• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 (СPV) М'ясо великої рогатої худоби родини бикових

Завершена

2 759 104.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 892.36 UAH
Номер: 8a91c7faf46d4a04a1acb5123185f969
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-27-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 27.04.2021 14:47 - 22.05.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2021 № 288 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.04.2021 № 288. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-25-005499-c, 25.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Сенів Л.Є. (Лот 1) встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником розірвано договір №314-В від 05.03.2021 про що укладено додаткову угоду від 12.05.2021 №1, яку опубліковано в електронній системі закупівель 13.05.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 17 травня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-25-002095-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.01.2021 (протокол №1); реєстри отриманих тендерних пропозицій та протоколи розкриття тендерних пропозицій по Лотах 1 та 2; по Лоту 1: - тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Сенів Лесі Євгенівни (далі – ФОП Сенів Л.Є.), опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 19.02.2021 та опубліковані ФОП Сенів Л.Є. документи на виконання вказаної вимоги; протокол засідання тендерного комітету №2 від 22.02.2021, оприлюднені ФОП Сенів Л.Є. після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону, опубліковане 22.02.2021 повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.03.2021 №314-В, додаткову угоду від 12.05.2021 №1 до вказаного договору; протокол засідання тендерного комітету від 17.03.2021 №3 щодо виправлення механічної помилки; по Лоту 2 – тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Голубутовської Галини Миколаївни та ФОП Сенів Л.Є. (в частині правомірності їх відхилення Замовником); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 19.02.2021; протоколи засідання тендерного комітету від 22.02.2021 (№2) та від 23.02.2021 (б/н). Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу ІІІ) визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються замовником в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Проведеним моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Сенів Л.Є. подана від фізичної особи-підприємця. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сенів Л.Є. містяться скан-копії документів, які підписані саме ФОП Сенів Л.Є. та містять відбиток печатки фізичної особи – підприємця Сенів Лесі Євгенівни. Під час моніторингу встановлено, що згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, ФОП Сенів Л.Є. у складі пропозиції було розміщено файл «sign.p7s» (12.02.2021). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі центрального засвідчувального органу (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на пропозицію учасника ФОП Сенів Л.Є. не накладено саме кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а накладено удосконалений електронний підпис фізичної особи – Сенів Лесі Євгенівни, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Таким чином, учасник ФОП Сенів Л.Є. не відповідала встановленим у тендерній документації вимогам до учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За умовами тендерної документації Замовника (пункт 3 таблиці 1.1. Додатку 2) вимагалося надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (договору) учасник мав надати: довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (-них), раніше укладеного (-них), договору (-ів) та копію договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Моніторингом встановлено, що ФОП Сенів Л.Є. у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору (файл «14. Довідка про виконання аналогічних договорів.jpg»), а також копію аналогічного договору від 15.02.2019 №2230-мяс (файл «15. Договір Підбуж.rar»), укладеного ФОП Сенів Л.Є. з КЗ ЛОР «Підбузька спеціалізована школа-інтернат мистецького профілю І-ІІІ ступенів «Мала академія мистецтв ім. Е.Миська». Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель (ІТС «ProZorro»), договір від 15.02.2019 №2230-мяс, який укладено за спрощеною закупівлею (ID закупівлі UA-2019-01-28-003809-b, Лот 1) містить чотири додаткові угоди від 02.09.2019 №2, від 05.07.2019 №2, від 21.10.2019 №3, від 13.11.2019 №4. Таким чином, учасником ФОП Сенів Л.Є. документально не підтверджено у спосіб, визначений Замовником у тендерній документації, інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, установленому Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Поряд з цим, Замовник оприлюднив учаснику ФОП Сенів Л.Є. повідомлення з вимогою про усунення до 19.02.2021 зазначеної невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Так, проведеним моніторингом встановлено, що Замовник оприлюднив вимогу про усунення учасником ФОП Сенів Л.Є. невідповідностей, у якій зазначено, що у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні акти здачі-приймання наданих послуг за останній період щодо дезінфекції транспортних засобів та складських, виробничих приміщень згідно договорів про надання послуг №13 та №14/006 від 18.01.2021 року. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Водночас, Замовник установив учаснику ФОП Сенів Л.Є. вимогу про надання документів, відсутніх у складі тендерної пропозиції даного учасника (акти проведення робіт за останній період щодо дезінфекції транспортних засобів та складських, виробничих приміщень), чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Враховуючи вищенаведене, відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Сенів Л.Є., яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону . Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ФОП Сенів Л.Є., у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сенів Л.Є., яка не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону, та яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 3, 8 частини першої), а визначено вказаного учасника переможцем та укладено договір від 05.03.2021 №314-В на суму 1 956 400,00 грн без ПДВ. Слід зазначити, що під час моніторингу, відповідно до опублікованої 13.05.2021 в електронній системі закупівель інформації, Замовником розірвано договір від 05.03.2021 №314-В, про що укладено додаткову угоду від 12.05.2021 №1.
Період усунення порушень: 17.05.2021 14:41 - 01.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2021 14:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір по лоту №1 розірвано
Дата публікації: 11.11.2021 17:51