• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний

Завершена

1 512 258.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
Номер: 48c57736e58142f695dadd5b60acbfc6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-03-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 03.11.2022 21:06 - 25.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.11.2022 № 247 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.11.2022 № 247 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 7 UA-2021-02-01-000723-b 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ Оскільський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.02.2021 № 12, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Чучкіна Ольга Петрівна (далі – ФОП Чучкіна О.П.), протокол засідання тендерного комітету від 18.02.2021 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2021 року, договір про закупівлю від 09.03.2021 № 14, додаткові угоди від 15.07.2021 № 1, від 29.12.2021 № 2, від 29.12.2021 № 3 та від 20.01.2022 № 4, відповідь Замовника на пояснення від 09.11.2022 року. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено зазначення у тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 01.02.2021 № 12 не містить у собі зазначеної інформації, що є порушенням вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Крім того, в ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до вимог Постанови № 710 головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Так згідно інформації розміщеній на Державному вебпорталі Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03189601/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету. З метою з’ясування наявності ознак порушень Постанови № 710, органом державного фінансового контролю, в ході проведення моніторингу, через електронну систему закупівель було надано запит Замовнику про надання пояснень щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. У відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу від 09.11.2022 року щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, Замовником зазначено наступне: «Кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі натуральних добових норм харчування в інтернатних установах сфери управління Міністерства соціальної політики, затверджених постановою КМУ від 13 березня 2002 р. № 324 в межах затверджених видатків на харчування. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на веб-сайті в зв’язку з тим, що на час проведення закупівлі в установи не було власного сайту». Оскільки інформація, передбачена Постановою № 710 Замовником не оприлюднена то Замовник порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 10.11.2022 22:02 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2022 22:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушення по моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-01-000723-b) Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат (далі - КУ ОПНІ) надає наступну інформацію про усунення порушень, виявлених моніторингом закупівлі «Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-01-000723-b): - 14 листопада 2022 року директором установи проведено онлайн нараду з відповідними спеціалістами установи на якій розглянуто Висновок моніторингу по вказаній вище закупівлі. Уповноваженою особою Дубовиком Олександром роз’яснено присутнім про виявлені порушення під час проведення закупівлі та ознайомлено присутніх з нормами проведення закупівель під час воєнного стану в Україні. Також зазначено, що на даний час виявлені порушення усунути не має можливості. Крім того виявлені порушення не призвели до порушення прав учасників вказаної закупівлі та негативних наслідків для обласного бюджету, з якого фінансується установа; - На нараді визначено механізм взаємодії спеціалістів установи під час підготовки та проведення закупівель установою у воєнний час; - Уповноважену особу Дубовика Олександра зобов’язано під час проведення закупівель неухильно дотримуватись норм Закону України «Про публічні закупівлі», постанов КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а також інших нормативних актів України щодо проведення публічних закупівель; - Уповноваженій особі Дубовику Олександру надано доступ до офіційного сайту установи для оприлюднення у передбачених законодавством про публічні закупівлі інформації; - Розглянуто питання про продовження підписки на 2023 рік на електронну версію журналу Радник у сфері публічних закупівель, а також про можливість участі уповноваженої установи у семінарах з питань організації та проведення публічних закупівель; - Уповноважену особу Дубовика Олександра попереджено про дисциплінарну, адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення законодавства України про публічні закупівлі. З повагою, Директор Марина МОРОСОВСЬКА
Дата публікації звіту: 17.11.2022 01:37

Запити/Пояснення