-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Новояричівської селищної ради
Внаслідок технічної неможливості внести зміни до очікуваної вартості закупівлі в річний план закупівель Замовником було прийнято рішення про створення нової позиції річного плану під номером UA-P-2021-02-12-006065-b. До даної закупівлі вважати правильним річний план № UA-P-2021-02-12-006065-b.
Завершена
3 432 024.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 444.20 UAH
мін. крок: 0% або 1 444.20 UAH
Номер:
d2c513299dd841f1a5a4444a7b1adadd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-06-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.04.2021 00:00
Період моніторингу:
07.04.2021 09:35 - 29.04.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-29-001547-a, 29.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП Приписюка О.О. (Лот 1), ФОП Башак Л.Л. (лот 2) та ФОП Мірки С.Б. (Лот 3) встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ФОП Приписюка О.О. (Лот 1), ФОП Башак Л.Л. (Лот 2) та ФОП Мірки С.Б. (Лот 3) щодо розірвання укладених за результатами тендеру договорів з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, врахування норм пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповненні форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Крім цього, недопускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-29-006268-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника (із внесеними змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету від 12.02.2021); Лот 1 – реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мірки Сергія Богданович (щодо правомірності її відхилення), тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Приписюка Олега Олеговича (далі – ФОП Приписюк О.О.), оприлюднені ФОП Приписюком О.О. після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2021; договір від 11.02.2021 №03-1; Лот 2 - реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Башак Людмили Львівної (далі – ФОП Башак Л.Л.), оприлюднені ФОП Башак Л.Л. після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2021; договір від 11.03.2021 №03-2; Лот 3 - реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мірки Сергія Богданович (далі – ФОП Мірка С.Б.), оприлюднені ФОП МіркОЮ С.Б після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2021; договір від 11.03.2021 №03-3; опубліковані під час моніторингу пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо місця поставки товарів. Так, у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено лише посилання на інший документ: «Україна, Відповідно до документації».
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (підпункт 2.3 Розділу I) не зазначено електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 1 розділу 1 Додатку №4) на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасники повинні надати, зокрема, копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням та/або складськими приміщеннями, та, обов’язково, виробничими приміщеннями, за адресою яких зареєстровані потужності та на яких буде готуватися їжа, тощо (копія бухгалтерського документу/іншого документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання та/або складських приміщень, виробничих приміщень, копія договорів оренди та інше).
Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасником ФОП Приписюк О.О. (Лот 1) у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням та/або складськими приміщеннями не надано.
Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу 1 Додатку №4) вимагалося надати інформацію про реєстрацію потужностей у державному реєстрі потужностей та їх особистий реєстраційний номер (згідно ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником тендеру за Лотом 1 ФОП Приписюк О.О. у складі пропозиції надано копію листа Управління держпродспоживслужби у Кам’янка-Бузькому районі (від 03.08.2016 №149, файл «потужність.pdf»). Однак, відповідно до інформації, викладеної у вказаному листі, державний реєстраційний номер потужності присвоєний підприємству - ПП Приписюк О.О., а не ФОП Приписюк О.О.
Крім того, за вимогою пункту 1 розділу 1 Додатку №4 до тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу із зазначенням періодичності дезобробки.
На підтвердження інформації щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу учасником ФОП Приписюк О.О. (Лот 1) надано довідку-гарантію, відповідно до якої доставку продуктів і гарячого харчування буде здійснено найманим автотранспортом, згідно договору оренди (договір від 25.01.2021, файл «потужність.pdf») з дотриманням гігієнічних вимог до транспортного засобу.
Копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу учасниками ФОП Приписюк О.О. за Лотом 1, ФОП Башак Л.Л. за Лотом 2 та ФОП Мірка С.Б. за Лотом 3 не надано.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ФОП Приписюка О.О. (Лот 1), ФОП Башак Л.Л. (Лот 2) та ФОП Мірки С.Б. (Лот 3) як такі, що не відповідали кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією, а визначено вказаних учасників переможцями та укладено договори від 11.02.2021 №03-1 на суму 2 831 232,00 грн без ПДВ (Лот 1, ФОП Приписюк О.О.), від 11.03.2021 №03-2 на суму 287 280,00 грн без ПДВ (Лот 2, ФОП Башак Л.Л.) та від 11.03.2021 №03-3 на суму 309 624,00 грн без ПДВ (Лот 3, ФОП Мірка С.Б.).
