• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)

Мова підготовки пропозиції українська. Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62 Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.

Завершена

4 024 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 123.00 UAH
Номер: 801c92c9122f4ad7baf56182129e2311
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.07.2021 15:47 - 13.08.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2021 № 428 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1 Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2 Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.07.2021 № 428 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2021-02-01-007176-a 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 876-45-98, ruselynka21@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 01.02.2021 року № 1 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерної пропозиції від 25.02.2021 № 4, тендерну пропозицію ТОВ «Ольга-Плюс» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2021, договір від 09.03.2021 № 89, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.07.2021. За результатами моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД. Відповідно до пункту 3-3.1 Додатку № 2 ТД Учасники для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинні надати інформацію за формою зазначеною в пункті 3.1, а також копію(ї) акту(ів) прийому передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Однак, в складі пропозиції Переможця відсутня інформація за формою, зазначеною в пункті 3.1 Додатку № 2 ТД та копії акту(ів) прийому передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників, чим порушено вимогу пункту 3-3.1 Додатку № 2 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ольга-Плюс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а укладено договір від 09.03.2021 № 89 на загальну суму 3 948 880,00 грн.
Період усунення порушень: 03.08.2021 14:17 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2021 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка відповідно до частини 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України та з метою усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-01-007176-a, вжито заходів, пов’язаних з розірванням договору за процедурою – відкриті торги ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) від 09.03.2021 року №89, зокрема надіслано за місцезнаходженням юридичної особи ТОВ «Ольга-Плюс» додаткову угоду №1 про розірвання вищезазначеного договору для погодження та підпису (додається). Після розірвання договору за процедурою – відкриті торги ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) від 09.03.2021 року №89, управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка оприлюднить відповідну інформацію в електронній системі закупівель та повідомить про це Північний офіс Держаудитслужби.
Дата публікації звіту: 09.08.2021 16:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.09.2021 12:54

Запити/Пояснення