• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (м’ясо свинини, м’ясо свійської птиці, яловичина 1 категорії)

Завершена

4 538 023.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 690.12 UAH
Номер: 62e9a670b4f6487d943c8b5ada27d09a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-28-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.05.2021 15:19 - 19.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.05.2021 № 154 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-01-29-003370-b 29.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої та частини третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП Якімець В.І. та ТОВ «Деражня-Агро», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.01.2021 № 50, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Якімець Віктора Івановича (далі – ФОП Якімець В.І.), товариства з обмеженою відповідальністю «Деражня-Агро» (далі – ТОВ «Деражня-Агро»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2021 № 124 та від 19.02.2021 № 130, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2021, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 09.03.2021 № 78, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.06.2021. Згідно із частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 000,00 євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 538 023,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту першого частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 29.01.2021, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 34,1035 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі м’яса (м’ясо свинини, м’ясо свійської птиці, яловичина 1 категорії) перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 535 765,50 грн). Як наслідок, Замовник встановив строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону. У зв’язку з чим, розгляд пропозицій учасників відбувся всупереч вимог частини дванадцятої статті 29 Закону (до оцінки тендерних пропозицій учасників (аукціону)). Відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 22.06.2021 17:31 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2021 17:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-29-003370-b складений з порушенням норм ч.6 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме висновок затверджений посадовою особою 22 червня 2021 року, тобто на 2 робочий день після дати закінчення моніторингу – 17 червня 2021 року, а отже, є неправочинним. Окрім того, зазначаємо, що чинним законодавством, в тому числі Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі з зобов’язанням усунути порушення шляхом розірвання договору не відповідає критерію пропорційності, який визначений ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки, вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів - сторін договору. Додатково повідомляємо, що зазначена невідповідність у закупівлі UA-2021-01-29-003370-b сталася з технічних причин. Закупівлю будо заплановано та очікувана вартість закупівлі була розрахована на виконання ч. 3 ст. 10 по курсу євро на 28.01.2021. ( 133 000,00 *34,1207 грн.= 4 538 053,10 грн.) З технічних причин закупівлю з очікуваною вартістю 4 538 023,00 грн., яка була не більшою в гривневому еквіваленті не більше 133 000,00 євро не вдалося оголосити 28.01.2021 р.
Дата публікації звіту: 29.06.2021 14:41

Запити/Пояснення