• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Свинина охолоджена (вирізка), печінка яловича охолоджена, м'ясо куряче охолоджене ( філе, тушка)

Закупівля на потреби 2021 року

Завершена

692 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 460.00 UAH
Номер: 86b60c9bfa734f8fa6fe9eef8075e045
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.09.2021 19:16 - 13.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2021 № 413 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2021 № 413 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-01-27-005755-c, 27.01.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 192-08-11, olenascherbak89@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення: абзацу 3 частини чотирнадцятої Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 27.01.2021 № 20; тендерну пропозицію «Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2021 № 71; повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2021; договір про закупівлю від 10.03.2021 № 26 на суму 691149,78 грн. (з ПДВ) із «Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна»; додаткова угода від 17.08.2021 №1 до договору від 10.03.2021 № 26; додаткова угода від 17.08.2021 №2 до договору від 10.03.2021 № 26, цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 09.06.2021 № 24.14-05/363, цінові довідки головного управління статистики у Полтавській області від 13.04.2021 № 06-23/140-21 та від 14.06.2021 № 06-23/272-21, цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 03.08.2021 № 24.14-05/460. Моніторингом питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що замовник в порушення абзацу 3 частини чотирнадцятої Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. За результатами процедури закупівлі між замовником та «Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна» укладено договір про закупівлю 10.03.2021 № 26 на суму 691149,78 грн. (з ПДВ). В подальшому до договору про закупівлю від 10.03.2021 № 26 укладено додаткову угоду від 17.08.2021 № 1 на збільшення ціни за одиницю товару до 10 %, зі зменшенням обсягів товару та додаткову угоду від 17.08.2021 № 2 на збільшення ціни за одиницю товару до 10 %, зі зменшенням обсягів товару. Підставою для укладання додаткової угоди № 1 були цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 09.06.2021 № 24.14-05/363 про динаміку зростання середньоринкових цін на печінку на внутрішньому ринку Полтавської області в порівнянні цін станом на березень та червень 2021 року та цінові довідки головного управління статистики у Полтавській області від 13.04.2021 № 06-23/140-21 та від 14.06.2021 № 06-23/272-21 про середні споживчі ціни (свинина) станом на березень і травень 2021 року. Довідки відображають коливання ціни на товар в період між датою укладання договору (10.03.2021) та додаткової угоди № 1 (17.08.2021). Підставою для укладання додаткової угоди № 2 була цінова довідка Полтавської торгово - промислової палати від 03.08.2021 № 24.14-05/460 про динаміку зростання середньоринкових цін на курятину на внутрішньому ринку Полтавської області в порівнянні цін станом на березень та серпень 2021 року. Довідка відображає коливання ціни на товар в період між датою укладання договору (10.03.2021) та додаткової угоди № 2 (17.08.2021).
Період усунення порушень: 12.10.2021 16:32 - 29.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.10.2021 16:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальником відділу освіти проведено робочу нараду з особами причетними до проведення закупівель у відділі. Обговорено виявлені недоліки та допущені помилки. Уповноваженій особі, яка допустила порушення вказано на неналежне виконання посадових обов'язків та необхідність усунення виявлених порушень (Наказ № 174 від 19.10.2021р.).
Дата публікації звіту: 20.10.2021 16:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Відсутній механізм
Опис: Замовником проінформовано в електроннії системі закупівель: "Уповноваженій особі, яка допустила порушення вказано на неналежне виконання посадових обов'язків та необхідність усунення виявлених порушень."
Дата публікації: 26.10.2021 16:47

Запити/Пояснення