-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване опалення)
Завершена
880 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
443d17f880e740078b039468180bd34c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-14-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2021 00:00
Період моніторингу:
14.06.2021 16:19 - 08.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.06.2021 № 388
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2021 № 388
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-01-27-007036-b від 27.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу обґрунтування застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.02.2021 №2043/2044/18 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бережанського ліцею (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 01.02.2021, договір від 15.02.2021 №2043/2044/18.
Відповідно до пунктів 7 та 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель повинно містити умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 40 цього Закону та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Аналізом повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури встановлено, що Замовником на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з цим, моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 15.01.2021 №2043/2044/18 в цілому, а саме:
- договір №2043 про надання послуги з постачання теплової енергії від 15.02.2021р.;
- додаток №1 до договору №2043 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 15.02.2021 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №2043 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №2043 про надання послуги з постачання теплової енергії– інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії;
- договір №2044 про надання послуги з постачання теплової енергії від 15.02.2021р.;
- додаток №1 до договору №2044 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 15.02.2021 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №2044 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №2044 про надання послуги з постачання теплової енергії – інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії, які передбачені пунктом 1.1 вищевказаного договору, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
16.06.2021 11:46 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2021 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про виконання висновку Держаудитслужби України щодо закупівлі від 15.02.2021 року №2043/2044/18
Тендерним комітетом Бережанського ліцею 16.06.2021 року прийнято рішення про розірвання договору з комунальним підприємством теплових мереж Тернопільської обласної ради "Тернопільтеплокомуненерго". Протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку Держаудитслужби України щодо закупівлі централізованого опалення (ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) через електронну систему закупівель буде оприлюднено додаткову угоду №1 до Договору №2043/2044/18 від 15.02.2021 року про розірвання договору за згодою сторін.
Дата публікації звіту:
22.06.2021 16:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
24.06.2021 08:51
Запити/Пояснення
Номер:
f9685112396b495db2ea6f9c96645dcd
Назва:
Про виконання висновку Держаудитслужби України щодо закупівлі від 15.02.2021 року №2043/2044/18
Дата опублікування:
22.06.2021 16:27
Опис:
Тендерним комітетом Бережанського ліцею 16.06.2021 року прийнято рішення про розірвання договору з комунальним підприємством теплових мереж Тернопільської обласної ради "Тернопільтеплокомуненерго". Протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку Держаудитслужби України щодо закупівлі централізованого опалення (ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) через електронну систему закупівель буде оприлюднено додаткову угоду №1 до Договору №2043/2044/18 від 15.02.2021 року про розірвання договору за згодою сторін.