• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Надання послуг з вивезення побутових відходів)

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 3037ccd09b6f4701b4ca9a9118f641e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-31-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 31.03.2021 14:29 - 22.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 31.03.2021 №221 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 №221 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-02-01-012969-a 01.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Вигодський комбінат комунальних підприємств» (далі – Замовник) на 2021 рік (зі змінами), інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-02-01-012969-a, договір про надання послуг із вивезення твердих побутових відходів від 15 лютого 2021 № 3. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником укладено договір про надання послуг із вивезення твердих побутових відходів від 15.02.2021 № 3 з ФОП Яцишин Роман Іванович з порушенням частини першої статті 41 Закону. Зокрема, відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з частиною другою статті 179 Господарського кодексу України Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори. Частиною третьою статті 179 Господарського кодексу України передбачено, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Водночас статтею 351 Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 року №187/98-ВР передбачено, що власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Виконавець послуг з вивезення побутових відходів укладає договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами із споживачами. Виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту. Договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами мають містити інформацію про укладені договори між виконавцем послуг з вивезення побутових відходів та суб’єктами господарювання, що надають послуги з перероблення та/або захоронення побутових відходів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами» від 10 грудня 2008 р. № 1070 (із змінами, внесеними згідно з постановою № 318 від 27.03.2019) затверджено типовий договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами. Водночас, у договорі про надання послуг із вивезення твердих побутових відходів від 15.02.2021 № 3, укладеному Замовником з ФОП Яцишин Роман Іванович відсутня інформація про укладені договори між виконавцем послуг з вивезення побутових відходів та суб’єктами господарювання, що надають послуги з перероблення та/або захоронення побутових відходів, що не відповідає вимогам статті 351 Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 року №187/98-ВР. Також, договір від 15.02.2021 № 3 не відповідає типовому договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами» від 10 грудня 2008 р. № 1070. Зокрема, у договорі відсутні вимоги щодо якості послуг, не передбачено право споживача на відшкодування збитків, завданих його майну , шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, обов’язок виконавця сплачувати споживачу у разі ненадання або надання не в повному обсязі послуг неустойку (штраф, пеню) у розмірі, встановленому в договорі, у розділі «Відповідальність сторін» відсутній розмір неустойки (штрафу, пені), яку сплачує виконавець у разі ненадання або надання не в повному обсязі послуг.
Період усунення порушень: 08.04.2021 10:52 - 23.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2021 10:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснено заходи щодо усунення порушень, які були зазначені у висновку.
Дата публікації звіту: 22.04.2021 16:17