-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Свинина охолоджена (вирізка), печінка яловича охолоджена, м'ясо куряче охолоджене ( філе, тушка)
Закупівля на потреби 2021 року
Завершена
692 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 460.00 UAH
Номер:
86b60c9bfa734f8fa6fe9eef8075e045
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2021 00:00
Період моніторингу:
21.09.2021 19:16 - 13.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2021 № 413
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2021 № 413
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-01-27-005755-c, 27.01.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення: абзацу 3 частини чотирнадцятої Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 27.01.2021 № 20; тендерну пропозицію «Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2021 № 71; повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2021; договір про закупівлю від 10.03.2021 № 26 на суму 691149,78 грн. (з ПДВ) із «Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна»; додаткова угода від 17.08.2021 №1 до договору від 10.03.2021 № 26; додаткова угода від 17.08.2021 №2 до договору від 10.03.2021 № 26, цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 09.06.2021 № 24.14-05/363, цінові довідки головного управління статистики у Полтавській області від 13.04.2021 № 06-23/140-21 та від 14.06.2021 № 06-23/272-21, цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 03.08.2021 № 24.14-05/460.
Моніторингом питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що замовник в порушення абзацу 3 частини чотирнадцятої Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
За результатами процедури закупівлі між замовником та «Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна» укладено договір про закупівлю 10.03.2021 № 26 на суму 691149,78 грн. (з ПДВ).
В подальшому до договору про закупівлю від 10.03.2021 № 26 укладено додаткову угоду від 17.08.2021 № 1 на збільшення ціни за одиницю товару до 10 %, зі зменшенням обсягів товару та додаткову угоду від 17.08.2021 № 2 на збільшення ціни за одиницю товару до 10 %, зі зменшенням обсягів товару.
Підставою для укладання додаткової угоди № 1 були цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 09.06.2021 № 24.14-05/363 про динаміку зростання середньоринкових цін на печінку на внутрішньому ринку Полтавської області в порівнянні цін станом на березень та червень 2021 року та цінові довідки головного управління статистики у Полтавській області від 13.04.2021 № 06-23/140-21 та від 14.06.2021 № 06-23/272-21 про середні споживчі ціни (свинина) станом на березень і травень 2021 року. Довідки відображають коливання ціни на товар в період між датою укладання договору (10.03.2021) та додаткової угоди № 1 (17.08.2021).
Підставою для укладання додаткової угоди № 2 була цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 03.08.2021 № 24.14-05/460 про динаміку зростання середньоринкових цін на курятину на внутрішньому ринку Полтавської області в порівнянні цін станом на березень та серпень 2021 року. Довідка відображає коливання ціни на товар в період між датою укладання договору (10.03.2021) та додаткової угоди № 2 (17.08.2021).
Період усунення порушень:
12.10.2021 16:32 - 29.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2021 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальником відділу освіти проведено робочу нараду з особами причетними до проведення закупівель у відділі. Обговорено виявлені недоліки та допущені помилки. Уповноваженій особі, яка допустила порушення вказано на неналежне виконання посадових обов'язків та необхідність усунення виявлених порушень (Наказ № 174 від 19.10.2021р.).
Дата публікації звіту:
20.10.2021 16:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Відсутній механізм
Опис:
Замовником проінформовано в електроннії системі закупівель: "Уповноваженій особі, яка допустила порушення вказано на неналежне виконання посадових обов'язків та необхідність усунення виявлених порушень."
Дата публікації:
26.10.2021 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
aa6ee9fa2109432ab07729571ac38ae2
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.10.2021 14:23
Опис:
Уповноваженою особою відділу освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради було оприлюднено 17.08.2021 р. дві додаткові угоди на підвищення ціни за одиницю товару по договору №26 від 10.03.2021 р. оскільки, було два звернення постачальника про підвищення ціни. Перше стосувалось підвищення ціни на свинину охолоджену(вирізку) та печінку яловичу охолоджену, по зверненню велися переговори у зв'язку з тим, що у липні місяці заклади освіти не працювали та товар не закуповувався, крім того проводилися звірки обсягів закупівлі та усувалися невідповідності. Друге звернення надійшло пізніше і стосувалось підвищення ціни на філе куряче охолоджене. Сторони дійшли згоди та прийняли рішення про підписання додаткових угод одночасно по обох зверненнях.