• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)»

Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».

Завершена

466 073.09 UAH з ПДВ
Номер: 72f4b8a17fae4b9fb18ea6c564dbc99c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 15.04.2021 09:25 - 12.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.04.2021 № 250 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.04.2021 №250 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2021-01-26-010054-b від 26.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.02.2021 №10095/15 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дошкільного навчального закладу загального розвитку № 3 м.Кременця Тернопільської області (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 26.01.2021, договір про постачання теплової енергії від 09.02.2021 №10095/15, пояснення Замовника від 19.04.2021 отримане через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 09.02.2021 №10095/15 в цілому, а саме: - договір №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії від 09.02.2021; - додаток №1 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 09.02.2021 та таблиця даних споживача; - додаток №2 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси, що перебуває на балансі споживача; - додаток №3 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 26.04.2021 16:07 - 14.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2021 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи висновок щодо проведеного моніторингу переговорної процедури закупівлі «09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-26-010054-b), 30.04.2021 р. була укладена додаткова угода № 1 до договору №10095/15 від 09.02.2021 р. між замовником Дошкільний навчальний заклад загального розвитку №3 м. Кременця та учасником Комунальне підприємство теплових мереж Тернопільської обласної ради "Тернопільтеплокомуненерго" про розірвання договору №10095/15 від 09.02.2021 р. Сторони за взаємної згоди домовилися припинити дію даного договору, з метою усунення порушення п. 10 ч. 1 ст. 10 ЗУ"Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту: 30.04.2021 16:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 12.05.2021 14:02

Запити/Пояснення