Період усунення порушень:
19.04.2021 16:44 - 06.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2021 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
Щодо частини першої висновку: В оголошенні про проведення відкритих торгів відображено інформацію про місце надання послуги. Зокрема, при заповненні Оголошення відкритих торгів у замовника функціонал майданчика надає два варіанти як вказати місце надання послуги. Це або зазначення країни, регіону, міста, вулиці, номера будинку, або можна вибрати країну та натиснути поле місце надання послуги «Відповідно до документації». Звертаємо вашу увагу що місць поставки є декілька, а функціонал майданчика дозволяє обирати лиш одне місце поставки по одній назві предмету закупівлі. Відтак Замовником було вибрано країну поставки послуг «Україна», а подальший конкретний перелік адрес поставки визначено в ДОДАТКУ 2 до Тендерної документації, де Замовником зазначено найменування кожного навчального закладу та його точна адреса, відтак, всі зацікавлені особи та учасники закупівлі мали змогу ознайомитися з даною інформацією.
Закон України Про публічні закупівлі не містить визначення що таке місце надання послуг, чи будь – якого іншого трактування що слід розуміти під цим поняттям, також не містить інформації що саме повинен вказати Замовник при заповненні місця надання послуг. А тому Замовником дотримано п.6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ти зазначено місце надання послуг в умовах Тендерної документації та п. 3 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначено місце надання послуг в умовах оголошення.
Щодо частини другої висновку: Відповідно до абз.3 ч. 2 Розділу 1 Тендерної документації: «З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до Миляник Наталі Іванівни, керівника відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради, тел.: 0685019229.
В електронній системі закупівель вказана ще одна контактна особа: Чернишенко Наталія Андріївна +380983597622 n.yarychiv_rada@ukr.net. Дана електронна адреса є робочою електронною адресою Замовника та всіх осіб які мають відношення до публічних закупівель і всі бажаючі мали достатньо інформації та можливостей звернутися до контактних осіб Замовника в будь – який зручний для них час та спосіб. Просимо взяти до уваги надане роз’яснення та повідомляємо що в подальшому візьмемо до уваги ваші зауваження.
Щодо частини третьої висновку: учасником ФОП Приписюк О.О. (Лот 1) у складі тендерної пропозиції подано лист вих.№10, згідно якого харчування здійснюватиметься через шкільні їдальні навчальних закладів.
Відповідно до вимог ч. 1 Додатку№4 до Тендерної документації - інформацію про наявність власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів) (підтверджується сканованими документами (копіями) свідоцтва про реєстрацію автотранспортного засобу (свідоцтв), а у випадку відсутності власного автотранспорту - сканованими документами (копіями) договору оренди автотранспорту або іншого документу, який підтверджує спроможність Учасника на транспортування готових страв до шкільного закладу Замовника). У складі пропозиції учасник повинен надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу із зазначенням періодичності дезобробки. Учасники не здійснюватимуть транспортування готових страв до шкільного закладу Замовника, оскільки використовуватимуть приміщення їдалень для приготування страв. Вимоги надати договори оренди приміщень їдалень у складі пропозиції не було, окрім того, така інформація міститься у Замовника, відтак її не подання не може слугувати підставою для відхилення.
Крім того, зазначене учасниками обладнання знаходиться у власності навчальних закладів в орендованих їдальнях, на балансі Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради. Відтак, Учасники орендують їдальні вже з обладнанням.
