-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи, ДК 021:2015 - 03220000-9.
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33
Завершена
2 688 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 442.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 442.00 UAH
Номер:
aac82ef113184e3cb5c994951957cb80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-21-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2021 00:00
Період моніторингу:
21.05.2021 14:30 - 12.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
21.05.2021 № 255
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2021 № 255
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2021-01-27-001531-a, Овочі, фрукти та горіхи (ДК 021:2015 - 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи), яка проводиться Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку оприлюднення інформації передбаченого частиною 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Кононцов В.Л., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «26» травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник) 27.01.2021 (протокол № 16); протоколи засідання тендерного комітету Замовника; тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Кононцова Володимира Леонтійовича (далі – ФОП Кононцов В.Л.); повідомлення про намір укласти договір; укладений договір з переможцем торгів ФОП Кононцов В.Л. від 01.03.2021 № 83.
Дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником 27.01.2021 опубліковано першу редакцію тендерної документації з додатками та 03.02.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено нову редакцію тендерної документації.
Проте, в електронній системі закупівель перелік змін, що вносяться до тендерної документації, Замовником не було оприлюднено, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, визначений частиною 2 статті 24 Закону, якою передбачено оприлюднення Замовником разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться.
18.02.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем ФОП Кононцов В.Л. та 01.03.2021 з ним укладено договір на закупівлю послуг від 01.03.2021 № 83.
Період усунення порушень:
26.05.2021 16:26 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2021 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про причини неможливості
усунення виявлених порушень
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (далі по тексту – Замовник) надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень у Висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-27-001531-а, Овочі, фрукти та горіхи (ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи)
Згідно із частинною шостою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений на 60 днів.
Замовником 01 березня 2021 року було укладено договір про закупівлю №83 з переможцем торгів ФОП Кононцов В.Л.
Пунктом 10.1 договору зазначено, що він набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня поточного року.
На час оприлюднення в електронній системі закупівель Висновку про результати моніторингу даної процедури закупівлі, фактично договір виконується сторонами.
Враховуючи, що предметом закупівлі даного договору є продукти харчування для дитячих навчальних закладів, його розірвання може призвести до надзвичайних наслідків, тому Замовник не має можливості вчинити дії щодо його розірвання.
Проте зазначаємо, що Замовником був ретельно розглянутий Висновок про моніторинг даної процедури закупівлі на виробничій нараді та винна особа у допущених порушеннях, секретар тендерного комітету Твердовська Е.Е., була притягнута до дисциплінарної відповідальності із позбавленням щомісячної преміальної виплати за фактично відпрацьований час.
Дата публікації звіту:
31.05.2021 15:50