-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний
Завершена
1 512 258.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
Номер:
48c57736e58142f695dadd5b60acbfc6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 21:06 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2022 № 247
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2022 № 247
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
7 UA-2021-02-01-000723-b 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ Оскільський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.02.2021 № 12, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Чучкіна Ольга Петрівна (далі – ФОП Чучкіна О.П.), протокол засідання тендерного комітету від 18.02.2021 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2021 року, договір про закупівлю від 09.03.2021 № 14, додаткові угоди від 15.07.2021 № 1, від 29.12.2021 № 2, від 29.12.2021 № 3 та від 20.01.2022 № 4, відповідь Замовника на пояснення від 09.11.2022 року.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено зазначення у тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 01.02.2021 № 12 не містить у собі зазначеної інформації, що є порушенням вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, в ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до вимог Постанови № 710 головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Так згідно інформації розміщеній на Державному вебпорталі Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03189601/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету.
З метою з’ясування наявності ознак порушень Постанови № 710, органом державного фінансового контролю, в ході проведення моніторингу, через електронну систему закупівель було надано запит Замовнику про надання пояснень щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
У відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу від 09.11.2022 року щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, Замовником зазначено наступне: «Кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі натуральних добових норм харчування в інтернатних установах сфери управління Міністерства соціальної політики, затверджених постановою КМУ від 13 березня 2002 р. № 324 в межах затверджених видатків на харчування. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на веб-сайті в зв’язку з тим, що на час проведення закупівлі в установи не було власного сайту».
Оскільки інформація, передбачена Постановою № 710 Замовником не оприлюднена то Замовник порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
10.11.2022 22:02 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2022 22:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ІНФОРМАЦІЯ
про усунення порушення по моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-01-000723-b)
Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат (далі - КУ ОПНІ) надає наступну інформацію про усунення порушень, виявлених моніторингом закупівлі «Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-01-000723-b):
- 14 листопада 2022 року директором установи проведено онлайн нараду з відповідними спеціалістами установи на якій розглянуто Висновок моніторингу по вказаній вище закупівлі. Уповноваженою особою Дубовиком Олександром роз’яснено присутнім про виявлені порушення під час проведення закупівлі та ознайомлено присутніх з нормами проведення закупівель під час воєнного стану в Україні. Також зазначено, що на даний час виявлені порушення усунути не має можливості. Крім того виявлені порушення не призвели до порушення прав учасників вказаної закупівлі та негативних наслідків для обласного бюджету, з якого фінансується установа;
- На нараді визначено механізм взаємодії спеціалістів установи під час підготовки та проведення закупівель установою у воєнний час;
- Уповноважену особу Дубовика Олександра зобов’язано під час проведення закупівель неухильно дотримуватись норм Закону України «Про публічні закупівлі», постанов КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а також інших нормативних актів України щодо проведення публічних закупівель;
- Уповноваженій особі Дубовику Олександру надано доступ до офіційного сайту установи для оприлюднення у передбачених законодавством про публічні закупівлі інформації;
- Розглянуто питання про продовження підписки на 2023 рік на електронну версію журналу Радник у сфері публічних закупівель, а також про можливість участі уповноваженої установи у семінарах з питань організації та проведення публічних закупівель;
- Уповноважену особу Дубовика Олександра попереджено про дисциплінарну, адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення законодавства України про публічні закупівлі.
З повагою,
Директор Марина МОРОСОВСЬКА
Дата публікації звіту:
17.11.2022 01:37
Запити/Пояснення
Номер:
868b87b0454940ec97c3cda0f95b1b2b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2022 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-01-000723-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба у перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат.
Крім того, надати пояснення з підтверджуючими документами щодо виконання учасником ФОП Чучкіна О.П. вимог пунктів 8.2 та 8.3 розділу «Вимоги щодо предмету закупівлі (товару)» Додатку 2 до тендерної документації.
Також, прошу надати пояснення щодо збільшення ціни за одиницю товару разом із наданням документів, на підставі яких відбулось збільшення.
Разом з тим, прошу повідомити чи збільшувалась ціна договору від 09.03.2021 № 14, яка зазначена у пункті 2.1 цього договору, на яку суму та на підставі яких документів ?
Водночас, прошу пояснити причину не оприлюднення додаткової угоди № 4 від 20.01.2022 року на веб-порталі «Єдиний веб-портал використання публічних коштів». Чи дійсна зазначена угода ?
