-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
6bb49d07a69a4909a614e862ab7ec5ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 15:37 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30
UA-2021-01-28-012818-b
28.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Термінал Япи і Гарантбуд», ТОВ «Ростдорстрой», ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ВАТ «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А 3641 (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.06.2021 № 29, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Термінал Япи і Гарантбуд» (далі – ТОВ «Термінал Япи і Гарантбуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), відкритого акціонерного товариства «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест» (Республіка Білорусь) (далі – ВАТ «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 12.03.2021 № 4909-р/пк-пз, від 02.04.2021 № 6767-р/пк-пз, від 11.06.2021 № 13271-р/пк-пз та від 27.07.2021 № 17111-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно із частиною восьмою статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Водночас Замовник у пункті 5.4 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» установив вимогу, що надання переможцем торгів таких документів на поштову адресу (військова частина А3641, 21001, м. Вінниця, вул. Замостянська 23), чим недотримався вимог частини восьмої статті 12 та частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
20.08.2021 14:15 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2021 14:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Військовою частиною А3641 враховано всі зауваження та будуть вжиті заходи щодо недопущення їх в майбутньому.
Дата публікації звіту:
26.08.2021 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
2abeab931498431db505b87da9d646c6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2021 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції штучних покриттів на аеродромі Озерне, очікуваною вартістю 431 530 480,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-28-012818-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з таких питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
28f3be0b8f7645e6af8cfab48bb3447f
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.08.2021 10:11
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, формування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі раніше розробленої та затвердженої встановленим Порядком проєктно-кошторисної документації, в якій визначені всі характеристики об’єкту (обсяги робіт, трудомісткість, заробітна плата, кількість та вартість матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, прибуток, кошти на покриття ризику, кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами, витрати підрядника пов’язані з устаткуванням, податки та збори, інші супутні витрати).
Військова частина А3641 не має власного веб-сайту.
На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, розміщено посилання (https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders/derzhavni-zakupivli-chastin-povitryanih-sil-zbrojnih-sil-ukraini.html) на публічні закупівлі військової частини А3641, які в свою чергу містять обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, розмірів бюджетних призначень, очікуваної вартості, тощо.