-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба морожена "Хек"
Риба морожена "Хек"
Завершена
252 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
Номер:
5bb87031f5654ad497fec202c067520e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2021 00:00
Період моніторингу:
25.03.2021 16:41 - 16.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.03.2021
№ 214
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2021 № 214.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-01-27-004197-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 6 статті 17, пунктів 2 та 10 частини 2 статті 22, частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 15.03.2021 року № 41 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділа освіти Ружинської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 27.01.2021 року, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Руденко Олександра Анатолійовича (далі - ФОП Руденко Олександр Анатолійович) та фізичної особи-підприємця Стайохи Тетяни Вікторівни (далі – ФОП Стайоха Тетяна Вікторівна), тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Т.В.К. Сервіс» (далі - ТОВ «Т.В.К. Сервіс»), протоколи уповноваженої особи від 16.02.2021 року № 46, від 24.02.2021 року № 66, від 01.03.2021 року № 75 та від 02.03.2021 року № 79, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2021 року, договір від 15.03.2021 року № 41, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 02.04.2021 року.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Слід відмітити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.02.2021 року.
Проте, за результатами моніторингу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Додаток № 3 «Технічні вимоги. Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, який є частиною тендерної документації Замовника, 02.02.2021 року, тобто, за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 1 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 Закону;
- на порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону Замовник у пункті 1 розділу V тендерної документації не зазначив питому вагу критерію оцінки «ціна»;
- на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації (пункт 5 розділу ІІІ) зазначив умову щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, Замовником у пункті 2 розділу VI тендерної документації не вірно зазначено вимоги щодо строку укладання договору про закупівлю з переможцем.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції трьох учасників ФОП Руденко Олександр Анатолійович, ФОП Стайоха Тетяна Вікторівна та ТОВ «Т.В.К. Сервіс».
Разом з тим, Замовником, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 24.02.2021 року № 66, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Руденко Олександр Анатолійович, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі абзаців 1 та 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, внаслідок ненадання окремих сторінок паспорту Руденко О.А.
Аналогічно, Замовником, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 01.03.2021 року № 75, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Стайоха Тетяна Вікторівна, яка є наступною у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, внаслідок відсутності у складі тендерної пропозиції учасника копії акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.
Слід відмітити, що частиною 16 статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Руденко Олександр Анатолійович та ФОП Стайоха Тетяна Вікторівна в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Крім того, за результатами моніторингу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 26.03.2021 року надав через електронну систему закупівель пояснення щодо прийнятих рішень 02.04.2021 року, тобто, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, а не протягом трьох робочих днів, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
07.04.2021 10:45 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2021 10:45
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
06/15/2021/пр
Дата відкриття провадження:
01.06.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
3/291/569/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
06/14/2021/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з неможливістю усунення порушень, відділ освіти Ружинської ради листом від 13.04.2021 р. № 188 звернувся до Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.В.К.Сервіс" про розірвання договору № 41 від 15.03.2021 р. та відповіжним проєктом додаткової угоди № 1 від 13.04.2021 р.
Дата публікації звіту:
13.04.2021 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
ecc751bf18334146aa8d1f8d1dc23513
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2021 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2021 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба морожена «Хек» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004197-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Т.В.К.Сервіс» на відповідність тендерній документації Відділа освіти Ружинської селищної ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
77a7633b09ff4f4aa4d04a93540a26af
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.04.2021 11:18
Опис:
Відповідно до протоколу від 02.03.2021 № 79 тендерна пропозиція Учасника ТОВ Т.В.К.Сервіс відповідає вимогам тендерної документації.