• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Завершена

3 260 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 301.00 UAH
Номер: 0e8dc0dbcb9443f3886d4eb0828a7f9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 10.02.2022 14:52 - 04.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.02.2022 49 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.02.2022 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-01-30-000106-c 30.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Світлана БУЛАНОВА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті31 Закону № 922. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства Лисичанськвугілля (далі – АТ Лисичанськвугілля, Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель згідно з протоколом від 30.01.2021 № 1, 2, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Маршал» ( далі- ПП «Маршал»), Товариства з обмеженою відповідальність «Східгазтрейд» (далі – ТОВ «Східгазтрейд»), протокол розгляду тендерних пропозицій, від 24.02.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.03.2021 № 06-596. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників, зокрема, щодо накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію (якщо у складі тендерної пропозиції учасника є хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Частиною третьою статті 12 Закону № 922 передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Відповідно до частини другої статті 17 Закону № 2155-VIII електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Відповідно до частин першої та другої статті 7 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважають електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису, а саме кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України 2155- VIII. Проведеним моніторингом встановлено, що ПП «Маршал» не виконано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині накладення кваліфікованого електронного підпису. Під час перевірки електронного цифрового підпису учасника ТОВ «Східгазтрейд» на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», а тип підпису «удосконалений». Отже, учасник ТОВ «Східгазтрейд» при поданні тендерної пропозицій застосував засіб удосконаленого електронного підпису замість кваліфікованого електронного підпису, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ПП «Маршал» та ТОВ «Східгазтрейд» як таких, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства допустив їх до аукціону та уклав з переможцем торгів ПП «Маршал» договір від 09.03.2021 року № 06-596. Відповідно до пункту 11.1 договору від 09.03.2021 року № 06-596 цей договір набирає чинності з моменту його підписання по 31.12.2021 року, а в частині зобов'язань до повного і належного їх виконання Сторонами. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднює звіт про виконання договору протягом двадцяти робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Станом на 23.02.2022 в електронній системі закупівель звіт про виконання договору, розірвання договору або закінчення строку дії договору Замовником не оприлюднено. При цьому Замовником, на запит про надання пояснень від 10.02.2022, станом на 23.02.2022 відповідь не надано чим порушено вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922.
Період усунення порушень: 04.03.2022 13:06 - 23.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2022 13:06

Запити/Пояснення