, платіжні доручення, акти звірки та інші документи) щодо виконання умов пунктів 4.1-4.8 та пункту 5.2 договору від 24.01.2021 № 115, укладеним з КП «Школяр» Солом’янської в місті Києві державної адміністрації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ffe6a077f2834a3482916eb08cec1db9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.07.2022 14:17
Опис:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 19.07.2022 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо акти наданих послуг, видаткові накладні, платіжні доручення, акти звірки щодо виконання умов пунктів 4.1-4.8 та пункту 5.2 договору від 24.01.2021 № 115, укладеним з КП «Школяр» Солом’янської в місті Києві державної адміністрації.
Додаток на 28 аркушах