• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

комп’ютерна техніка (системні блоки, монітори, миші, клавіатури, принтери, комплектуючі тощо)

Завершена

721 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Номер: d0806a7e68fc4524b41d6920437c6206
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.04.2021 16:50 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 №261 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-01-28-011757-b. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в річному плані установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення такого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницької обласної Ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 28 січня 2021 року б/н), тендерну пропозицію ФОП Адамовський Юрій Станіславович (лот №1), витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 22 лютого 2021 року №10, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 09 березня 2021 року №34 та пояснення від 29 та 30 квітня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону опублікований в електронній системі закупівель річний план (UA-P-2021-01-28-012378-b) не містить коду економічної класифікації видатків бюджету. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів замовником зазначено дату доставки товару з 24 по 28 лютого 2021 року. При цьому, договір з учасником, якого визначено переможцем торгів, ФОП Адамовський Юрій Станіславович укладено 09 березня 2021 року, тобто на 9 день після закінчення зазначеного строку поставки товару.
Період усунення порушень: 11.05.2021 17:09 - 26.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2021 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Вахновській О. В. ______________________ 260200@dasu.gov.ua На Ваш висновок від 11травня 2021 року щодо моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-011757-b повідомляємо, що 13 травня 2021 року відбулося засідання тендерного комітету виконавчого апарату Вінницької обласної Ради на якому розглянуто зазначений висновок. Прийнято рішення щодо зауваження згідно пункту 4 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти до відома та враховувати в подальшому плануванні та проведенні закупівель через систему Prozorro. (Протокол № 27 від 13.05.2021 року).
Дата публікації звіту: 13.05.2021 19:17

Запити/Пояснення