Приватні підприємці (також індивідуальні підприємці) — фізичні особи (громадяни України, іноземні громадяни чи особи без громадянства) з повною цивільною дієздатністю, не обмежені законом у правоздатності, які зареєстровані в установленому законом порядку як суб'єкти підприємницької діяльності та безпосередньо виконують таку діяльність (виробляють продукцію, виконують роботи, надають послуги тощо) і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями усім майном, що належить їм на праві власності. Фізична особа-підприємець (ФОП) - це тип суб'єкта господарювання, яким володіє й управляє одна людина і в яких немає жодних правових відмінностей між власником і бізнесом. Власник отримує весь прибуток (з урахуванням оподаткування) і має необмежену відповідальність за всі збитки і борги.
В якості альтернативи ФОП на практиці часто використовують такі абревіатури, як СПД, СПД ФО, ПП (приватний підприємець) тощо, однак, у зв’язку з тим, що п’ята глава чинного Цивільного кодексу, а також більшість інших законодавчих актів, що здійснюють регулювання підприємницької діяльності фізичних осіб, регламентують використання поняття «фізична особа-підприємець», для позначення якого найбільш доцільною є абревіатура ФОП. Відтак, повідомляємо про те, що ПП Приписюк О.О., і є ФОП Приписюк О.О.
Щодо частини четвертої висновку: Фоп Башак Л.Л. надає довідку в якій зазначає про те, що орендує приміщення їдальні разом з обладнанням у відповідного відділу освіти, відтак, окремий договір оренди на обладнання не складається. Також надає лист, в якому зазначає про те, що у нього є укладений договір купівлі-продажу продуктів разом з доставкою з ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна". Відтак даний ФОП не доставлятиме готові страви відтак вимога надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу із зазначенням періодичності дезобробки не може застосовуватися. Крім того, оскільки учасник не має власного транспорту, не користується транспортом на умовах оренди та жодним іншим чином а лиш закуповує продукти з доставкою – він не повинен надавати відомості щодо проведення дезінфекції кузова, адже ця вимога до нього не має жодного відношення.
ФОП Мірка С.Б. в складі своєї пропозиції надає довідку в якій зазначає про те, що орендує приміщення їдальні разом з обладнанням у відповідного відділу освіти, відтак, окремий договір оренди на обладнання не має складатися. Також, надає такий договір оренди в складі пропозиції.
Лист, згідно якого в учасника є укладений договір - купівлі-продажу товару, разом з поставкою до шкільного закладу замовника. Відтак, згідно довідки про обладнання учасник не має власного транспорту, не користується транспортом на умовах оренди а лиш закуповує продукти з доставкою – він не повинен надавати відомості щодо проведення дезінфекції кузова, адже ця вимога до нього не має жодного відношення.
Просимо взяти до уваги надані пояснення на висновок про моніторинг закупівлі.
Дата публікації звіту:
26.04.2021 15:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договори по лотах №1,2,3 розірвано
Дата публікації:
11.11.2021 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
85a722a5ba9f4d52b5c84fe247216b3b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2021 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2021 00:00
Опис:
Дата: 09.04.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-29-001547-a, яка проводилась Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель «ProZorro» Замовником опубліковано договір, укладений з Фізичною особою-підприємцем Приписюк Олег Олегович ( Лот 1) від 11.02.2021 №03-1.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію, щодо невідповідності дати укладеного договору (11.02.2021) за результатами аукціону за Лотом 1 та повідомлення про намір укласти договір, який опубліковано в електронній системі закупівель «ProZorro» 26.02.2021?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ff26ca2bbb974950bca7d518e0964ac0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.04.2021 18:05
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснення повідомляємо про те, що при складанні договору в одному із його примірників було допущено технічну помилку та не правильно зазначено місяць щодо дати укладення договору, який і був опублікований в електрронній системі закупівель. Однак просимо звернути увагу на те, що в Додатку№1 та Додатку №2 (які опубліковані разом з договором) до даного договору місяць щодо дати укладення договору вказаний вірно - 11 березня. Також, правильна дата укладення договору зазначена і в електронній системі закупівель. Відтак у складі пояснення додаємо скановану копію другого примірника Договору №03-1 і з зазначенням правильної дати укладення договору - 11 березня. Просимо прийняти надані роз'яснення до уваги.