-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція тротуарної частини по вулиці Леваневського (в р-ні житлових будинків № 55-59) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
3 341 366.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Номер:
79710eb41b5543829614692e9fb0e9b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-23-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2021 00:00
Період моніторингу:
23.07.2021 15:09 - 14.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.07.2021
№ 431
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2021 № 431.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-01-28-005881-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї та їх оприлюднення, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 17.03.2021 року № 180/2021 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, оприлюднення інформації про закупівлі, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник), затверджена рішенням тендерного комітету від 28.01.2021 року № 064 зі змінами від 17.02.2021 року № 095, тендерні пропозиції учасників ТОВ «БК БУДЦЕНТР» та ТОВ «НАФТОГАЗПОСТАЧ», тендерна пропозиція переможця ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» (далі - Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 02.03.2021 року № 130 та № 131, від 03.03.2021 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021 року, договір про закупівлю від 17.03.2021 року № 180/2021.
За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 1.1 та 1.3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт у відповідності до Додатку 3 тендерної документації, з наданням належним чином завірені учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у вказаній довідці, що підтверджують наявність транспортних засобів та машин і механізмів.
На виконання вищевказаних вимог Переможцем надано довідку від 22.02.2021 року № 14/22 (далі – Довідка), в пункті 7 якої зазначено інформацію про наявність Бульдозера на базі Т-130 МГ на умовах надання послуг від ТОВ «Гідротехсервіс» згідно договору надання послуг від 24.08.2020 року.
Однак, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію на Бульдозер на базі Т-130 МГ, чим не підтверджено інформацію зазначену в Довідці, та відповідно не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 1.1 та 1.3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» установленому статтею 16 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
13.08.2021 15:37 - 01.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2021 15:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява направлена до Київського окружного адміністративного суду 27.08.2021 року рекомендованим поштовим відправленням.
Дата публікації:
27.08.2021 15:00
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
до висновку про результати моніторингу UA-M-2021-07-23-000076
по закупівлі робіт із реконструкції тротуарної частини по вулиці Леваневського (в р-ні житлових будинків № 55-59) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор закупівлі - UA-2021-01-28-005881-c
Відповідно до частини 8, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі- Закон), Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку від 13 серпня 2021 про результати моніторингу закупівлі «реконструкція тротуарної частини по вулиці Леваневського (в р-ні житлових будинків № 55-59) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)» Державною аудиторською службою України (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2021-07-23-000076).
За результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а також в частині не відміни замовником закупівлі.
Так, за результатом моніторингу аудиторами Північного офісу Держаудитслужби встановлено, що: «Учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 1.1 та 1.3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт у відповідності до Додатку 3 тендерної документації, з наданням належним чином завірені учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у вказаній довідці, що підтверджують наявність транспортних засобів та машин і механізмів. На виконання вищевказаних вимог Переможцем надано довідку від 22.02.2021 року № 14/22 (далі – Довідка), в пункті 7 якої зазначено інформацію про наявність Бульдозера на базі Т-130 МГ на умовах надання послуг від ТОВ «Гідротехсервіс» згідно договору надання послуг від 24.08.2020 року. Однак, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію на Бульдозер на базі Т-130 МГ, чим не підтверджено інформацію зазначену в Довідці, та відповідно не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 1.1 та 1.3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» установленому статтею 16 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Умовами підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником закупівлі було встановлено вимогу щодо підтвердження Учасниками відповідності такому квліфікаційному критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктів 1.1. – 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації відповідність Учасника такому кваліфікаційному критерію зокрема мала підтверджуватися:
- довідкою про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, оформленою у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації;
- належним чином завіреними Учасником копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації);
- крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються належним чином завірені Учасником документи на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо).
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасник закупівлі ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП», у складі тендерної пропозиції надало Довідку № 14/22 від 22.02.2021 року, в якій міститься інформація про наявність Бульдозера на базі Т-130 МГ на умовах надання послуг від ТОВ «Гідротехсервіс», а також копія договору № 304 про надання послуг машин та механізмів від 24.08.2020 року, укладеного між ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» та ТОВ «ГІДРОТЕХСЕРВІС» (файл – «ДОГОВІР_техніка_ТОВ_Гідротехсервіс.pdf»), а також копію свідоцтва про реєстрацію бульдозера на базі Т-130МГ серії ОМ № 006215 (файл – «Техпаспорт Т130МГ_ТОВ_Гідротехсервіс.pdf»), що повністю спростовує висновок спеціалістів Північного офісу ДАСУ щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» поданої для участі у відкритих торгах щодо закупівлі робіт із реконструкції тротуарної частини по вулиці Леваневського (в р-ні житлових будинків № 55-59) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) з підстав вказаних у висновку за результатами проведення моніторингу UA-M-2021-07-23-000076.
Крім того у висновку міститься зобов`язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 17.03.2021 року № 180/2021 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Щодо зобов’язання вжити заходів розірвання договору з переможцем закупівлі повідомляємо про те, що договір від від 17.03.2021 року №180/2021 про виконання робіт із реконструкції тротуарної частини по вулиці Леваневського (в р-ні житлових будинків № 55-59) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) відповідає акцептованій тендерній пропозиції та вимогам, вставленим тендерною документацією, підстави згідно чинного законодавства щодо його розірвання у замовника відсутні.
Враховуючи викладене, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2021-07-23-000076 по закупівлі робіт із реконструкції тротуарної частини по вулиці Леваневського (в р-ні житлових будинків № 55-59) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині розгляду та не відхилення замовником тендерних пропозиції, поданих учасником закупівлі, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
16.08.2021 16:48