-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 50410000-2
Завершена
3 997 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 985.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 985.00 UAH
Номер:
7d80c42de23448fab0385d57956a2884
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2021 00:00
Період моніторингу:
01.04.2021 13:34 - 23.04.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2021 № 238
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
31.03.2021 № 238
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-28-004459-c 28.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.01.2021 № 32 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СИСТЕМИ ЗАХИСТУ»», ТОВ «ТРИ.КА», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2021 № 67, від 10.03.2021 № 68 та від 16.03.2021 № 73, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2021 № 2930-р/пк-пз, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 08.04.2021 та від 13.04.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.04.2021 15:00 - 21.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2021 15:00
Запити/Пояснення
Номер:
c518f928a13c4e608922b25a02ee9f12
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2021 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7ebea2cd438459c8f0fbf8fd88b50d6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.04.2021 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2021 00:00
Опис:
1. Чи укладено за результатами процедури закупівлі договір з Переможцем? У разі якщо договір не укладено обґрунтувати причину такого не укладання .
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.