-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з прибирання місць відпочинку на території Курахівської міської територіальної громади
Завершена
4 028 877.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 144.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 144.38 UAH
Номер:
570a9e6e491c43919d92e8822e58c2b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 11:54 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-02-01-009690-a 01.02.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції , своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету від б/д №б/н зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.03.2021 №б/н, протокол визначення переможця від 18.03.2021 № б/н, тендерні пропозиції ТОВ «ЕРА ПРЕМІУМ» (далі – Переможець), ФОП «Скрипник Юрій Олександрович» повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2021, договір від 29.03.2021 № 113/ПБ/Т, відповідь Замовника на питання від 25.06.2021.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що ТД складено Замовником з порушенням вимог пункту 4 частини другої статті 16 Закону № 922-VIII.
Так, відповідно пункту 4 частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю.
Однак, відповідно до пункту 3 Додатку № 1 ТД Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасників шляхом надання довідки з банку про наявні відкриті рахунки з зазначенням повної назви банку та реквізитів та довідки з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами та відсотками. При цьому, нормами Закону
№ 922-VIII не передбачено підтвердження фінансової спроможності учасників іншими документами окрім як фінансовою звітністю.
Період усунення порушень:
08.07.2021 13:17 - 23.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2021 13:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом розглянуто Вашу Інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та вирішено, що підтвердження фінансової спроможності вимагати у вигляді відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
12.07.2021 16:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
17.08.2021 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
d5fa232e7e4f4d08ba5dbab8787b51f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.06.2021 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd4a36f9cc6444ef8100ac77301e033f
Назва:
Пояснення в рамках здійснення моніторингу
Дата опублікування:
25.06.2021 09:32
Опис:
У відповідь на Ваш запит в рамках здійснення моніторингу №UA-M-2021-06-18-000009 по закупівлі №UA-2021-02-01-009690-a тендерний комітет Курахівської міської ради повідомляє наступне
Визначення та встановлення очікуваної вартості в даній закупівлі було виконано з урахуванням положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до ресурсних елементних кошторисних норм програмного комплексу АВК-5, який призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва - нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення. ПК АВК-5 орієнтований на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який прийнято та надано чинності наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 05.07.2013 №293, чинний з 01.01.2014 року.
Пункт 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вимога носить рекомендаційний характер та не є імперативом для органів місцевого самоврядування. Відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування» Курахівська міська рада є органом місцевого самоврядування.
Враховуючи вищенаведене, на теперішній час Курахівською міською радою не розглядалось питання щодо затвердження заходів, рекомендованих пунктом 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 .