Крім того, прошу повідомити стан виконання зобов’язань за договором від 09.03.2021 № 14, із наданням підтверджуючих документів.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
6bde7c3360c940d2babc2936effb934f
Назва:
ІНФОРМАЦІЯ по моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-01-000723-b)
Дата опублікування:
09.11.2022 19:19
Опис:
9 листопада 2022 року В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель
АЛЯБ’ЄВІЙ Ользі
ІНФОРМАЦІЯ
по моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель
за номером UA-2021-02-01-000723-b)
На Ваш запит Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат (далі - КУ ОПНІ) надає наступну інформацію та пояснення:
- Кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі натуральних добових норм харчування в інтернатних установах сфери управління Міністерства соціальної політики, затверджених постановою КМУ від 13 березня 2002 р. № 324 в межах затверджених видатків на харчування. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на веб-сайті в зв’язку з тим, що на час проведення закупівлі в установи не було власного сайту;
- учасник ФОП Чучкіна О.П. у відповідності до пунктів 8.2 та 8.3 розділу «Вимоги щодо предмету закупівлі (товару)» Додатку 2 до тендерної документації надала у складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні документи Перевізника та Зберігача, яких він залучав до виконання договору поставки. Тендерна пропозиція учасника з усіма долученими документами знаходиться у вільному доступі в системі електронних закупівель.
Відповідно до підпункту 8.2 пункту 8 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалося надати: «Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, оформлений в порядку, передбаченому Наказом Міністерство аграрної політики та продовольства України, від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» або Акт з технічного нагляду за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів згідно постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР, або Звіт за результатами наглядового аудиту (технічного нагляду) на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги” на потужностях, інформація щодо яких зазначена Учасником на виконання п.1.5 ч. 1 Додатку №1 до Тендерної документації.» В зазначеному пункті Замовник керуючись принципами публічних закупівель та з метою уникнення обмеження кола учасників передбачив альтернативу щодо надання документів учасником.
Учасником ФОП Чучкіною О.П. у складі тендерної пропозиції були надані документи та інформація, які підтверджують, що для перевезення та зберігання учасником залучається суб’єкт господарювання – ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ». Учасником на виконання п.1.5 ч. 1 Додатку №1 до Тендерної документації була надана Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі, яка містить інформацію про залучення учасником - ФОП Чучкіною О.П. потужностей ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» на підставі Договору № 08/11 про надання транспортно-експедиторських послуг та послуг зберігання від 13 листопада 2020 року. Таким чином, на виконання пп.8.2 п.8 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ФОП Чучкіною О.П. у складі тендерної пропозиції було надано Звіт № 12 Б/ТН/01-2020 за результатами технічного нагляду системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» на відповідність вимогам ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”.
Відповідно до підпункту 8.3 пункту 8 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалося надати: «Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в порядку, передбаченому Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» у разі, якщо Учасника було внесено до переліку планових перевірок (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) у 2020 році або у разі проведення позапланового заходу державного контролю. За відсутності проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає щодо цього письмову інформацію-повідомлення, що підтверджує відсутність проведених вищезазначених заходів державного контролю.» В зазначеному пункті Замовник керуючись принципами публічних закупівель передбачив альтернативу щодо надання документів учасником.» В зазначеному пункті Замовник керуючись принципами публічних закупівель та з метою уникнення обмеження кола учасників передбачив альтернативу щодо надання документів учасником.
Учасником ФОП Чучкіною О.П. у складі тендерної пропозиції була надана Інформація-повідомлення про відсутність проведених заходів державного контролю, в якій міститься відомості, що відносно учасника у 2020 році не проводилися планові (позапланові) заходи державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Таким чином, учасником ФОП Чучкіною О.П. були надані всі документи, які вимагалися підпунктами 8.2, 8.3 пункту 8 Додатку 2 до Тендерної документації.
- збільшення ціни за одиницю товару відбулось в зв’язку з коливанням(збільшення ціни) на ринку, що підтверджувалось копією Біржової довідки про кон’юктуру ринку від 12 липня 2021 року у межах визначених Законом України «Про публічні закупівлі», що не призвело до збільшення ціни договору.
09 березня 2021 року за результатами проведених відкритих торгів між нами, КУ ОПНІ та ФОП Чучкіною О.П. було укладено Договір про закупівлю №14 (далі – Договір), на загальну суму 1 511 955,70 грн без ПДВ.
Внесення змін до Договору пояснюється наступним.
