• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вулиці Павліченка, Шолом-Алейхема, Короленка, Івана Франка, Левка Симиренка, Леваневського в м. Біла Церква Київської області ( ДК 021:2015 (CPV): 45311000-0 Монтаж електропроводки та електроарматури)

Очікувана вартість! Закупівля робіт до 15 грудня 2022 року. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

5 059 412.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Номер: 2f769518332d442b952742f14acce8be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-13-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.04.2021 17:45 - 07.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.04.2021 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-01-28-001416-c 28.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РЕГУЛ» та ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління будівництва, департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 28.01.2021 № 060, (зі змінами від 05.02.2021 № 068), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 22.03.2021 № 5658-р/пк-пз, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 17.02.2021 № 096 та від 19.02.21021 № 107, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РЕГУЛ» (далі – ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РЕГУЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ»), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 31.03.2021, договір від 31.03.2021 № 221/2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.05.2021 17:56 - 15.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2021 17:56