-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір 2,5%; Сметана 15%; Ряжанка 4% )
ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір 2,5%; Сметана 15%; Ряжанка 4% )
Торги відмінено
594 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 940.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 940.00 UAH
Номер:
9b512db3d084461c88a5340bb7135404
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2021 00:00
Період моніторингу:
03.03.2021 16:28 - 26.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2021 № 108
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 03.03.2021 № 108
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2021-01-25-004358-c, ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні, яка проводиться Комунальною установою «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дослідження тендерної документації встановлено її невідповідність вимогам пунктів 5, 6, 12 частини першої статті 17 та частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД АТТІС» встановлено її безпідставне відхилення Замовником торгів, чим порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону та частини 1 статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чебукін І.С. встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності форм документів вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом скасування рішень уповноваженої особи (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2021 №2021/62-Т, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2021 №2021/69-Т) та/або вжити заходів передбачених частиною 2 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 25.01.2021 року № 2021/04-Т; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім АТТІС» (далі – ТОВ «ТД АТТІС»), Фізичної особи-підприємця Чебукіна Ігоря Станіславовича (далі – ФОП Чебукін І.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2021 №2021/62-Т, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2021 №2021/69-Т, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, а саме, частиною 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено на необхідності надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (таблиця №2 Додатка 2).
Таблицею 2 Додатка 2 ТД визначені вимоги установлені статтею 17 Закону до учасників та спосіб їх документального підтвердження.
Так, таблицею 2 Додатка 2 ТД зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками торгів їх відповідності пункту 5 частини першої статті 17 Закону - фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та пункту 6 частини першої статті 17 Закону - службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, зазначені вимоги ТД не відповідають пунктам 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, де зазначено, що фізична особа, яка є учасником або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, надають інформацію про відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів.
Аналогічно, частиною 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що для документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону переможець надає документи, що зазначені у таблиці №3 Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Таблицею №3 Додатку 2 до ТД зазначені підстави для відмови переможцю в участі у процедурі закупівлі, в тому числі, в разі якщо, фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.5 ч.1 ст.17) та, якщо, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.6 ч.1 ст.17), зазначене вище не відповідає вимогам пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, Таблицею №3 Додатку 2 до ТД не зазначено умову щодо документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстави передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону та спосіб такого підтвердження, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону.
Також в ході моніторингу встановлено, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2021 №2021/62-Т (далі – протокол №2021/62-Т), була відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «ТД АТТІС» (ціна пропозиції 452 716,80 гривень).
Відповідно до протоколу №2021/62-Т, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція була відхилена уповноваженою особою Замовника, у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме, учасником не надано підтвердження виконання аналогічного договору наданого в складі тендерної пропозиції. Перевіркою підстав відхилення встановлено наступне.
Слід зазначити, що частиною 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД передбачено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції: Довідки у довільній формі, що містить інформацію щодо раніше укладеного/их договору/ів (в період з 2018 по 2020 роки) на постачання аналогічних товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із зазначенням предмету договору, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон); копії усіх договору/ів (із додатками), що вказані у довідці згідно п. 2.1. та копії накладних (акту приймання-передачі) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договору/ів; оригінал(и) або копію(ї) відгуку(ів) [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків] та/або інші документи.
Так, учасником торгів ТОВ «ТД АТТІС» в складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію за статтею 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) надано: довідку з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, копію вказаного у довідки договору, та лист відгук який засвідчує факт укладання та виконання вказаного договору, тобто учасником виконані всі вимоги визначені Замовником торгів тендерної документацією для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону.
Крім того, враховуючи, що відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовником здійснено на підставі його невідповідності вимогам частини 16 Закону та не надано право на усунення виявлених невідповідностей, Замовником порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону та частини 1 статті 5 Закону, в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Дослідження тендерної пропозиції ФОП Чебукін І.С. вимогам ТД та законодавству встановлено наступне.
ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних характеристик до предмета закупівлі надана Декларація виробника № 7 від 08.01.2021, при цьому кінцева дата реалізації товару, що є предметом даної закупівлі, визначено 26.01.2021, що не відповідає вимогам частини 4 Додатку 3 до ТД де вказано, що до цінової пропозиції додаються документи, які підтверджує якість товару, чинні на момент реєстрації пропозиції (подання тендерної пропозиції 09 лютого 2021 року).
ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям за статтею 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) та вимогам частини 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД, надано копію договору від 04.11.2019 № 04/11 укладеного з ТОВ «Продторг-НГ», де предметом закупівлі є продукти харчування, що не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні.
Крім того, пунктом 2.3. частини 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД зазначено вимогу, що Учасник має надати оригінал(и) або копію(ї) відгуку(ів) [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків] та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічного(них) договору(ів).
На виконання даної вимоги ТД ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції надано лист відгук ТОВ «Продторг-НГ» без дати та без номера, де не надано інформації про повне виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 2.3. частини 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД.
Слід також зазначити, що в складі тендерної пропозиції ФОП Чебукін І.С. на виконання вимог пункту 3.1 Додатку 3 до ТД, надано Довідку про санітарну обробку транспортного засобу з інформацією про санітарну обробку 10 лютого 2021 року, в той час як вказана Довідка була подана до елктронної системи закупівель 09 лютого 2021 року, що свідчить про надання учасником торгів в складі тендерної пропозиції недостовірної інформації, що є підставою для її відхилення відповідно до частини 15 статті 29 Закону.
Також, учасником торгів ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції надано Договір послуг по перевезенню вантажу від 21.01.2020 №21012020 та не надано документів, що підтверджують право власності перевізника на транспортні засоби, яким планується постачання товару Замовнику, чим порушено вимоги пункту 3.1 Додатку 3 до ТД.
Враховуючи зазначене вище, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ТД АТТІС», чим порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону та частини 1 статті 5 Закону.
Крім того, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Чебукін І.С. яка не відповідала вимогам Замовника встановленим тендерною документацією, чим порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
10.03.2021 10:42 - 25.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2021 10:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надати на Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства пояснення ( Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу:
10-03-2021
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дослідження тендерної документації встановлено її невідповідність вимогам пунктів 5, 6, 12 частини першої статті 17 та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД АТТІС» встановлено її безпідставне відхилення Замовником торгів, чим порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону та частини 1 статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чебукін І.С. встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності форм документів вимогам Закону, - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
З 10-03-2021 по 24-03-2021
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 25.01.2021 року № 2021/04-Т; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім АТТІС» (далі – ТОВ «ТД АТТІС»), Фізичної особи-підприємця Чебукіна Ігоря Станіславовича (далі – ФОП Чебукін І.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2021 №2021/62-Т, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2021 №2021/69-Т, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, а саме, частиною 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено на необхідності надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (таблиця №2 Додатка 2). Таблицею 2 Додатка 2 ТД визначені вимоги установлені статтею 17 Закону до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Так, таблицею 2 Додатка 2 ТД зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками торгів їх відповідності пункту 5 частини першої статті 17 Закону - фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та пункту 6 частини першої статті 17 Закону - службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, зазначені вимоги ТД не відповідають пунктам 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, де зазначено, що фізична особа, яка є учасником або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, надають інформацію про відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів. Аналогічно, частиною 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що для документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону переможець надає документи, що зазначені у таблиці №3 Додатку 2 до цієї тендерної документації. Таблицею №3 Додатку 2 до ТД зазначені підстави для відмови переможцю в участі у процедурі закупівлі, в тому числі, в разі якщо, фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.5 ч.1 ст.17) та, якщо, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.6 ч.1 ст.17), зазначене вище не відповідає вимогам пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Крім того, Таблицею №3 Додатку 2 до ТД не зазначено умову щодо документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстави передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону та спосіб такого підтвердження, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону. Також в ході моніторингу встановлено, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2021 №2021/62-Т (далі – протокол №2021/62-Т), була відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «ТД АТТІС» (ціна пропозиції 452 716,80 гривень). Відповідно до протоколу №2021/62-Т, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція була відхилена уповноваженою особою Замовника, у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме, учасником не надано підтвердження виконання аналогічного договору наданого в складі тендерної пропозиції. Перевіркою підстав відхилення встановлено наступне. Слід зазначити, що частиною 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД передбачено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції: Довідки у довільній формі, що містить інформацію щодо раніше укладеного/их договору/ів (в період з 2018 по 2020 роки) на постачання аналогічних товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із зазначенням предмету договору, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон); копії усіх договору/ів (із додатками), що вказані у довідці згідно п. 2.1. та копії накладних (акту приймання-передачі) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договору/ів; оригінал(и) або копію(ї) відгуку(ів) [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків] та/або інші документи. Так, учасником торгів ТОВ «ТД АТТІС» в складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію за статтею 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) надано: довідку з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, копію вказаного у довідки договору, та лист відгук який засвідчує факт укладання та виконання вказаного договору, тобто учасником виконані всі вимоги визначені Замовником торгів тендерної документацією для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону. Крім того, враховуючи, що відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовником здійснено на підставі його невідповідності вимогам частини 16 Закону та не надано право на усунення виявлених невідповідностей, Замовником порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону та частини 1 статті 5 Закону, в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Дослідження тендерної пропозиції ФОП Чебукін І.С. вимогам ТД та законодавству встановлено наступне. ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних характеристик до предмета закупівлі надана Декларація виробника № 7 від 08.01.2021, при цьому кінцева дата реалізації товару, що є предметом даної закупівлі, визначено 26.01.2021, що не відповідає вимогам частини 4 Додатку 3 до ТД де вказано, що до цінової пропозиції додаються документи, які підтверджує якість товару, чинні на момент реєстрації пропозиції (подання тендерної пропозиції 09 лютого 2021 року). ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям за статтею 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) та вимогам частини 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД, надано копію договору від 04.11.2019 № 04/11 укладеного з ТОВ «Продторг-НГ», де предметом закупівлі є продукти харчування, що не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні. Крім того, пунктом 2.3. частини 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД зазначено вимогу, що Учасник має надати оригінал(и) або копію(ї) відгуку(ів) [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків] та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічного(них) договору(ів). На виконання даної вимоги ТД ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції надано лист відгук ТОВ «Продторг-НГ» без дати та без номера, де не надано інформації про повне виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 2.3. частини 2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД. Слід також зазначити, що в складі тендерної пропозиції ФОП Чебукін І.С. на виконання вимог пункту 3.1 Додатку 3 до ТД, надано Довідку про санітарну обробку транспортного засобу з інформацією про санітарну обробку 10 лютого 2021 року, в той час як вказана Довідка була подана до елктронної системи закупівель 09 лютого 2021 року, що свідчить про надання учасником торгів в складі тендерної пропозиції недостовірної інформації, що є підставою для її відхилення відповідно до частини 15 статті 29 Закону. Також, учасником торгів ФОП Чебукін І.С. в складі тендерної пропозиції надано Договір послуг по перевезенню вантажу від 21.01.2020 №21012020 та не надано документів, що підтверджують право власності перевізника на транспортні засоби, яким планується постачання товару Замовнику, чим порушено вимоги пункту 3.1 Додатку 3 до ТД. Враховуючи зазначене вище, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ТД АТТІС», чим порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону та частини 1 статті 5 Закону. Крім того, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Чебукін І.С. яка не відповідала вимогам Замовника встановленим тендерною документацією, чим порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом скасування рішень уповноваженої особи (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2021 №2021/62-Т, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2021 №2021/69-Т) та/або вжити заходів передбачених частиною 2 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Типи порушень:
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Відмінити тендер ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір 2,5%; Сметана 15%; Ряжанка 4% ), № UA-2021-01-25-004358-c з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Причина скасування закупівлі/:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
11.03.2021 18:12