12 липня 2021 року до нашої установи надійшов Лист №б/н від 12.07.2021 р. від ФОП Чучкіної О.П., щодо перегляду ціни на хліб житньо-пшеничний та хліб пшеничний за одиницю товару у зв’язку з зростанням цін на ринку. На підтвердження зростання цін ФОП Чучкіна О.П. надала копію Біржової довідки про кон’юктуру ринку від 12 липня 2021 року.
15 липня 2021 року між нами, КУ ОПНІ та ФОП Чучкіною О.П. було укладено Додаткову угоду №1 до Договору про закупівлю №14 від 09.03.2021 (далі – Додаткова угода №1) щодо перегляду цін і внесення змін до договору.
Керуючись пунктом 2 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, Сторонами було погоджено перегляд цін за одиницю товару в бік збільшення: хліб житньо-пшеничний - 24,08 грн за кг, хліб пшеничний – 27,00 грн за кг.
Таким чином, вказане підвищення ціни було обумовлено зростанням ціни на товар; підвищення ціни здійснено у межах дозволених Законом України «Про публічні закупівлі», до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. На підтвердження надаємо документи щодо коливання ціни товару на ринку.
Повідомляємо, що ми діяли відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням вимог щодо внесення змін до договору та підняття ціни в дозволених межах.
- В зв’язку з тим, що 29.12.2022 року дія договору про закупівлю була продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, ціна договору була збільшена в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме: на 302 279,36 грн без ПДВ. Додаткова угода №4 від 20 січня 2022 року до Договору розміщена в електронній системі закупівель. Збільшення ціни Договору здійснено на підставі пункту 8 частини 5, частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та фактичної потреби КУ ОПНІ.
Отже, збільшення ціни Договору здійснено у межах дозволених Законом України «Про публічні закупівлі».
- Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. На виконання зазначеної норми КУ ОПНІ в електронній системі закупівель належним чином та у встановленні строки було розміщено Договір про закупівлю №14 від 09.03.2021 року та всі додатки до нього.
Слід відмітити, що Закон України «Про відкритість використання публічних коштів» поширюється на відносини, пов’язані з підготовкою і оприлюдненням розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів, підприємствами, Національним банком України, державними банками, державними цільовими фондами, а також фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування та органами Пенсійного фонду інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів. Тобто розміщення інформації на веб-порталі «Єдиний веб-портал використання публічних коштів» не має жодного відношення стосовно проведення процедури закупівлі, моніторинг якої здійснюється.
Строк дії Договору про закупівлю №14 від 09.03.2021 року було визначено до 01 квітня 2022 року, оскільки Додаткова угода №4 від 20 січня 2022 року до Договору є невід’ємною його частиною, то на сьогодні строк дії таких документів закінчився.
- Станом на 10.11.2022 року Договір втратив чинність, оскільки був укладений (продовжений) до 01.04.2022 року. Через військову агресію рф зобов’язання за договором сторони виконали не в повному обсязі. У березні 2022 року на території Оскільської ОТГ Ізюмського району були активні бойові дії та з середини березня по середину вересня 2022 року тимчасова окупація. Договір з учасником на 01.04.2022 року не був виконаний (припинений) та інформація про виконання договору не була своєчасно оприлюднена в електронній системі закупівель. Причина – відсутність зв’язку з учасником, та неможливість роботи уповноваженої особи установи у електронній системі закупівель через відсутність оргтехніки, відсутності КЕП уповноваженої особи Дубовика Олександра (втрачені паспорт громадянина Україна та КЕП під час артилерійського обстрілу з боку рф), проходженням уповноваженою особою військово-лікарняної комісії для визначення ступеню придатності до військової служби , відсутності відомостей про стан розрахунків за договором в зв’язку з тим, що працівники бухгалтерії КУ ОПНІ перебували в окупації (теж був відсутній зв’язок). Під час проведення активних бойових дій, в тому числі безпосередньо на території установи, було пошкоджено будинки та споруди , а також інше майно в тому числі офісна техніка (комп’ютери, принтери, сканер). Через активні бойові дії підопічні та частково персонал установи були евакуйовані у більш безпечні райони України. На даний час установою проводяться заходи щодо відновлення електропостачання в установі, відновлення оргтехніки, звіряння взаємних розрахунків з учасником, проведення за результатами звіряння розрахунків виконання КУ ОПНІ грошових зобов’язань за отриманий, але не оплачений товар та оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконаний договір.
Документи учасника ФОП Чучкіної О.П., які надаються КУ ОПНІ додатками до відповіді, взяті з тендерної пропозиція учасника, яка міститься у відкритому доступі в електронній системі закупівель.
З повагою,
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КУ ОПНІ Олександр ДУБОВИК