-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
25 269 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 348.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 348.00 UAH
Номер:
c675b6367d0243d184bafd8164dfe5c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000186
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 22:18 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
6 UA-2021-01-25-004807-c 25.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушенням частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для відхилення, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) від 25.01.2021 №9Т/-2, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ЮЖСПЕЦТРЕЙД», тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ-ЕЛІТ», тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АКСОЛІТСТРОЙ» (далі – ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ»), вимога про усунення невідповідностей до 17 лютого 2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 17.02.2021 № 9/Т-4, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2021 року, договір від 02.03.2021 №4-21/П (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 18.06.2021 року через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-25-004807-c, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 120 000,00 гривень. Однак, інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 8 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам (зокрема наявність певних екологічних характеристик згідно з ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, тощо) Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (а саме окремого обладнання, використання якого передбачено технічним завданням).
Так, технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з зрізування рослинного шару ґрунту бульдозерами потужнiстю 59 кВт при перемiщеннi до 10 м, група ґрунту 1, тобто для виконання зазначених робіт передбачено використання бульдозеру.
Разом з тим, технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з ущiльнення ґрунту пневматичними трамбiвками, група ґрунту 1-2, тобто для виконання зазначених робіт передбачено використання пневматичної трамбiвки, що підтверджено ресурсною нормою РН1-14-1.
Також, технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з улаштування верхнього шару двошарових основ товщиною 15 см iз щебеню фракцiї 40-70 мм з межею мiцностi на стиск понад 98,1 МПа [1000 кг/см2]. Для виконання зазначених робіт передбачено використання зокрема автогрейдеру та машини поливайно-мийної місткістю 6000л, що підтверджено ресурсною нормою РН18-23-2.
Крім того, технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з розливання в'яжучих матерiалiв. Для виконання зазначених робіт передбачено використання зокрема автогудронатора, місткістю 3500л, що підтверджено ресурсною нормою РН18-58-1.
Однак, наданою учасником ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції довідкою про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт від 04.02.2021 №17 наявність бульдозеру, пневматичної трамбiвки, автогрейдеру та машини поливайно-мийної місткістю 6000л, автогудронатора, місткістю 3500л не підтверджено.
Отже, учасник ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення абзацу другого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» надано календарний графік виконання робіт від 04.02.2021 №27, відповідно до якого початок виконання робіт з капітального ремонту елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8 передбачено в лютому 2021 року.
При цьому, відповідно до календарного графіку виконання робіт до Договору (Додаток № 2 до договору, що є його невід’ємною частиною) передбачено початок виконання робіт з березня 2021 року. Отже, умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ», що є порушенням частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) .
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04056902/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету.
На запит Держаудитслужби від 16.06.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 18.06.2021 надав пояснення, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник зокрема зазначив, що очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8».
Період усунення порушень:
25.06.2021 19:13 - 13.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2021 19:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
№420/12055/21 від 16 липня 2021 року
Дата публікації:
20.07.2021 08:52
Дата відкриття провадження:
26.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
420/12055/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
688f25c610834234848da0801b4e44d7
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2021 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-25-004807-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d4dc4770e6904cd0a17383953ee52efd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.06.2021 15:16
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8, надаємо наступну інформацію. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на об’єкт: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8», виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8» та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги. Очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8» .
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради надає документи на підставі яких проведено відкриті торги:
1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації, виданий Одеською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувалький інститут «НДІпроектреконструкція» в м. Одеса від 11.03.2020 року № ЕК – 2842/02-20.
2. Відомість обсягів робіт. 3. Зведений кошторисний розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт елементів благоустрою території (зі стадіоном) Одеської загальноосвітньої школи №33 І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8».