-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мастильні матеріали для автомобілів та спецтехніки
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 цієї Документації. Кількість товарів: 34 746 л., 1 894,6 кг. Місце поставки товарів: АЗС-1 (08300, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Бориспіль-7, Міжнародний аеропорт «Бориспіль») або склад ПММ ДП МА «Бориспіль» (08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Запорізька, 16а).
Завершена
4 453 510.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 268.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 268.00 UAH
Номер:
97bc7d30018a4031ab25138c862a56eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-27-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2022 00:00
Період моніторингу:
27.07.2022 14:20 - 18.08.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022
№
155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6
UA-2021-01-28-002536-a
28.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Євромастила», ТОВ «Нефтехимсоюз» та
ТОВ «Енергомережа», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.01.2021 (протокол № 15-01-8), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Євромастила» (далі – ТОВ «Євромастила»), товариства з обмеженою відповідальністю «Нефтехимсоюз» (далі – ТОВ «Нефтехимсоюз») та товариства з обмеженою відповідальністю «Енергомережа» (далі –
ТОВ «Енергомережа»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021, договір від 26.04.2021 № 35.1-14/3.5-005 про закупівлю, укладений за процедурою закупівлі «відкриті торги», укладений між Замовником та ТОВ «Євромастила», відповідь Замовника, надана 08.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, звіт про виконання договору про закупівлю від 05.08.2022.
Період усунення порушень:
18.08.2022 18:07 - 24.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2022 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
d6a009d8e1ac4ceca8bfc37b16042461
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мастильних матеріалів для автомобілів та спецтехніки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-28-002536-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Враховуючи що термін дії за договором від 26.04.2021 № 35.1-14/3.5-005 встановлено до 31.07.2022 просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії такого договору та документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f4c6dbf1b31247efb754ab0704cc269f
Назва:
Пояснення (інформація та документи)
Дата опублікування:
08.08.2022 12:26
Опис:
1. 1. Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено шляхом узагальнення інформації, що надавалася підрозділами ДП МА «Бориспіль» (СЕС, РСТЗП, СПММ, РБД, САР та ПЗП, ВТ, СГЕ, АС, С з У та Е, СІТ, СНД, СГМА, СТО та РС) в залежності від наявної автомобільної та іншої техніки, для роботи якої використовується предмет закупівлі.
Кількість конкретного найменування (позицій специфікації) предмета закупівлі підтверджена відповідними Заявками та ТЕО підрозділів підприємства, в яких зазначені обґрунтований розрахунок кількості товару, що належить до закупівлі, наявні залишки такої або аналогічної продукції на складах та в підзвіті відповідальних матеріально-відповідальних осіб підприємства та вимоги щодо їх технічних характеристик. Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам заводських специфікацій (описів), в яких зазначається технічна специфікація та фізико-хімічні показники конкретного найменування Товару з підтвердженням офіційними листами-від виробників техніки щодо допуску (підтвердження відповідності специфікацій/стандартів) конкретного Товару.
1.2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
При визначенні очікуваної вартості проаналізовано результати попередніх власних закупівель за останні два роки з урахуванням індексу інфляції, умов оплати, логістики та моніторинг ринку. Направлено низку запитів підприємствам, що постачають Мастильні матеріали для автомобілів та спецтехніки з подальшим отриманням комерційних пропозицій потенційних Учасників процедури закупівлі по кожному конкретному найменуванню (позиції специфікації).
За основу очікуваної вартості взята пропозиція з найменшою ціною з урахуванням цінових пропозицій по кожному найменуванню, запропонованих в інтернет джерелах.
2. https://kbp.aero/vykonannya-vymog-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-vid-11-10-2016-710.
3. Термін дії договору від 26.04.2021 № 35.1-14/3.5-005 не продовжувався. Стан розрахунків підтверджується завантаженими нижче документами, а саме:
- Платіжне доручення № 1929 від 19.07.2021 на суму 1 285 872,98 грн,
- Платіжне доручення № 4879 від 30.09.2021 на суму 600 408,00 грн,
- Платіжне доручення № 6300 від 16.11.2021 на суму 103 641,60 грн,
- Платіжне доручення № 7429 від 29.12.2021 на суму 54 120,00 грн,
- Платіжне доручення № 996 від 15.02.2022 на суму 54 120,00 грн,
- Банківська виписка АТ «Альфа – банк» за 19.07.2021,
- Банківська виписка філії АТ «Укрексімбанк» у м. Києві за 30.09.2021,
- Банківська виписка філії АТ «Укрексімбанк» у м. Києві за 16.11.2021,
- Банківська виписка філії АТ «Укрексімбанк» у м. Києві за 29.12.2021,
- Банківська виписка філії АТ «Укрексімбанк» у м. Києві за 15.02.2022,
- Видаткова накладна № 880 від 18.06.2021 з додатками,
- Видаткова накладна № 1327 від 03.09.2021 з додатками,
- Видаткова накладна № 1561 від 20.10.2021 з додатками,
- Видаткова накладна № 1906 від 10.12.2021 з додатками,
- Видаткова накладна № 1983 від 30.12.2021 з додатками,
- Оборотна-сальдова відомість по рахунку 631 за Січень 2021 р. - Липень 2022 р.