-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Супровід програмного забезпечення включає: навчання і консультації відповідальних працівників закладу по використанню програми; телефонні консультації по роботі з програмою; методична допомога по поновленню довідників; методична допомога по перевірці бази даних, формуванню протоколу помилок; методична допомога по виконанню функції експорту таблиць даних звітів; консультації/роботи по відновленню функціонування програми після комп'ютерних збоїв та аварій; поновлення версій програми; виправлення виявлених програмних помилок. Телефонна консультація/методична допомога надається протягом робочого дня при зверненні Замовника. Складні види послуг (відновлення функціонування програми після комп'ютерних збоїв, аварій та ін.) надаються протягом не більше 10 робочих днів.