-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-15 Гусарівка-Грушуваха на ділянці км 0+000 – км 34+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
882 029 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 410 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 410 150.00 UAH
Номер:
26ef660a7a9d439db9dbc98fb9ca471c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2021 00:00
Період моніторингу:
21.05.2021 14:59 - 12.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-01-26-000369-a 26.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та допущення їх до аукціону ТОВ «Славдорстрой» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції та допущення її до аукціону ТОВ «Автомагістраль-Південь», розгляду тендерної пропозиції представництва «Фермак Іншаат Тааххют Анонім Шіркеті», відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору від 25.05.2021 № Т67-ГГ/21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Харківській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2021 № 1 зі змінами від 04.02.2021 (далі – тендерна документація), запитання до тендерної документації від 28.01.2021, від 01.02.2021 та відповіді Замовника від 02.02.2021, від 04.02.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Славдорстрой» (далі – ТОВ «Славдорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI (далі – представництво «Фермак Іншаат Тааххют Анонім Шіркеті»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 27.03.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.05.2021, договір від 25.05.2021 № Т67-ГГ/21, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.05.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 27.05.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 27.04.2021 № 9241-р/пк-пз.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що у пункті 1.4. додатку № 2 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання послуг, що є предметом закупівлі, та передбачив, що для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії учасник повинен надати, зокрема, документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником.
Слід зазначити, що технічне завдання Замовника містить інформацію про найменування робіт, зокрема, із застосування будівельних матеріалів, таких як, суміші щебенево-піщані (додаток № 4 тендерної документації).
При цьому, учасник ТОВ «Славдорстрой» у складі тендерної пропозиції надав свідоцтво про метрологічне підтвердження вимірювальних можливостей вимірювальної лабораторії, видане 01.06.2020 № ВЛ-062/2020, яким не підтвердив спроможність вимірювальної лабораторії проводити контроль якості суміші щебенево-піщаної.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію
ТОВ «Славдорстрой», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
15.06.2021 18:19 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2021 18:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява № 520/11931/21 від 02.07.2021р.
Дата публікації:
02.07.2021 11:07
Дата відкриття провадження:
02.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
520/11931/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення Замовника на висновок про результати моніторингу
Дата публікації звіту:
22.06.2021 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
550a52f5ad124eeda207bfc0e3cdb8fc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2021 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-15 Гусарівка-Грушуваха на ділянці км 0+000 – км 34+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-000369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fb42c33ffb4d4223ae0c0dae80f31f82
Назва:
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-15 Гусарівка-Грушуваха на ділянці км 0+000 – км 34+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-000369-a)
Дата опублікування:
27.05.2021 10:36
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 25.05.2021 по процедурі закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-15 Гусарівка-Грушуваха на ділянці км 0+000 – км 34+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-000369-a), повідомляємо наступне.
Після оприлюднення процедури закупівлі: послуги з ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-15 Гусарівка-Грушуваха на ділянці км 0+000 – км 34+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-000369-a) та відповідно до ПКМУ від 16.12.2020р. № 1266 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710" Служба автомобільних доріг у Харківській області публікує на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-15 Гусарівка-Грушуваха на ділянці км 0+000 – км 34+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Посилання:UA-2021-01-26-000369-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-000369-a)
Очікувана вартість 882 029 300,00 грн
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі:
На підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги було визначена потреба у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень відповідно Додатків Б, Л, Ж та Розділу 5 ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна №1 від 01.09.2019 до них та інших нормативно-будівельних вимог
Обґрунтування очікуваної вартості
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі робіт (послуг) виконано у рамках дії Наказу Мінекономіки №275 від 12.02.2020 відповідно до діючих стандартів з ціноутворення у будівництві, а саме: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації», ДСТУ -Н Б А.3.1-33:2015 «Настанова щодо підготовки та складання договорів на виконання проєктно-вишукувальних та будівельних робіт», СОУ 42.1-37641918-050:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту автомобільних доріг", СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту експлуатаційного утримання. автомобільних доріг"
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://kh.ukravtodor.gov.ua/diialnist/6195/na_vykonannia_postanovy_kabinetu_ministriv_ukrainy_vid_16_12_2020_roku_1266_nadaietsia_obgruntuvannia_tekhnichnykh_i_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli__yoho_ochikuvanoi_vartosti_ta_abo_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia_stanom_na_26_01_2021r.html