-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Мова підготовки пропозиції українська. Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62 Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Завершена
4 024 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 123.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 123.00 UAH
Номер:
801c92c9122f4ad7baf56182129e2311
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2021 00:00
Період моніторингу:
22.07.2021 15:47 - 13.08.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1 Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2 Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-02-01-007176-a 01.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 01.02.2021 року № 1 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерної пропозиції від 25.02.2021 № 4, тендерну пропозицію ТОВ «Ольга-Плюс» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2021, договір від 09.03.2021 № 89, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.07.2021.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД.
Відповідно до пункту 3-3.1 Додатку № 2 ТД Учасники для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинні надати інформацію за формою зазначеною в пункті 3.1, а також копію(ї) акту(ів) прийому передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників.
Однак, в складі пропозиції Переможця відсутня інформація за формою, зазначеною в пункті 3.1 Додатку № 2 ТД та копії акту(ів) прийому передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників, чим порушено вимогу пункту 3-3.1 Додатку № 2 ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ольга-Плюс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а укладено договір від 09.03.2021 № 89 на загальну суму 3 948 880,00 грн.
Період усунення порушень:
03.08.2021 14:17 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2021 14:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка відповідно до частини 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України та з метою усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-01-007176-a, вжито заходів, пов’язаних з розірванням договору за процедурою – відкриті торги ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) від 09.03.2021 року №89, зокрема надіслано за місцезнаходженням юридичної особи ТОВ «Ольга-Плюс» додаткову угоду №1 про розірвання вищезазначеного договору для погодження та підпису (додається).
Після розірвання договору за процедурою – відкриті торги ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) від 09.03.2021 року №89, управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка оприлюднить відповідну інформацію в електронній системі закупівель та повідомить про це Північний офіс Держаудитслужби.
Дата публікації звіту:
09.08.2021 16:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.09.2021 12:54
Запити/Пояснення
Номер:
5a12aac306314259a30ce2deac7762b5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.07.2021 08:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
39f6b1b6d71f4349ae6ee5bc8506deb5
Назва:
Пояснення на запит (ID моніторингу: UA-M-2021-07-22-000027)
Дата опублікування:
27.07.2021 16:12
Опис:
Управлінням освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-01-007176-a, повідомляє наступне:
1.Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни товарів, які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. У якості аналітичних матеріалів, за рекомендацією вищезазначеного Міністерства, з урахуванням вимог, викладених у проекті договору управлінням освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка використано дані:
ціни на продукти харчування Міністерства фінансів України станом на грудень 2020 року, січень 2021 року https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/
інформацію про середні споживчі ціни на окремі продовольчі товари по Миколаївській області у листопаді-грудні 2020 року, січні-лютому 2021 року.
Крім того, в розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі включено індекс споживчих цін на 2021 рік у обсязі 107,3% відповідно до даних, викладених у листі фінансового управління Южноукраїнської міської ради від 17.11.2020 №559/02-06 «Про прогнозі розрахунки видатків на 2021 рік».
2.Технічні характеристики предмету закупівлі визначені умовами тендерної документації відповідного предмету закупівлі та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 р. №298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», Закону України від 01.12.2005 року №3161-ІV «Про захист прав споживачів», Закону України від 06.09.2005 року №2809 – ІV «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» та інших нормативно-правових актів. Якість та упаковка товару повинні відповідати стандартам, технічним умовам та іншим технічним документам, що діють на території України.
Розмір бюджетного призначення визначений річним бюджетом галузі на 2021 рік, затверджений рішення сесії Южноукраїнської міської ради від 22.12.2020 №62 на фактичну потребу у сумі 4024600 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення, визначеному у бюджетному запиті з урахуванням фактичної вартості харчування 1-єї дитини у 2020 році.
3.Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», управлінням освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка було розміщено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-01-007176-a (сканована копія обґрунтування додається).
Разом з цим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-01-007176-a,
http://osvita-yu.mk.ua/komitet-z-konkursnikh-torgiv/3303-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-do-vidkritikh-torgiv-6
Додаток:
1. Сканована копія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів ДК 021 2015: 15110000-2 - М'ясо (Свинина, яловичина, курка, печінка яловича та куряча для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ID: UA-2021-02-01-007176-a, - один примірник на одному аркуші.
2. Сканована копія листа фінансового управління Южноукраїнської міської ради від 17.11.2020 №559/02-06 «Про прогнозі розрахунки видатків на 2021 рік».