-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
масло
місцевий бюджет
Завершена
252 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 525.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 525.00 UAH
Номер:
c76dd04daa6740cd8148e401286f18ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-14-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2021 00:00
Період моніторингу:
14.04.2021 16:51 - 08.05.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 № 252
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 252.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-27-000008-c, 27.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Сузір'я» та укладення договору з вказаним учасником як переможцем тендеру встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, зокрема, письмово звернутися до ПП «Сузір’я» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім цього, недопускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Лешківський психоневрологічний інтернат» ( далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-26-008542-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Сузір'я», повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону; договір від 01.03.2021 №29.
Відповідно до пункту 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, передбаченими Додатком №5 тендерної документації.
За вимогою пункту 3 Технічних вимог (Специфікація) та технічних (якісних) вимог до товару (Додаток №5 до тендерної документації) в складі пропозиції учасник повинен надати документи, які підтверджують повну відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, зокрема: копію санітарного паспорту транспортного засобу, який буде здійснювати постачання предмету закупівлі.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ПП «Сузір'я» у складі тендерної пропозиції копію санітарного паспорту транспортного засобу, який буде здійснювати постачання предмету закупівлі (Mercedes-Benz, модель Sprinter 313 CDI, реєстраційний номер BC 1979 ІO) не надано.
Натомість, ПП «Сузір'я» надано лист-роз’яснення від 11.02.2021 №997, у якому зазначено, що у відповідності до ст. 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. Згідно прикінцевих та перехідних положень цього Закону, розділ VII набрав чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування Закону, а саме 20.09.2016 року. Виходячи із вище наведеного випливає, що санітарний паспорт на транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка продукції не потрібний та не видається відповідними органами.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що нормами Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за №128/2568) встановлено, що рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля (п.12.3 зазначених Правил).
Крім того, нормами ст. 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не заборонено отримання санітарного паспорту автомобіля.
За вимогою пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Отже, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Сузір'я», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації Замовника, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір.
Згідно, частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ПП Сузір’я, у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Також, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ПП «Сузір’я», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3 та 8 частини першої статті 17), а укладено з вказаним переможцем договір від 01.03.2021 №29 на суму 237 350,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
20.04.2021 10:59 - 07.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2021 10:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушенння усунено , надіслано учаснику повідомлення про розірвання договору
Дата публікації звіту:
27.04.2021 14:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
04.06.2021 10:42