• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з прибирання місць відпочинку на території Курахівської міської територіальної громади

Завершена

4 028 877.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 144.38 UAH
Номер: 570a9e6e491c43919d92e8822e58c2b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.06.2021 11:54 - 14.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2021 № 374 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 17.06.2021 № 374 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2021-02-01-009690-a 01.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції , своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету від б/д №б/н зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.03.2021 №б/н, протокол визначення переможця від 18.03.2021 № б/н, тендерні пропозиції ТОВ «ЕРА ПРЕМІУМ» (далі – Переможець), ФОП «Скрипник Юрій Олександрович» повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2021, договір від 29.03.2021 № 113/ПБ/Т, відповідь Замовника на питання від 25.06.2021. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що ТД складено Замовником з порушенням вимог пункту 4 частини другої статті 16 Закону № 922-VIII. Так, відповідно пункту 4 частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю. Однак, відповідно до пункту 3 Додатку № 1 ТД Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасників шляхом надання довідки з банку про наявні відкриті рахунки з зазначенням повної назви банку та реквізитів та довідки з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами та відсотками. При цьому, нормами Закону № 922-VIII не передбачено підтвердження фінансової спроможності учасників іншими документами окрім як фінансовою звітністю.
Період усунення порушень: 08.07.2021 13:17 - 23.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2021 13:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом розглянуто Вашу Інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та вирішено, що підтвердження фінансової спроможності вимагати у вигляді відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 12.07.2021 16:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис: -
Дата публікації: 17.08.2021 11:56

Запити/Пояснення