-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Паливо дизельне та бензинове, Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта та дистиляти
Місце поставки товарів: на умовах DDP (Інкотермс-2020), адреса: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1, ДП «Одеський порт» Строк поставки товарів: 2021 рік, протягом 5 (п’яти) робочих (не більше) днів з дня отримання заявки. Більш детальна інформація в тендерній документації. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти. Більш детальна інформація в тендерній документації.
Завершена
13 269 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 697.50 UAH
мін. крок: 1% або 132 697.50 UAH
Номер:
4d5c7c61729f443a8d0d158492362820
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 21:32 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
49 UA-2021-02-01-005543-a 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до чинного законодавства та протягом п’яти
робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» (далі – Замовник) від
01 лютого 2021 року № 4, тендерні пропозиції ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» та ТОВ «ТРАНСМОБІЛ», протокол розгляду тендерної пропозиції від 17.03.2021 № 6 повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2021 року, договір від 05.04.2021 № КД-21732, додаткова угода від 20.05.2021 року № КД-21732/1, відповідь замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.06.2021 року.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно статті 16 Закону, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати документи визначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі, а саме: склади, транспорт для перевезення товару за предметом закупівлі. В довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічна база, їх кількості та підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру та сторін за договором, а також терміну його дії).
Так, учасником ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій міститься інформація про наявність складів для зберігання нафтопродуктів, що використовуються на підставі договору оренди, але не зазначено термін дії даного договору та не зазначена інформація про кількість транспортних засобів, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі, чим порушено вимоги частини 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники повинні надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (посада, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація), досвід роботи, категорія особи.
Так, у складі тендерних пропозицій ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» та ТОВ «ТРАНСМОБІЛ» надано довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в яких не зазначено досвід роботи працівників, чим порушено вимоги частини 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Також, відповідно до частини 4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів: Балансу (форма1) та Звіту про фінансові результати
(форма 2) станом на кінець попереднього звітного кварталу з урахуванням терміну надання звітності.
Проте, учасниками ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» та ТОВ «ТРАНСМОБІЛ» у складі своїх тендерних пропозицій «Звіт про фінансові результати» (форма 2) не надано, чим порушено вимоги частини 4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до абзацу 3 частини 2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, учасникам необхідно надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису.
Так, у складі тендерних пропозицій ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» та ТОВ «ТРАНСМОБІЛ» надано відповідні довідки, однак вони не містять інформацію щодо наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів, чим порушено вимоги абзацу 3 частини 2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації.
Також, відповідно до вимог абзацу 4 частини 2 пункту 2 додатку 1 тендерної документації учасниками у складі тендерної пропозиції подається копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з відміткою реєстратора. У разі реєстрації або внесення змін до Статуту після 01.01.2016 року, Учасник повинен додатково зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (-ів).
Так, учасниками ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» та ТОВ «ТРАНСМОБІЛ», у складі тендерних пропозицій надано копії статутів від 2019 року, які не містять відмітки реєстратора та коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів), чим порушено вимоги абзацу 4 частини 2 пункту 2 додатку 1 тендерної документації .
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Однак, Замовник не відхилив учасників ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» та ТОВ «ТРАНСМОБІЛ», допустив їх до участі в аукціоні, визначив переможця процедури закупівель та уклав договір з ТОВ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ САБСОІЛ» від 05.04.2021
№ КД-21732.
Період усунення порушень:
23.06.2021 17:32 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2021 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу (ID: UA-M-2021-06-10-000028), що оприлюднено у електронній системі закупівель 23 червня 2021 року о 17:32, повідомляємо Вас, що згідно п. 10.5. Договору №КД-21732 від 05.04.2021 р. та частини З статті 651 Цивільного кодексу України ДП "Одеський порт" спрямовано лист до ТОВ "Сервісна компанія Сабсоіл" вих. №35-20/977/1038 від 24.06.2021 року про розірвання договору №КД-21732 від 05.04.2021 р. Лист отримано 30.06.2021 о 11:15. Відповідні підтверджуючі документи додаються.
Дата публікації звіту:
30.06.2021 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
3cd3c355331d49bca3374d45482872b6
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2021 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2021 00:00
Опис:
Керівнику
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОДЕСЬКИЙ МАРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт», (код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-01-005543-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Номер:
971cc2f103f64593a09da72a230a6111
Назва:
Відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.06.2021 р.
Дата опублікування:
17.06.2021 17:08
Опис:
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.06.2021 р. за
ID моніторингом: UA-M-2021-06-10-000028 надаємо скановані копії довідки ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ» від 16.04.2021 р. № 122/253; листа ТОВ «Сервісна компанія Сабсоіл» від 21.04.2021 р. №2104/21.