-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)»
Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».
Завершена
466 073.09
UAH з ПДВ
Номер:
72f4b8a17fae4b9fb18ea6c564dbc99c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-14-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2021 00:00
Період моніторингу:
15.04.2021 09:25 - 12.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.04.2021 № 250
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.04.2021 №250
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-01-26-010054-b від 26.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.02.2021 №10095/15 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дошкільного навчального закладу загального розвитку № 3 м.Кременця Тернопільської області (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 26.01.2021, договір про постачання теплової енергії від 09.02.2021 №10095/15, пояснення Замовника від 19.04.2021 отримане через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 09.02.2021 №10095/15 в цілому, а саме:
- договір №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії від 09.02.2021;
- додаток №1 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 09.02.2021 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси, що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
26.04.2021 16:07 - 14.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2021 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок щодо проведеного моніторингу переговорної процедури закупівлі «09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-26-010054-b), 30.04.2021 р. була укладена додаткова угода № 1 до договору №10095/15 від 09.02.2021 р. між замовником Дошкільний навчальний заклад загального розвитку №3 м. Кременця та учасником Комунальне підприємство теплових мереж Тернопільської обласної ради "Тернопільтеплокомуненерго" про розірвання договору №10095/15 від 09.02.2021 р.
Сторони за взаємної згоди домовилися припинити дію даного договору, з метою усунення порушення п. 10 ч. 1 ст. 10 ЗУ"Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
30.04.2021 16:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
12.05.2021 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
2fcd4fc0743a445e94a6d822baa3b1b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2021 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2021 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-26-010054-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від (далі- Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом укладеного договору від 09.02.2021 №10095/15 встановлено, що у пункті 1.1. даного договору вказано, що замовник зобов’язаний прийняти і оплатити дану послугу у терміни передбаченні даним договором та договором про надання послуги з постачання теплової енергії з додатками, а саме:
- договір №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії від 09.02.2021;
- додаток №1 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 09.02.2021 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №10095 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію (скан – копію) договору №10095 від 09.02.2021 (із додатками) та поясніть причину їх не оприлюднення в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8c3eb3fcccf1444b8375541872281281
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2021 17:22
Опис:
За результатами проведення моніторингу закупівлі «09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-26-010054-b) надаємо відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільська обл.) щодо надання пояснень.
За результатами проведеної переговорної процедури закупівлі«09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)» було укладено договір від 09.02.2021 р. № 10095/15 з учасником Комунальне підприємство теплових мереж Тернопільської обласної ради «Тернопільтеплокомуненерго». В укладеному договорі зазначено, що предметом закупівлі є «теплова енергія в гарячій воді; ДК 021:2015:09320000-8 – пара, гаряча вода та пов’язана продукція», яку учасник зобов’язується поставити замовникові в кількості 259 Гкал, із загальною вартістю договору, що становить 466 073 грн. 09 коп. Строк дії договору – до 31 грудня 2021 року.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі»: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є:
• умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ)
• ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ);
• строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ).
• умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
З огляду на вище викладене, зазначаємо, що договір №10095/15 від 09.02.2021 р. є єдиним договором, що був укладений за результатами переговорної закупівлі «09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (теплова енергія в гарячій воді)», так як сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
На виконання норм ст. 10 Закону «Про публічні закупівлі» договір №10095/15 від 09.02.2021 р. було оприлюднено через авторизований майданчик.
Слід зазначити, що у пункті 1.1 даного договору була допущена технічна помилка при копіюванні тексту. Частина тексту: «…та договором про надання послуги з постачання теплової енергії з додатками, а саме:
договір № 10095 про надання послуги з постачання теплової енергії від 09.02.2021 р.
додаток № 1 до договору про надання послуги з постачання теплової енергії – обсяги постачання теплової енергії споживачу від 09.02.2021 р. та таблиця даних споживача;
додаток №2 до договору про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси, що перебуває на балансі споживача;
додаток №3 до договору про надання послуги з постачання теплової енергії – інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії.» не несе жодного змісту, так як введена помилково і є технічною опискою.
Тому, враховуючи вище викладене, надати скан – копію договору №10095 від 09.02.2021 (із додатками) немає можливості, так як даного документа не існує.